9. Bölüm

1.2K 108 50
                                    

Selin'in agzindan;
Nazlı utancindan kipkirmizi olmustu. Hemen yuzunu öne eğdi ve Savaş'la göz temasindan kacindi. Biz de Ali ile şaşırmıştık ve şu an ikisinin haline gülüyorduk. Nazlı birazdan üstüme atlayip dovcekmis gibi bana bakiyordu ama aldırmadım. "Hadi Ali biz asagi inelim de baş başa kalsinlar belki Savaş'in da Nazli'ya itiraf edecegi seyler vardir diyip kahkaha attim. Nazli'da koltuktaki yastigi bana firlatti ama tabiki ıskaladı. Ali'yle asagi indik. Guzel bir evdi. Yazliik bir ev... Deniz manzarali offff. Cikip yuzer miyiz ki bi araaa yaa ^^ "Aliiiiii acaba yüzer miyiz denizde" diyiverdim. "Biz buraya tatile gelmedik Selin'cim mevzuyu biliyorsun. Savaş icin geldik ve bikac gun sonra donucez." diyerek cevpladi. Bende diycek bisey bulamadim ve sustum. Uykum da gelmisti aslinda. O yuzden basimi Ali'nin omzuna yasladım. Kızmadı yani boyle uyuyabilirdim. Ne rahat ...

Nazlı'nın ağzından;
Savaş'la bas basa kalmistik. Cok utaniyordum. Ne diyecegimi bilmiyordum. Gidip yanina oturdum. Yüzlerimiz çok yakındı heyecanlanmistim. Diyecek birsey ariyordum. Sessizligi bozarak konusmaya basladim. "Savaş bak duyduklarini unut bunlar dogru degi" tam cumlemi tamamliycakken dudaklarimda baski hissettim. Evet bildiniz şu an Savaş beni opuyordu. Ve bende Savaş'ı sevdiğime göre tabiki karşılık verdim. Ayrildigimizda Savaş'ın yuzune bakamiyordum. Konusmaya basladi. "Soylediklerinin hicbirini unutmam cunku bende seni seviyorum" dedi. Kalbim yerinden cikcakmis gibi atiyordu. Gozlerimi Savaş'ın gözlerine cikardigimda gulumsedi. Bende gulumsedim.

Savaş'ın agzından;
Aslinda bunu itiraf etmeyi dusunmuyordum ama ilk adimi Nazli attiysa benimde devamini getirmem gerekirdi malum. Ama sonucta ikimizde birbirimizi seviyorssak sevgili olmamizda da bir sakınca yoktu bence. "Nazlı" dedim zorla. "E-efendim" dedi. "Sevgilim olur musun" dedi hizli bir sekilde. Nazlı şaşkın yuz ifadesini bozmadan "Olurum" dedi ve sarildi. "Hiç merak etmiyo msuun seni nasil cikardigimizi klinikten" diye sordu. "Hayir, sen yanimdasin ya şu an onemli olan bu SEVGİLİM" dedim. Nazli daha alışamadığı için utaniyordu. Gulumsedi. "Hadi o zaman aşagıya inelim Sevgiliiim" dedi zorla ve elimden tuttu. Beraber boyle asagiya Ali ve Selin'in yanina indik. İkiside uyuyakalmisti. Selin kafasini Ali'nin omzuna koymustu ve cok tatli gozukuyorladi. Bunlarin da arasini yapmamiz lazim dogru cok yakiisiyorlar... Neyse onlari uyandirmak istemedik ve sevgili oldugumuzu uyandiklarinda acikliycaktik. Tepkilerini çoook merak ediyordum.

Ali'nin agzindan;
Uyandigimda Selin hâlâ uyuyordu. Şekerlememiz uzun surmustu o yuzden Selin'i de uyandirdim. Kalkip mutfaga gittik. Savaş ve Nazli ordaydi ve cok samimi gorunuyolardi. Bakalim neler olmustu biz odadan ciktiktan sonraa... "Ee anlatin bakalim neler olduu" diye söze başladım. " Size birsey soyliycez" dediler ayni anda ve gulustuler. "Hadi meraklandirmayin soyleyin cabuuk yaa" diye atildi Selin. Hâlâ uykulu bir hali varrdi. "Tamam tamam soyluyoruzz" dedi Savş. "Biz Savaş'laa" dedi Nazlı. "Sevgiliyiz" diye devam ettirdi Savaş. Selin ve ben şok olmustuk. Bu kadar hizli ilerliyceklerini tahmin etmiyorduk. Selin'le bakistik. İkimizde birbiirimizin saskinligina bakiyorduk sanirim. Oyle bisey...

Selin'in agzindan;
"Oha oha cok hizlisiniz yaa hayirdir" dedim hemen. Yuzumdeki o şaşkın ifadeyi gizleyemiyordum. Gercekten sevgili mi oldular yoksa bize oyun mu yapiyolar bunlar. Off ne oyunu baksana sarmaş dolaşlar... İç sesim boyle dusunuyordu işte. Aslinda Nazli'nin mutlu olmasi benim icin onemliydi ve bunu isterdim ama dogru kisinin Savaş olup olmadigindan emin olmaliydi. Gercekten hizli oldu tum bunlar. Benim bile bu kadar hizli sevgilim olmamisti. Demek ki Nazli'da ne mucevherler varmista haberimiz yokmuş. "Hizli olmadi aslinda uzun zamandan beri arkadas olarak surekli vakit geciriyoduk biliyosun Selin. İste sonra duygular degisti" dedi Nazli. Ali bana gecenlerde duygular degisti demisti. Yoksa Ali de bana mi aşık olmuştu. Ama belki de başka bi duygudan bahsediyordu nefret, saskinlik , sevgi , saygi... Ve daha bir sürüsü .... Banaane ya sanki Ali'nin beni sevmesine cok merakliydim ben!!! Umrumda bile olmaz gibi seyler dusunurken aklima Didem cadısı geldi. Ona niye bu kadar sinir olmustum cidden. Sadece bi ufaklik demesi yuzunden olamaz heralde. Yoksa ben Ali'yi mi kiskandim. Off hayir yaa ne kıskanması iç sesime ne diyim ben !!! "İyi tamam ama lutfen onumde sevgi gosterilerinde bulunmayin cunku Emre ile ayrildik gibi biseyiz o yuzden cevremde civik civik iliski yasayan kisileri gormek istemiyorum" diyerek szumh bitirdim. Ali dediklerime sevinmiş miydi ne?? Yuuzunde güller acmisti birden. Neyse neyse şu an pek umrumda degildi.

KarmAŞIK YaşamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin