Hoofdstuk 11

218 18 4
                                    

Volgende dag

Ik zit op de bank en eet mijn croissantjes op als ontbijt. Ik check mijn instagram,whatsapp en twitter.

Vandaag gaan we weer naar de studio om ons liedje af te maken. Maar eerst ga ik met Scott, Maya uitlaten.

"Scott, heb je zin om mee te gaan?" Vraag ik.
"Ja, maar ik moet je wel iets vertellen." Zegt Scott.
Ik knik. Wat zou die te vertellen hebben?!

Ik loop buiten met Scott. Hij gebaart dat ik op het bankje mag gaan zitten. Hij kijkt me serieus aan. Goshh wat is ie cutee.

"I-iik moet je wat vertellen" zegt hij stotterend.
"Ik heb met iemand anders gezoend" begint hij.
Ik vecht tegen te tranen.
"Ken ik die gene!" Zegt ik bot.
"Uhmm..... Ja waarschijnlijk wel" zegt Scott.
"Het is Chelsea" zegt hij stotterend.
"DIE BITCH EN WAT BEN JIJ EEN KLOOTZAK" zeg ik.
"Ies rustig, het is niet wat het lijkt" zegt hij kalm.
Ik kijk nog steeds kwaad.
"Ik word bedreigt" begint hij.
"Door wie?" Vraag ik.
Inmiddels kijk ik gewoon normaal.
"Ik heb werkelijk geen idee." Zegt Scott en hij begint steeds zachter te praten.
"Ik krijg opdrachten van die gene."
"Ik moest dus een vriendin van jouw zoenen anders zou mijn stalker jouw en Ariana wat aan doen."
"Het spijt me dat ik gelijk zo uitviel" zeg ik.
"Geeft niet maar zou je naar Chelsea willen gaan en het uitpraten please"
"Ja tuurlijk lieffjee"

Ik kijk hem aan in zijn mooie blauwe ogen. "I love you" zegt hij zacht.
Dan voel ik zijn zacht lippen op de mijne. Het is een lange kus. Ik wou dat het voor altijd zo kon blijven.

Sorry voor het korte deel. Maar ik heb echt geen inspiratie en dit boek word saai. Mabye ga ik ermee stoppen. K heb iets van 675 reads ofzo. En maar 25 stemmen. Please stem wat meer!

VOTE/COMMENT DOEII

Geadopteerd door Ariana GrandeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu