11. Bölüm

1.6K 110 106
                                    

Savaş ın ağzından:
Yorgun hissediyordum. Ama uykum yoktu. Aşşağıdan ses gelince birden ürperdim. Hemen aşşağıya indim. Yerde bi kız yatıyordu. Bi kişi daha vardı. Kucağına alımca beni gördü yakalayamadım. 'Gel buraya kimsin sen' gel dedim ' nefes nefese kalmıştım. Koşamamam normaldi. O hastanedeki iğne yüzünden.

Ali nin ağzından:
Bu ses ne böyle. Babam olabilir düşüncesiyle aşağıya indim korkmuştum. Aşağı indiğimde yerde Selin yatıyordu. Beynimden vurulmuşa döndüm. Yanındaki Savaş mı onun sorarcasına Savaşa baktım. Savaş " ışığı aç Ali çabuk ol kafası kanıyo sanırım" bidaha beynimden vuruldum. Ölcem sanırım. Hemen panikleyip kapıyı açtım. Savaş "oğlum iyimisin sen ışık dedim ışık" off aklıma ben ya. Hemen kapıyı kapayıp ışığı açtım. Sonra savaşın yanına çömeldim. Napıcaz dedim. Hemen Selin i kucağıma aldım. Çok masumdu kahretsin! Hemen yüzüstü yatırıp yaraya baktık ilk önce uyandırmalıyız diye düşündük. 'SELİN kalk hadi! ' uuanmaya başladığında derin bir oh çektim. 'Selin iyi misin' elini yarasına götürdüğünde kanadığını görğnce gözleri doldu.

Selin in ağzından:
Başım ağrıyordu. Elime kan geldiğini görünce Ali ye baktım. Korkmuştum. Karanlıkta kafama yediğim darbe sertti. bayılmama sebep olmuştu. Hangi kaz kafalı manda öküzü AH kafam ... zonkluyo resmen. Savaş " pansuman yapıcam sakin ol yaran derin değil" pansuman mı yancak ya uff savaş pamuğu değdiğinde ali ye sarldım. Çok yanıyordu. O da sarılınca mutlu oldum.
Bana ilk sorulan soru ise "SANA NE OLDU"

Bu sorunun cevabini az cok biliyordum cunku beni bayiltan ksiinin sesini duymustum. Cevaplamak icin agzimi actim ve "E-emre " dedim kekeleyerek. Ali cok sinirlenmisti. "O serefsiz mi yapti bunu sana " dedi. "Sanriim oyle cunku bayilmadan once onuun sesini duydum" dedim. "Ben gelince kacti aslinda yakalardim ama Selin'i boyle tek basina burda birakamadim" dedi Savaş'in sesi. Ali basini tamam dercesine salladi. Emre'nin bunu bana niye yaptigini anlamiyordum. Hem yerimizi nerden bulmustu!!! Eyvah!! Ya soylerse Haluk'a. "Hemen burdan gitmeliyiz,ya Emre burda oldugumuzu soylerse? Ve yerimizi nasil buldu" dedim tek nefeste... "Haklisin, ben gidip bi Nazli'yi uyandirayim gidelim" dedi Savaş.

Biraz sonra beraber asagi inmislerdi. Nazli o kadar uyumustu hâlâ uyklu gozukuyordu. Bu gece sadece bir iki saat uyumuş olan benim sinirlerimi bozuyordu. Yanimiza vardiklarinda Nazli birden telaslandi. "Neler oluyor burda ? Selin senin basina ne oldu? Niye sardiniz? Biri bana anlatabilir mi acaabaa? " dedi. Sadece yuzune bakmakla yetindim ama Savas konustu. "Ben sana anlatirim arabada aşkım" dedi. Nazlı kikırdayarak guldu. Iyyyy tiksiniyorum ve kiskaniyorum... Benim acil bir sevgili yapmam gerekiyor sunlara baka baka özendim valla ya...

Yanıma döndüğümde Aliy le göz göze geldik sonra ikinizde aynı anda kafamozo çne eğdik. Kozarmıştım. Yanaklarım yanıyordu. Ali söze girdi . "Ben bi yer biliyorum değişik biraz ama yağcak bişey yok" hepimiz tamam anlamında başımızı salladık . Sonra yine savaşla nazlı arkaya bindi. Bende susanlaro lonulturmak istercesine ' ne maceracı çıktık be özellikle nazlı sen srvdiğin çocuk içib neşeri göze alıyosun öyle arızaa! ' dediğimde onında kızatdığına eminşm canım ya bana ters ters cevap verdi. " en azından benşm sevgilim var şekerim" bu çok fena koymuştu. Hemde cok fena.

Aklima bir oyun gelmisti. Ama icinde Ali'de vardi. İnsallah benim oyunu anlayip bana ayak uydururdu. "Aslinda bizimde size anlatmak istedigimiz bisey var" dedim elimi Ali:nin elinin ustune koyarak. Ali once biraz sasirsa da oyunumu hemen anlamis olcak ki hic ses cikarmadi. Savas ve Nazli'da saskindi. "Biz Ali ile biz olduk" dedim ve Ali'ye bir bakış attim. "Ciddi msiiniz siz" dedi Savas. İkisininde agzi acik kalmisti. Onlara gulumsedim ve onume dondum. Ali elini salladi. Ah evet elimi onun elinin ustunde unutmustum. Anlamasinlar diye yavas hareketlerle geri cektim.

Ali'nin agzindan;
Selin az once elimin uzerine elini koydu. Ve Nazli'lara oyun oynadik. Tabiki onlar da yedi. Ay o el kendimden gecirdi beni yaaa... Ah aşk ah sen nelere kadirsin. Bu oyun hosuma gitmisti tabiki devam ettircektim. "Askim aciktin mi" dedim. Allah askim mi dedim ben Selin'e!!!!

Selin'in agzindan;
Askim derken yerim seni olum. İc sesime tekme atarak cevapladim. "Yok hayatim pek degil sen yorgun musun malum arabayi hep sen surdun" ona boyle demek hosuma gidiyordu. Aşk iste oyunu bile mutlu rdiyor. Sus ic ses sus kapa ceneni.

"Tabiki yorulmadim Selin'cim" dedi. "Tamam mavisimmm" dedim. Arkadaki SavNaz ikilisi saskinlikla bizi izliyorladi.Hahahahah.... Ali'nin yanagina uzandim ve onu optum o sirada da "sakın bozma Aliş" dedim. 32 dişle gulumsedi. Cokta tatli oluyor masallah. Ben boyle dusunurken Ali'nin telefonu caldi. Hemen telefonu kaptim ve kim olduguna bakmadan actim. "Alo" dedi Didem'in sesi. "Ben Selim. Ali su anda araba kuullaniyor tatlim. Bir daha aramazsan sevinriiz" dedim ve tam telefonu kapatcakken Ali elimden aldi. "Alo Didem senden Selin adina cok ozur diliyorum" dedi. Ve oyunumuzu da yerle bir etti. Nazli'da hemen ben inanmamistim ki zaten laflarina girdi ama ben onlari degil Ali'nin Didem'le konustuklarini dinliyordum. Bir ara bulusalim falan diyorlardi. Sinirlerim bozulmustu.

Buluş sen o zıkkımla bak nolcak.Ay bak simdi sinirlerim tavan yapti. Sanaldan bir cocuk mu bulsam? O sirada teelfonum caldi. Emre yaziyordu. Hemen actim. "Alo! Ne var Emre kafami yardigin yetmedi mi" dedim. "Selin ben ozur dilerim kendimi nasil affettirebilriim bir gun bulussak bak valla sana zarar vermek istememistim cok uzgunum cok" dedi. Bulusma şeysini duyunca icimden koca bir İNTİKAM VAKTİ pankarti actim."Durumlar karışık musait olunca ben seni ararim bulusuruz" diyip kapadim.Ali'ye bakltigimda sinirlenmisti.İste bunu seviyorum. Cok sert bir sekilde "Bulusmicaksin onunla" dedi. "Neden" diye sordum. "Adam kafani yardi Selin" diye cevapladi. "Mal ya tabikin gitmicem gidersem de 10 dakika falan , ben sana karisamiyorum sende bana karisamazsin hem!" dedim.

"Karışırım"

"Hayır"

"Evet"

"Kiskandin mu sen beni maviş.. Sen o kizla bi buluş bak noluyo.. Tek Emre ile degil bir suru erkekle bulusurum. Didem gibi yelloz olmadigim icin bana erkek cok" dedim. "İlla beni pesinden surukliyceksin yani Selin " dedi bıkkın bir sesle.

"Gelemezsin Ali"

"Niye?"

"Niye mi cunku surtugun izin vermez" ne dedim ben ya bu cok agir oldu sanirim.

"Sacmalama Selin oyle bisey olmadigini sende biliyosun. Ayrica Didem bir surtuk degil. " dedi. Sinirlenmisti. Susmayi tercih ettim ama inadina Emre ile buluscaktim. Hem Emre'nin bunu neden yaptigini ogrenmis olurum hem de Ali kiskanir. Şu Didem'e de cok sinir oluyorum Allahim yaa... Bir gun Ali tutmazsa sacini basini yolmayi planliyorum. Ama nerde o gunler. Korumaci Prens Ali hemen kurtarir. Of of!!!

Sinirli maviş sibirle karşıma bakarken polisleri gördüm. 'Polis var napcaz' ali hemen " nazlı savaş siz inceniz kenara çekcem. Ormandan devam edin telefonunuz açık olsun" ve sonra yavaşladık. Polislerin göremeywceği şekilde indiler. Bizde ilerlemeye devam ettik. Korkuyordum. Bu halukun işi olabilirdi ama umarım değildir.

Polislere gittikce yaklasiyorduk ve buzi durdurdular. Arabada sadece Ali ve ben kalmistik. En azindam Savas'i kurtarabildigimize sevinmistim yoksa Haluk onu tekarrdan klinige kapattirirdi. "Bizimle karakola gelmeniz lazim" dedi polis. Basimizi salladik ve bizim araabadn polis arabasina gectik. Gozlerimle geride biraktigimiz SavNaz ikiklisini ariyordum. Bi agacin arkasindan bizi izledikelrini gordum. Napcaklardi biz gidince bu Allah'ın ormaninda. Onlar iicin biraz endiseliydim. Ve polis arabasi hareket etmeye basladi...

Nazli'nin agzindan;
Savas'la bas basa ormanda kalmistik. Ne yapcagimzii bilmiyorduk. Bir agacin kenarina oturduk. Konusmaya basladim. "Savaş senin baska bir yere kacmam lazim Haluk bulursa seni kapattirir" dedim. "Nazlı, beraber gidelim" dedi. Sasirmistim. Onunla gitmek isterdim ama annrm cok uzulurdu. Cevabi almal icin yuzume bakiyordu. Ama cevap vermek istemiyordum. O yuzden dudaklarina yapistim... Bu susmamiz icin yeterliydi. Ve ilk opucugumu sevgilime vermiş oldum.

Vote ve yorumlarini bekliyoruz ☺ Sınır = 65 vote ☺
Sınırı arttirdik cunku cok hizli geliyor ve yazmaya zaman bulamiyoruz ☺

KarmAŞIK YaşamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin