Hoofstuk 6

320 12 3
                                    

"Wakker worden" hoor ik. Het is pas half 7 dus niemand is wakker. Noooo ik heb kut corvee denk ik bij mezelf.

Ik kleed me snel aan en poets me tanden. Ik loop naar de keuken. En ben bezig met alles klaar leggen. Ik heb Corvee met Johan, Senna, Kim en Lucas.

Als we eindelijk klaar zijn dan gaan we alvast zitten. Ik zit naast Johan en Senna.
"Hai" zegt Johan.
"Hooi" zeg ik.
"Lekker geslapen"
"Ja perfect" lieg ik.
En zo praten we nog even verder.

Langzaam aan stroomt iedereen aan tafel.
Als we allemaal zitten, beginnen we met eten. Iedereen is klaar en we mogen kiezen wat we gaan doen. Ik besluit om naar de zit kamer te gaan. En ga een paar oude Tina's lezen.

"Isa isa kom eens mee" roept Bruno opgewonden.
Ik loop mee naar zijn kantoor.
"Iemand wil je adopteren" begint hij.
"Leuk maar waar zijn ze"
"Ga maar naar buiten en loop naar de zwarte limousine" zegt Bruno
Ik knik

Samen met Bruno loop ik door de lange gangen. Ik ben best wel zenuwachtig.

Ik zie een grote limousine. Bruno opent de deur. Ik sta met mijn mond open te kijken.
"WTF ARI" gil ik blij.
Ik ga naast haar zitten.
(Ik ga niet Engels praten hoor haha)

"Hay sweetie" begint arri
"Hallo Ariana" zeg ik
"Ik zou je graag willen adopteren" zegt ze
"Hou je van zingen?" Vraagt ze
"Ja heel erg, ik zat 3 jaar op zangles"
"Wauw dat is Nice"

Dan vraag ik aan Bruno die er nog steeds naast zit: "wanneer mag ik mee"
"Ariana heeft niet veel tijd om in Nederland te blijven" legt hij uit.
"Dus eigelijk vandaag" zegt Ariana
"Ja heel graag" schreeuw ik zowat
"Snel pak je stuff" zegt ze

Ik ga naar binnen en neem afscheid van Senna en Johan.
"Wauw zo vet" zeggen ze.
Ik pak snel me koffer weer in en neem nog afscheid van de leidsters.
Met 2 koffers in mijn handen loop ik snel terug naar de auto. Ik neem afscheid van Bruno die nog met Ariana zit te praten. En dan laden we de koffers in.

Op naar Schiphol in Amsterdam!

De auto reis was gezellig. We hebben gelachen, gezongen, gepraat en heel veel selfie's gemaakt.
We zijn er, en we lopen naar de incheck dinges en dan naar haar prive vliegtuig. We zijn te vroeg dus kopen nog wat snoep. Het is wel 8 uur vliegen!

Ik staar uit het raam, we stijgen. Wat ben ik blij. Blij dat ik uit het gekke huis ben. Blij met Ariana Grande. Blij met alles. Toch loopt er een traan over mijn wangen. Ik mis mijn ouders wel.

Ik doe mijn oortjes in. En dan val ik in slaap. Ik word wakker van het geschud van het vliegtuig. Ik kijk naar Ariana grande die ook net wakker is.
"Wat gebeurt er" vraag ik
"Turbulentie dat is niet zo erg hoor" antwoord ze
"Zijn we er bijna"
"Over een uurtje" zegt ze
We praatte en lachen verder en ondertussen eten we ons snoep op.

We gaan landen, mijn oren beginnen pijn te doen.
Ik pak kauwgom en doe mijn oortjes weer in.

We zijn er. We lopen uit het vliegtuig. Op het AirPort. Ariana doet een grote hoed en een zonnebril op. Want ze wil niet dat iemand haar herkent.

We zijn er. Ik zie haar grote mooie huis. Frankie staat al in de deur opening.

Geadopteerd door Ariana GrandeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu