Hoofdstuk 12

241 11 1
                                    

Hej we zijn inmiddels al 3 weken verder. Alles gaat super! Het liedje is een echte hit en op straat word ik vaak herkend!
Het is nog aan tussen mij en Scott maar hij doet zo raar de laatste tijd. Nou ja laat maar.
Ik ga morgen naar school. Het is een normale school. Ik heb volg sinds een paar weken een cursus Engels (met een Amerikaans accent maar dat doet er niet toe) ik ga vandaag shoppen met Chelsea we zijn nog steeds beste vriendinnen. Maar helaas heb ik met mijn vriendinnen uit Nederland heel weinig contact.
Het is hier zo geweldig!

"TRINGG" de bel gaat. Eerst kijk ik uit het raam want het kan ook een vreemdeling zijn. Maar zoals ik al had verwacht is het Chelsea!
"Hey chealss" zeg ik vrolijk.
"Heyy iess"
"Zullen we maar gelijk gaan?" Vraag ik.
"Tuurlijk" zeg ik.
"ARIANA IK GA MET CHELSEA SHOPPEN" schreeuw ik.
"IS GOED MAAR WEES VOORZICHTIG" zegt Ariana.
"Doegg" zeg ik tegen Ariana.

Ik sluit de deur en dan lopen we de straat uit.
"Naar welke school ga je eigelijk?" Vraag Chelsea.
"Columbus high" zeg ik.
Haar ogen worden groot.
"IK OOK" schreeuwt ze.
"Rustig rustig ik sta naast je" zeg ik.
"Maar wel fking vet!!"
Lachend lopen we de straat uit.

We gaan naar de Michael kors winkel. Aangezien mijn pleegmoeder nogal veel geld heeft kan dat makkelijk! *lachemoji*
Ik loop de winkel binnen. En zoek een tas uit die groot genoeg ik voor een school tas. Ik neem een zalm roze tas. Hij is $400 dollar maar dat heb ik er echt wel voor over! (Zie afbeelding)

Dan zie ik Chelsea bij dezelfde tas staan maar dan in het knal roze (zie afbeelding) ik ga er bij staan.
"Dees is echt leuk!" Zeg ik.
"Ja maar wel duur ik heb het geld amper!" Zegt Chelsea
Ik draai het kaartje om en zie dat ie net zoveel als de mijne kost.
"Welke tas neem jij?" Vraagt Chelsea.
Ik laat mijn tas zien.
"Precies het zelfde maar dan een een zalm roze kleur" zeg ik.
"Ook heel leuk"
"Chels ik koop de Tas wel voor je" zeg ik vrolijk.
"Nee ies dat doe je niet" zegt ze
"Ik heb toch genoeg geld!" Zeg ik terwijl ik de tas pak. Maar chels houd me tegen. "Alsjeblieft doe het niet" zegt ze.
"Mijn geld, ik beslis" zeg ik.
Chelsea zucht.

We rekenen af en dan lopen we de winkel uit.

"BEN JE GEK $800 dollar uitgeven aan 2 tassen" gilt Chelsea.
Ik knik "ja ik ben gek!" Zeg ik.

Ik hoor haar weer zuchten.

Dan trekt Chelsea me een winkel in.
"Kom we gaan naar de forever 21!"
"Super goedkoop en de kleding hier is echt Awsome!" Zegt Chelsea.

Raar einde van een hoofstuk maar ja mijn hoofdstukken zijn altijd kort dusjaa.

Geadopteerd door Ariana GrandeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu