Selin'in ağzından ;
Evet Ali'yi şu an öpüyordum. Hemde Emre'nin karşısında.. Bilirsiniz ki intikam almayi severim. Emre Tugceyle opustuyse ayni duygulari bende ona yasatmaliydim ve şu an o da benim hissettigim duygulari yaşıyordur. Sonunda Ali'nin dudaklarindan ayrildiğimda Emre hayretler içerisinde bize bakiyordu. Ali'de oldukça şaşkındı. Öpmenin etkisinde kalmış olcak ki hâlâ birşey diyemiyordu. Gülesim geldi ya onun üstünde etkim bu kadar buyuk mu? Kendi kendime bunlari dusunurken Emre sessizliği bozdu. "Se-sen naptın S-Selin" dedi . "Ali'yi öptüm , aynu senin Tuğçeyi optugun gibi. Bak nasil bi hissediliyor." diyerek yatagin ustune oturdum."Selin bi süre konuşmayaliim, bi ara verelim bence sende bi akıllan, ne yaptiginin farkinda degilmissin gbi konusma" dedi ve odanin kapisini carparak bahceye cikti. Parti hâlâ devam ediyordu cunku sesler geliyordu. Ama o sirada babam Haluk herkesin dagilmasi gerektigini soyledi ve camdan baktim. Kalabalik azaliyordu. Camdan disari bakarken ani bi hareketle Ali kolumdan tutup beni kendine cevirdi ve bagirarak " Sen nasil boyle bisey yaparsin ha, beni kendi cikarlarin icin nasil kullanirsin" dedi ve yere atti beni. Şimdi şok olmasi sirasi bendeydi. Bu kadarini kaldiramazdim. Ve bende ona bagirarak odamdan cikmasini soyledim. Sinirle kapiyi carparak odamin yakinlarindan uzaklastigini duydum. Ve bende yatağıma yatip uyumaya calistim...
Nazlı'nın agzindan;
Sabah olduğunda Savaş'ı yanimda goremedim. Erkenden uyanmiş cikmisti. Nereye gitti ki sabahin korunde. Off ben şimdi meraktan patlarim ki ya!!! Hemen elime tekefonu aldim ve Savaşın numarasini tuşladim. Çaliyordu ama cevap vermiyordu. Acaba bişey mi oldu yaa! Hayir hayir iyi dusunelim iyi olsun dimi yaa. Ama ben tabiki boyle bos bos durmiycam ve Savaş'ı ariycam. Sahile ciktim ve yurumeye basladim. İlerde biri vardi ama Savaş olup olmadigindan emin degildim. Biraz daha ilerledim ve net olarak gormeye basladigimda onun oldugunu anladim. Adimlarimi hizlandirarak yanina dogru ilerledim."Savaş! Ne yapiyosun orada oyle tek basina" dedim yanina oturarak. "Hiic denizi seyrediyorum." dedi. Susmayi tercih ederk basimi omzuna yasladim. Bence beraber izlememizin bi sakıncası olmazdı.
Ali'nin ağzindan ;
Yataktan doğruldum ve dolabimi actim. Elime ilk gelen tshirti ve pantolonu hemen giydim. Bahceye ciktim. Selin'i ariyordum EVET! Ondan sormam gereken bi hesap var. Bahceyi turlarken çardakta oturan Selin'i gördüm ve yanina dogru ilerledim. Telefonuyla ugrasiyordu ve beni farketmemisti. "SElin " dedim soğuk bir ses tonuyla. "Ne var be yine ne yapcan. Dun yere attigin yetmiyomuş gibi simdi geldin hesap mi sorucan, yada dovucen mi beni ha? Ne istiyosun Ali. Git burdan seni gormek istemiyorum. Anladiin mi? İS-TE-Mİ-YO-RUM !!!!"Şşş sakin ol güzelim ve bana bi daha sesini yukseltme" dedim sakin bir şekilde . "Yükseltirsem naparsiiiin" dedi bağırarak. Bu sabrimi taşıran son damlaydı. Selin'i kucagima aldim ve hemen yandaki havuza firlattim. "Susman için yeterli olur sanirim" diyerek sirittim. Onun sinirini bozmak hoşuma gidiyordu. Ayrica sinirliyken fazla tatli gozukuyor. Ama aramizda kalsin. "Ya sen nasil bi manyaksin yaaaaa bogulsam ne yapcaktin? Kacardin heralde. Cunku sen korkulariyla yuzleşemeyen alçak briisin!" diyerek sozunu bitirdi. Ve eve girdi. Bu soylediklerini dusunmem gerekcek sanirim. Nyse bende odama gideyim bari...
Selin'in ağzından;
Of Ali offfff daha sacimi yeni duzlestirmistim. Ya bu cocuk tam bi salak. Tamam tatli bi salak olabilir ama sonucta her turlu salak. Cunku bi kizin en sinirlendigi seyler yapilmis sacinin bozulmasi , ojesinin yarisinin cikmasi , makyajinin akmasi gibi seyler ... Ve bu bana oldu. Hemde Ali sayesinde ! Yani bu demek oluyor kiiii ben yine intikam almaliyim. Bunun hesabini odicek o!!!!! Off yaa şimdi bu saclari bidaha kurutcam da duzlestircem deee cok uzun iş cook... Ve birden kapi acildi. Cnm kardesim Peri geldi. "Noldu Pericimniye uzgunsun boyle , gel sarıl biricik ablana" dedim. Belliki konusmak istemiyordu ve sarilmakla yetindi. Kapi yine acildi ve iceri Nazli girdi. Ne oldugunu sordu ama cevap alamayinca o da geldi bize sarildi. Vee sonuç kardeşler sarilmasiiiSavaş'ın ağzindan;
Nazlı'da gitti. Tek basina denizi izlemek artik sıkıcı olmaya basladi. İzle izle nereye kadar. En iyisi bugn beni neşelendirebilen tek insan olan Nazlı'yı gezmeye götüreyim. Bence bu iyi bi fikir ama bunu ona nasil soylemem gerektigi konusunda hic emin degilim. Neyse simdilik odama gideyim o da birazdan yanima gelir zaten.Koltuğa geçip oturdum ve beklemeye basladim. Bikaç dakika sonra kapi calindi. Tabiki de gelen kişi Nazlı! Dogru tahmin ettiniz. Yavaşca içeri girdi ve koltugun kenarina oturdu. "İyi misin Savaş" dedi samimi bir gulumsemeyle. Off boyle gulunce cok guzel gozukuyorr. "İyiyim sağol. Aslinda ben sana şey dicektim. Eger istersen bugun akşam gezelim mi?" diyerek sorumu sordum ve cevabini beklemeye basladim. Biraz dusunuyormus gibi yapti ama sonra kabul etti. "Bu arada rahat giyin cunku senin cok sevdigin bisey yapcaz" dedim gulerek. "Ne yapcaz kii? Sen benim cok sevdigim seyleri nerden ogrendin ki ? Tamam biliyorum cok soru sordum ama nereye gidecegimizi soyle bari yaaa" dedi sevimli bi sekilde. "Hayir Nazli. Süpriz. Gidince gorursun." dedim. "Off iyi tamam ya beklerim ben. Neyse o zaman ben gidip hazirlanayim sonucta akşama cok bisey kalmadi dimi " diyerek hizla odadan cikti...
Ali'nin ağzindan;
Aslinda Selin'le ugrasmak hoşuma gjdiyor ama cani yaninca canım yaniyor. Bu ne boyle ya hem canının yanmasini istiyorum hem de istemiyorum. Anlayamadım ne oluyor bana böyle. Ben bu değilim. Olamam. Deusuncelerimi kenara birakmami saglayan kapi sesiyle irkildim. Gelen kişi babamdı. Yine niye geldi bu herif odama. "Sen naptıın" diye bagirdi birden. Ne oldugunu anlayamadan kemerini cikarmaya basladi ve kemeri sert darbelerle sırtıma vurmaya başladı. Bir süre sonra sinirli bir şekilde odadan cikti ve arkasinda yerde yatan bir Ali birakti. Sırtım çok aciyordu. Yerden kalkmaya calistim ama basaramadim. O sirada odama Selin girdi ve beni yerde gordu. Cığlık attti ama ona susmasini soyledim. Daha dogrusu tehtit ettim. Baska turlu bagirmasini kesmezdi cunku. "Aliiiiii ne oldu sirtina boyle. Canin yaniyor mu? Bişey yapmami ister misin. Ali iyi misin sen. Bi hastaneye falan mi gitsek? Kim yapti bunu sanaa " gibi ard arda bir suru soru yoneltti baana. Hicbirini cevaplamadim. "Bak Selin kalkmama yardim etsen yeterli ve gorduklerini kimseye anlatmani istemiyorum! "Ama ben senin içiiin endişeleniyorum mavişşs""Benim için endişelenme Selin! Bana acimani falan da istemiyorum. Benden uzak dur yeter. İkimiz icinde en iyisi bu emin ol" dedim. Selin buyuk bi hayal kirikligiyla yuzume bakiyodu. "Aslinda biliyo msuun. Ben sana en basindan beri guvenmek istemistim. Şu anda istedim. Ama sen beni yine hayal kirikligina ugrattin. Kendini gosterdin. Mutlu msuun ha söylesene " diyerek odadan cikti ve kapiyi carpti. Brnim soylediklerini dusunecek vaktim yoktu. Canim aciyordu ve uyumam lazimdi. Ve uykuya odaklarak sonunda gozlerimi karanliga hapsedebildim.
Nazlı' nın ağzından :
Off Savaş la ne yapacağımızı gerçekten merak ediyordum. Benim sevdiğim şeyleri nerden biliyordu ve nasıl öğrenmişti tabikii buda merak konusu ve eğer bunu cevaplayacaksam da yanına gitmem gerekiyordu. Saçımı at kuyruğu yaptıktan sonra yanına gittim ve motora bindik. Bu sırt çantası da neyin nesiydi??" Savaşş nereye gidiyoruz ve bu sırt cantasida ne?" diyerek sorumu yonelttimm. "Gidince goruceksin Nazlı. Sabret az kaldı. Vardigimizda motordan indik. Karsimizda kocaman bir duvar vardi. Rengi kirli beyazdi. "Burasi mi yani?" diyip goz devirdim. Burasinin olmaamasini umuyordum. Ne yapabilirdik ki burda. O sirada Savaş cantayi acti ve icinden cikanlari gorunce cok mutlu oldum. Boya spreyleriiii ... Evet ben duvar boyamayi cok severim ve Savasin verdigi boya spreyleriyle karsimizdaki duvari boyamaya basladim. " Ssende benimle boyaaa hadii ya bu senin duygularini yansitir" diyerek kolundan tutup yanima cektim.
Simdi ikimizde duvar boyuyorduk. Bittiginde cok guzel bi goruntu olusmustu. Ve en alt kosesinede SavNaz yazdik. Gunum Savaş sayesinde hariika gecmisti. Eve vardigimizda girmeden once Savaş'a son kez teşekkur ettim ve odama gelip kendimi yataga attim. Zaten yorulmustum ve hemen uyuyakaldim.
Selin'in agzindan ;
Hâlâ uyuyamamistim. Nedenini bilmiyorum ama buyupk ihtimalle Ali'nin sırtını aklimdam cikaramamamdan dolayi... Off ya cani yaniyor mudur ki. Sanirim dayanamiycam ve odasina gitcem. Hemen yataktan firladim ve sessiz adimlarla Ali'nin odasina girdim. Uyumustu. Bende yanina gecip kivrildim ve destek olurcasina sarildim. Huzur vericiydi. Hemde çook. Ali'de bana sarildi. Ama uyku sersemi oldugu her halinden bellydi. Bana sarildigini farkinda degildi. Olsa heralde yataktan iterdi. Neyse artik kacis yok burda uyucam. Hemde ona sarilarak. Ama sabah kopcak kiyameti de cok merak ediyorum. Bakalim Ali beni burada gorunce ne diycek?...Voteleri bekliyorum ☺
Yorumlari bekliyorum ☺ +25 votede yeni bölüm gelir.Sizce Ali'nin tepkisi ne olcak????