Hoofdstuk 1

450 12 0
                                    

"AAAAAAAHHHHH" ik gil kei hard als ik het hoor. Ik huil bijna van blijdschap. Ik ga naar het concert van Ariana Grande, niet zomaar een concert maar MEET AND GREET. Ik ga naar mijn insta en zeg dat ik naar het concert ga. Het moet 2x want ik heb 2 accounts
meiden en prive. Op mijn meiden account heb ik al 3 reacties:
BEN ZO JALOERS OP JOUW😻😭
PLEASEE GA VLOGGEN💕💕💕💕
IK GA OOOOOOKK❤️

En ja ik heb een YouTube account, ik heb al 2500 abonnees.
Ik app gelijk de halve school effe.
Ik bedank mijn ouders 1000x
"Maar hoe komen jullie aan de kaartjes want ze zijn toch allang uitverkocht" vraag ik
Marktplaats haha we halen ze overmorgen op!
"Met wie ga ik eigelijk"
We hebben lang na gedaan lieverd, maar je mag alleen. Wij vinden dat je oud genoeg bent want je bent bijna 12. Ze leggen uit dat ik met een vriendin mag gaan.

Ik weet al wie ik ga met Eva.
Ze is ook een hele grote fan, ik besluit haar gelijk te appen.
(I=Isa en E=Eva)

I:IK HEB HEEL GOED NIEUWS
E:Wat dan?
I:WIL JE WEL WETEN HÉ?!
E:ZEG HET NOU JE MAAKT ME NIEUWSCHIERIG!
I:WE GAAN NAAR EEN M&G van ARIANA GRANDE
E:Nu knijp ik mezelf!
I:HET IS ECHT WAAR WE MOGEN MET ZIJN TWEETJES ER NAAR TOE!
E:ILY❤️❤️❤️❤️❤️❤️😱😱😱😱😱
I:LY 2🌸
E:IK GA HET VRAGEN AAN MIJN OUDERS EN IK KOM ZO NAAR JE TOE
I:IS GOED BYEXX
E:DOEIII SCHEETJEE

"Mam is het goed al Eef zo langs komt" vraag ik. Ja tuurlijk ze is altijd welkom. Ik check mijn insta. Wauw al 30 comments in een half uur!!
Ik kijk een paar YouTube video's. En niet veel later hoor ik de deurbel.
"IK MAG" gilt Eva gelijk. "Mijn moeder haalt woensdag de kaartjes op ze komen van marktplaats" leg ik uit.
"Maar kom binnen" zeg ik
"Over 10 dagen is het concert al" zeg ik
"Ik ben zoooooooooooooo blij!"
En zo praten we nog een paar uur door. Het is 5 uur en Eva gaat weer naar huis.

We eten lasagne. Bleeeeeeh want ik lus geen lasagne.
Maar dit keer zeur of piep ik niet want ja mijn ouders hebben wel veel geld uitgegeven aan de kaartjes. Ze zitten de laatste tijd al zo krap bij kas.........
Ik eet het snel op. Daarna neem ik een Magnum Pink!

"Wij willen je wat vertellen" zeggen mijn ouders
Ik ga zitten. Mijn ouders houden hun handen vast.
Jaghhhh denk ik veelte klef. Ze gaan raar glimlachen. "We zijn zwanger" begint mijn moeder vrolijk.
"Al 13 weekjes" legt ze uit. En zo ratelen ze even verder. "Wat leuk" zeg ik we nemen nog een kopje thee en dan pak ik mijn roze iPhone 5C en vertrek naar boven.

Ik zet effe muziek aan en dan ga ik gewoon op mijn telefoon wat doen. Ik hoor de bel en loop naar beneden. Het is Tom. Ik heb nu al bijna een half jaartje verkering met hem. Hij kust me op me wang. We gaan naar boven en ik vertel hem over het Ariana grande en dat mijn moeder zwanger is. We maken nog een paar random selfie's en praatte nog wat. Bij blaast in mijn oor en zegt zacht "i love you".
"I love you to" zeg ik en hij kust me. Zijn lippen voelen zo zacht altijd. Het is al half 10 dus hij gaat naar huis. Ik drink nog een kopje thee kijk wat TV en ga maar slapen.

Geadopteerd door Ariana GrandeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu