10. Bölüm

1K 99 51
                                    

Arkadaşlar biliyorsunuz tatildeyiz ve o yuzden de bölüm yazmak biraz zor bi iş oluyo bazen canimiz istemiyor bu yuzden bolum gelmedigi zaman boyle dusunun baska bir sebebi olmuyor. İşimiz oldugu icin yazamiyoruZ. Bilgilendireyim istedim. İYİ OKUMALAR !

Nazlı nın ağzından:
Evet şuan Haluk un arabasıyla karşı karşıyaydık. Daha dikkatli baktığumda arka koltukta birinin olduğunı gördüm. Bunh farketmiş olmalıki dudakları hareket etti ve arkadaki lafa aşağıya indi. Sonra bize ters bir bakış atıp geri geri gitti.

Haluk un ağzından:
Yine çok az kalmıştı Savaşı kliniğe tıkmaya aslımda onu aşıp gidicektim ama Nazlı arkada oturan Melisa yi farketti. Ve eğer Savaş ona öttüyse yandım demektir. Arabayı geri geri sürüp sert bir u dönüşü yapıp gaza bastım. Lanet olsun nerden çıktı bu Nazlı? Savaşın koruyucu meleği kesildi mübarek senide alt edecek planlarım var küçük yılan İzle ve gör!

Ali nin ağzından:
Babamın çekilmesine şaşırmıştım. Çünkü normal şartlar altında böyşe yapmazdı. Bu işte bişey var ama anlamadım. Ne olacaktı gerçekten meral ediyordum zaten bşz küçüklükten beri Savaşla buna alışıktık en çokta ben.. ama şimdi kızlar var ve babam sinirlenince gözü kör oluyorki ben özellikle Selin in zarar görmesini hiç istemem neden böyle anlamıyorum ama böyle işte eğer ona bir şey olursa banada bir şey olacağının bilincindeyim.

Babamın planimi henuz anlayamamistim. Amaci neydi bu adamin? Niye geri dondu. Arabayi biraz daha hizlandirdim. Eger donerse yetişmesini istemiyordum . Nereye gidebilcegeimizi dusundum. Ve aklima Sapanca'daki evimiz geldi .. Oraya gitmeye karar verdik. Arabayi daha hizlandirdim cunku babam izimizi bulurdu. Neredeyse 200 de gidiyorduk. Kaza yapsak yeriydi ama dikkatli kullaniyordim. Gece oldugu icin yol bombostu. Pesimizde de hic araba yoktu ... Atlatmistik sanirim. Arabadaki herkes susuyordu. Bu biraz sinir bozucuydu.

Selin in ağzından:
Çookk sıkılmıştımm. Herkes susuyordu . En sonunda dayanamayıp söylenmeye başladım. ' bu ne arkadaş tıp mı oynuyoruz yada konuşanın agzına yılan girsin falan?'
Dediğimde Ali bana tip tip bakmaya başladi "ne bakıyon ya konuşmuyonız işte" sonra Ali bana bir bakış daha attı ve ben bu bakıştan şşunu çıkardım "sen sus gözlerin konuşsun" bende poflayarak önüne döndüm . En son radyoyu açtım. Sevdiğim şarkışardan biri çalıyordu. PERA -SENSİZ BEN

Ve sesizce mırıldanmaya başladım.
En son şarkı bittiğinde Alkış yaptı. Bende ona napıyon be dedim. "Sesin güzelmiş" dediğinde mutlu olmuştum. hatta biraz kızarmış olabilirim konuyu değiştirmek için daha ne kadar var dedim "biraz karışık bi yola girdik buda yolu bi saat uzattı babamdan kaçmak için yaptım ve şuan bi saata varırız diye tahmin ediyorum. " pekii dedim. Demekki daha bi saat susacaktık belki Nazlıyla konuşurum ümidiyle Nazlıya döndüm. O Savaş ın omzuna kafasını koymuş Savaşta kafasını onunkinin üstüne koymuş. Hemen beş tane foto çektim. Yani tehdit falan :D biranda araba durdu Ali ye baktım. Noldu dediğimde "araba bozuldu" diye yanıtladı. Ormandaydık resmen yanlarda agaçlar vardı. Ya ne diye bu yola girdin be Maviş off off...

Ne yapacaktık şimdi? Ya bide ormanın ortasında... Of of zaten Nazlıyla Savaş uyuyolardı. Dolunay vardı yukarda şu an başka bir şekilde çok romantik olabilirdi. Araba bozulmasaydı keşke tam fotoğraf çekicekken bi ulama sesi duyduk. Ali ye korkan gözlerle baktım. "Korkma sadece bemzin bitmiş bide şurda ufak bi sorun vardı onu hallettim benzinde var bagajda az ama idare eder zaten yoçun çıkışında benzinlik var. " tamam anlamında başımı salladım. Korkuyordum. Hatta sanırım resmen korkudan titriyordum.

Ali nin ağzından:
Ortam iyiydi. Hemde fazlasıyla ne için mi? Tabiki selinin korkutmak için. Bu eğlenceli olucak. Hemde çok. Bagajı açtım. Ve sonra boğuk ses çıkardım. Sonrada hemen arabanın yan tarafına geçtim eğlence başlıyor..

KarmAŞIK YaşamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin