De laatste zin: "wie staat daar nou weer in huis?!" Moet je maar wegdenken😁
{DE DAG VAN HET NIEUWE LIEDJE MAKEN}
Ik rek mezelf uit. Ik kijk op de wekker. Het is 9 uur. Vandaag ga ik naar de studio voor onze single.
Ik spring onder de douche, kleed me aan en doe mijn make up.Ik loop de trap af en begroet Maya. Ariana ligt nog te slapen.
"Hey Frankie ik ga Maya uitlaten"
"Is goed maar laat het niet te lang duren" zegt Frankie.
"Okejjj bye" zeg ik.
"Doegg"
Ik trek mijn schoenen aan en loop naar buiten.Ik ga weer naar mijn favoriete parkje en ik zie dat Chelsea er ook zit. Ik ga er naast zitten.
"Waarom ben je hier?" Vraag ik om de stilte te verbreken.
"Tjaa liefdes problemen" zegt ze.
"Oww"
"Jij hebt toch met Scott"
"Ja en daar ben ik gelukkig mee"zeg ik.
"Maar Frankie wacht op mee dus doegg"
"Doei" zegt Chelsea.Ik loop weer naar huis toe.
Ik pak snel een broodje met kipfilet en neem thee. Dan ga ik weer op de bank zitten en een beetje tv kijken.
"Hejj" zegt Ariana.
"Slaapkop" zeg ik lachend.
Ariana lacht en gaat naast me zitten.
"Heb je zin in vandaag?" Vraagt Ariana.
"Jaa heel erg""Kom we gaan naar de studio" zegt Ariana.
"Yayyy" zeg ik blij.
Na ongeveer een kwartiertje rijden zijn we er.We lopen naar binnen en er staat zo veel apparatuur. "Hallo" zegt Dean. "Hallo ik ben isa" en ik geef hem een hand. "Ja, dat had ik al begrepen" zegt hij.
"Laat eens wat horen" zegt Dean.
"No probleem" zeg ik.Ik besluit om pink champagne te zingen.
"Everyday i'm grindin, Dont even got a weekend. I've been living my life in back and white no sleeping"
En zo zing ik het hele lied. Aan het eind word er geklapt door Ariana en Dean.
"Wauw, je hebt echt talent" zegt Dean.We zijn klaar met zingen en wat was het leuk! Ik heb er zo erg van genoten. Het liedje gaat problem heten. Ik ben nu best moe. Het is al half 5.
E=Eva I=IsaE: hoe gaat het?!
I: het is geweldig. We zijn bezig met de nieuwe single.
E: hoe gaat ie heten?
I: problem en ik mag ook ermee optreden!
E: wauw ies zo vet gaaf.
I: ja en ik heb ook verkering met Scott!
E:wauwwww k ben nu zo fk jaloerss
I:Jaa snap ik haha!
E: me ma roept me doegg
I: doeg schattjee
Ik weet niet of isa dat al gezegd had xdd