Selin'in ağzından:
Emre tepkisizce bakınca bende bakışlarımı o tarafa yönelttim.. ayyy yerim ben bunu ne kadar tatlıısınn. Bu yavru kedi ne kadarda şirin. Göz ucuyla arkama baktığımda Ali' yi gördüm. Çok kısa bir bakış atıp arkasını dönüp ilerlemeye başladı. Kalbim burkulmuştu. Gülmek için kendimi zorladım ama gülemiyordum. Emre bana bakıp "iyi misin aşkım " dedi bende yoruldum artık gidelim mi? Dedim başını salladı. Bi kaç şey alıp çıktık. Arabaya geldiğimizde önüme geçti ve "noldu bitanem niye üzgünsün?" Ben cevap vermeyince "bilmeden bişey mi yaptım bak aşkım eğer yaptıysam özür dilerim." 'Hayır hayır sen bişey yapmadın' diye cevapladım. Arabaya bindik. Yol boyunca hiçbişey demedim belkide diyemedim aklım Ali deydi. Neyin nesiydi şimdi bu duygular?Ben bunları düşünürken araba birden durdu bemde direk indim. Ama evin orda değildik."yuh aşkım yuh" noldu yaa dedim. "Evin orda değiliz ve indin bide eve bakınıyosun anlat bakiyim" ' Emre yok bişeyim dedim ya gidelim bak nolur hem neresi burası dondumm. Bana yaklaştı arkaya doğru bir adım attım. Dahada yaklaştı. En son sırtım arabaya çarptı Emre yakınlaştı. Ama garip olan şey hiçbişey hissetmedim artık o kadar yakındıki bi tık daha yaklaşsa dudaklarımız birleşcekti. Ve sanırım ben bunu istemiyordum. Kafamı yana çevirdim çok şaşırdı 'gidelim nolur' diye mırıldandım ve beklemeden arabaya bindim. O da bindi arabaya sinirlenmişti eve geldiğimizde önüne bakıyordu bana değil yanağına öpücük kondurup görüşürüz diyip arabadan indim.
Eve girdiğimde ilk işim Ali'nin yanına gitmek oldu. Koskaca ev tabili bulmak zor oldu ama sonunda camdan dışarıyı seyrederken buldum. Benim geldiğimi farketmemişti sanirim. Yavaşça ona doğru yaklaşmaya başladim. Camdan yansimami gorunce hemen arkasini dondu ve odadan cikmaya kalkişti. Elinden tutarak onu durdurdum. Once bi ellerimize bakti ve sonra da gozlerini gozlerime cikartti. Bende o sirada elimi cektim. "Alii niye bugun Emre'yle gezerken bizi takip etmeye kalkıştın" dedim sorgulayici bir ses tonuyla. "Cunku seni ondan korumaya calsiiyorum Selin anla artik. "O zaman bizi baristirmasaydin Ali. Niye yaptin bunu niye. Seni gercekten anlamiyorum ne degisti. Sen bana kotu davranirdin ne oldu. Bana zarar gelmesi hoşuna gitmez mi" dedim azcik sesimi arttirarak. "Gitmez" dedi net şekilde. "Ne degisti peki bu kadar kisa surede. Sen mi degistin? Ben mi degistim? " dedim. "Duygular degisti Selin" diyerek odadan cikti ve beni karmaşık dusuncelerle tek basina birakti. Duygulari mi degismisti. Nasil yani? Onceden nefret ediyordu. Ama şimdi.... ? Offf bilmiyorum. Tek bildigim şey Ali'ye değer verdiğim. Evet ona değer veriyorum.
Ama ne demek istemişti neden yapıyordu bunu zaten çıkmazdeyken niye dahada çıkmaza sokuyordu beni 'duygular değişti ' bu da ne demek oluyor şimdi. Kafamda o kadar çok soru işareti varki niye Emre beni öpmeye çalıştığında izin vermedimde Ali öperken kendimi ona teslim ettim. Anlamıyorum bi anda sinir olurken bi yandan değer veriyorum. Hızla odama gittim ve kapıyı kitledim. Duşa girdim. Ilık duşumdan sonra saçlarımı ördüm. Ve yattım. Ama uyuyamıyordum. Aklıma o maviş gözler geliyordu gülüşü kızışı herşeyiyle oydu işte ama bu duygular neydi?
Savaş'ın agzindan;
Sabah uyandigimda hemen yataktan kalktim veee ustumu giyindim. O sirada Nazli'nin sesini duydum. "Savaaşşş" diye bagiriyordu. Odamdan hizla disari ciktim ve bahcede yerde yatan Nazli'yi gordum. Nefes nefeseydi. "Nazli ne oldu anlat bana niye boylesin niye yerde yatiyosun" dedim merakla. "Sa-Sa-Savaş Mert geldi. Bana bişeyler dedi ve öpmeye calisti. Zor kurtuldum elinden sana seslenince kacti" diyerek bana sarildi. Agliyordu. O Mert'i gordugum an benzeticektim. Cok fena dovcektim.'Nee seni öpmeyemi çalıştı' gözümden alevler çıkıyodu. Evet anlamında başını salladı. 'Ağzına sıçtım Mert' diye gürledim sinirlerim tavam yapmıştı Nazlı yı kendimden ayırıp motoruma koştum. Hemen Mert in mekanına gittim. Ordaydı sümsük surat. Beni gördüğünde gözleri korkuyla doldu. 'Ulann sen kimi öpmeye çalışıyon ' ve o an Mert in gözlerinde bir alay belirdi. "Neyisin sen onun, he neyisin Savaş?" Cevap veremedim sahi neyiydimki ben onun niye bu ladar sinirlenmiştim.?