Μπήκαμε στο αυτοκίνητο και ο Γκαμπριέλ έβαλε μπρος το αμάξι.
Κοίταγα τον παράθυρο χωρίς να πω τίποτα, δεν ήθελα να του μιλήσω ούτε να ανοίξω κουβέντα μαζί του!
Όμως ένιωθα το βλέμμα του πάνω μου...
" Κοίταξε με!" Είπε και γύρισε τα μάτια του ξανά στο δρόμο."Γιατί, Γκαμπριέλ; Για να δω την υποκριτική σου για μια ακόμη φορά, πίστεψε με δεν μου έλειψε! " Του απαντάω αναστενάζοντας.
"Ωω έλα Ναταλί, μην κάνεις μούτρα, είσαι τυχερή που σε αποκάλεσα έτσι! Απλώς θέλω να δω εάν είσαι καλά! " λέει και γυρίζει να με κοιτάξει
"Τυχερή θα ήμουν αν άφηνες στην ησυχία μου, και να φύγω. Άρα προφανώς, δεν είμαι καλά!" Του απάντησα και γύρισα το βλέμμα μου ξανά στο παράθυρο.
Έκανε μια απότομη στροφή κάνοντας την καρδιά μου να πηγαίνει ξανά γρήγορα.
" Μην κάνεις έτσι Ναταλί! Πιστεύω θα περάσουμε ωραία μαζί! Αλλά με κάνεις και να ανησυχώ, περίεργο" Είπε καθώς με κοίταξε με αυτό το ειρωνικό βλέμμα.Όταν τον άκουσα, γύρισα το κεφάλι μου απορημένη. "Και πως ακριβώς ανησυχείς; Με το να με κρατάς αιχμάλωτη;" Τον ρωτάω με ειρωνία.
" Δεν καταλαβαίνεις, Ναταλί; Έτσι δεν είναι;" Με ρωτάει και μου ρίχνει μια ματιά.
" Βέβαια, να με προστατεύσεις ... γιατί δεν λες τον εαυτό σου ήρωα Γκαμπριέλ;" Τον ρωτάω
"Κάποιοι άνθρωποι,σαν εμένα Ναταλί, δεν έχουν καλές προθέσεις! Απλά για ξέρεις την αλήθεια, καλό ήταν να μην με τεστάρεις και να μην κάνεις να μετανιώνω που σε προστατεύσα" Είπε την ανάσα του σχεδόν ψυχρή.
" Προστασία ή έλεγχος; Έχει διαφορά ξέρεις!" Του απαντάω περιμένοντας μια λογική εξήγηση.
"Είναι το ίδιο, Ναταλί. Θες προστασία; Θα έχει και έλεγχο. Θα δεις!" Απάντησε επικεντρωμένος στον δρόμο.
Φτάνοντας στο σπίτι , ο Γκαμπριέλ σταμάτησε απότομα το αμάξι κοιτώντας την.
" Πάμε! Πήγαινε να ξεκουραστείς! " Μου λέει και βγαίνουμε από το αυτοκίνητο και μπαίνουμε μέσα στο σπίτι.Με κοίταξε και ξεφύσηξε.
" Ας μην έχουμε τέτοια ένταση, κανόνισε να το αποδεχτείς, δεν κάνει καλό για εσένα!" μου λέει ήρεμα και τον κοιτάζω χωρίς να πω τίποτα.Έρχεται κοντά μου και με κοιτάει
" Θες να κάνεις ένα μπάνιο να χαλαρώσεις; Και να ξαπλώσεις ; " με ξανά ρωτάει και τον κοιτάζω ύποπτα.
KAMU SEDANG MEMBACA
Between two worlds
RomansaΗ Ναταλί παλεύει με σοβαρά προβλήματα υγείας και οικονομικά βάρη, προσπαθώντας να καλύψει τα έξοδα νοσηλείας της μητέρας της. Μια νύχτα γίνεται μάρτυρας ενός εγκλήματος και, για να σωθεί, βρίσκεται υπό την προστασία του Γκαμπριελ, ενός μαφιόζου. Εκε...