Selin'in ağzından;
Acaba akşamki parti için ne giysem ya? Sonucta bu benim ve ikizimin dogum gunu partisi ve ben en guzel olmaliiyim. Hemen dolabimi actim ve bakmaya basladim. Gözüme carpan elbiselerimi tek tek dolaptan cikardim ve ustume tutarak nasil durduguna baktim. Ayy hepsi de bana cok yakisti dogrusu. Ama ben sanirim şu sarili siyahli elbiseyi giyecegim(Multimedia). Altina da yuksek topuklu bu ayakkabi giysem tam olur. Off neyse! Sadece biiraz çook heyecanliyim.Niye bu kadar heycanlıyım bilmiyorum belkide 18 yaşıma girdiğimden dolayı... ne bu heyecan uff kıyafetlerimi giydikten sonra kendime baktım güzel görünüyordum. Artık heyecan zirve yapmıştı ve ben misafirleri bekliyordum. Off kalbimin atışları normal düzenine girse çok mutlu olcam..
Tam o sırada odaya ikiz mi öküz mü belli olmayan canım kardeşim Nazlı girdi. Ve ardindanda Peri geldi. Ofd bunlar yine benim dolabimdan Nazli'ya kiyafet seciyolar. Neyse istediklerini yapsinlar bugun benim günüm huysuzlanmiycam. Tekrar aynaya baktim. Kacinciya baktigimi bilmiyorum ama cidden iyii gorunuyorum. Ayyyy Emre beni boyle gorunce ne diyecek acaba???
Aslında belkide tek düşündüüğüm Emre değil tamam o mavişin tepkisini merak ediyorum bana ne aldığını... arkamı dödüğümde Nazlıda elbisesini giymişti benim kadar olmasada fena değildi off şimdi kolaysa Nazlıya makyaj yap. Eyeliner sürerken sulu olduğu için kıpırdanıp duruyo sonuç: kirpi dikenine benzeyen gözler.
Ama sonucta ben gorevimi yaptim ve surdum. Kipirdanmasi onun problemi.Ucumuzde hazir oldugumuzda partimin yapilacagi yere yani villamizin bahcesine gittik. Etraf suslenmisti. Davetliler de gelmeye baslamisti.Davetlilere göz gezdirirken Emre'yi gordum. Ama görmez olaydim. Bilin bakalim yaninda kim var. Tuğce!
Yolarım ben bu kızı. Yelloz. Sürtük mavişime nasılda bakıyo pis cadı. Off ne mavişi ya.Emre dicektim yanlislikla şey oldu. Peri geldi şirin gözüküyordu. Ona şirince gülümseyip sevgilimin yanına gittim. ZAMAN İNTİKAM VAKTİ!
Bi masadan icki alip Emre ve Tugce'nin yanina gittim. "Oo harika olmussun sevgiliim'' dedi Emre. Gulumsedim ve koluna girerek onu Tugceden uzaklastirdim ve o sirada ickiyi Tugcenin uzerine doktum. "Ayyy canim cok pardon. Bilerek oldu. Kizmadin değil mi" diyerek kahkaha attim. "Bunun hesabini senden sorucam" diyen Tugce'nin sesiyle irkildim. Resmen bana bagirmisti. Nereden aliyorsa bu cesareti. Ahh dogru kimden olcak. Tabiki Ali'den!
Tolga'nın ağzından;
Noluyo ya yine şu ikisi birbirine girmese olmuyo. Gördüklerimle şok oldum. Selin. Tuğçenin. Üzerine. İçecek döktü. Oha kız 18 yaşına giriyo ne bu havalar ama çok güzel olmuş. Dalmışken Tuğçe nin sesiyle ürperdim. "Sendemi ya sendemi aşık oldun o kezbana neyini beğeniyosunuz" o AHH selin burdaydı "kezban mı dedin sen bana zengin bebesi bana baaak kızım çok pis dayak yiceksin ne demek oluyo bu ha" yanına geçip ellerimi beline dolayıp onu çektim. Gözlerinde yoğun bir öfke vardı ilk defa böyle bakıyordu..."Dogum gununde kavga etmeyeceksin dimi Selin" dedim ve onu sakinlestirmeye calistim. "Bak Ali bu kiz benim sevgilime yavsiyo benim yerimde olsan sen ne yapardin" dedi. Biraz dusundum dogrusu. "Bende aynisini yapardim, ama şu an ne yeri ne zamani. Hadi gel dans edelim" diyerek konuyu degistirmeye calistim. İnatci Selin benimle dans etmedi tabiki gidip sevgilisiyle dans etti. Ne oluyor bilmiyorum ama onlari boyle gorunce kalbim aciyor.
Nazlı'nın ağzından;
Off nerde bu Savaş. Yine ne işler ceviriyor acaba. Bunlari dusunurken birden bi omuza carptim. Basimi kaldirdigimda Savaş oldugunu farkettim. Cok yakisikli olmustu. "Şe-şey bende seni ariyordum nerelerdeydim bakayım senn " dedim sevimli gozukmeye calisarak.Bu tipim hoşuna gitmiş olucakki "Noldu hasretime dayanamadın mı diyip gülmeye başladı hahahah" "ne bee" diye cirladdim bana baktı "çok şık olmuşsunuz Nazlı hanım diyip geri çekildi ve beni süzmeye başladı. Lanet olsun utandım. Farketmiş olacakki beni dans ediken yere götürdü ve dans etmeye başladık.