Hoofdtuk 8

295 13 2
                                    

"Happy birthday to you in de wei staat een koe en die koe zegt i love you happy birthday to you" zingen Scott, Ariana en Frankie.
"Dat is nog eens fijn wakker worden" zeg ik half gapend.
Ik kijk naar het lekker ontbijt dat naast me staat. Aardbeien, croissantje's, verse sinaasappelsap en nog meer.
"Hier heb je je cadeau" zegt Ariana grande.
Het is een kaartje.
Lieve isa,
Gefeliciteerd met je 14e verjaardag.
Als cadeau gaan we samen een single opnemen.
Maak er nog een leuke dag van.
X Ariana

"Wauw" gil ik blij
"We beginnen morgen" zegt Ariana.
"Ik heb er zin in"
"Ik ook" zegt Ariana vrolijk.

"Hier" zegt Scott.
Ik kijk naar het mooie doosje.
"Maak dan open" zegt Scott.
Ik maak het voorzichtig open.
Het is een mooi kettinkje met een hartje eraan.
"Thanks" zeg ik.
Ik geef hem een zoen op zijn mond.

"Kom eens mee naar beneden" zet Frankie
Ik knik. Ik loop mee en zie een hele grote mand.
"Open maar" zegt Frankie
Ik maak hem open en zie een heel klein schatje hondje. Het is een vlinderhondje.
"Het is een meisje" zegt Frankie
"Thankss" zeg ik
En ik geef hem een friendshug.
"Zo cute" zeg ik.
Ik pak hem op en dan gaan we naar boven.
"Ik noem hem Maya" zeg ik
Maya was vroeger mijn beste vriendin maar ze is naar Australië verhuist toen ze in groep 8 zat.

Ik eet mijn ontbijt op. Frankie en Ariana zijn zijn al naar beneden gelopen.
Samen met Scott eet ik mijn ontbijt op.

"Je bent in een korte tijd zo veel voor mij gaan betekenen" zegt Scott.
"Jij ook voor mij" zeg ik.
"I love you en ik wil je nooit meer kwijt" zegt hij.
Dan komt er weer een zoen.

Ik loop naar beneden. Het is tijd op Maya Uit te laten.
"Scott kom je mee, Maya uitlaten?"
"Jaa tuurlijk" zegt hij.

Wij gaan naar buiten. Naar een parkje. We lopen hand in hand. Dan komen er opeens 3 meiden naar ons toelopen. "Jullie zijn toch Isa en Scott" vragen ze verbaasd. "Ja" zeg ik. "Hebben jullie verkering" vraagt datzelfde meisje. "Juppp" zeg ik. "Kom dan maken we een selfie" zegt Scott. Een ander meisje geeft haar iPhone aan Scott. "Ceeshe" zeg ik.

We lopen weer naar binnen. Ariana en ik zitten op de bank. We praten over de 3 meiden. Frankie en Scott zijn aan het gamen.

Ik ben wat aan het zappen en Ariana kijkt mee. "Hé, wacht eens even"
Ik Zapp terug het is een progamma met roddels over sterren. Het gaat er over dat Ariana grande met een man genaamd Ricky aan donuts likken en elkaar zoenen. (Video hier boven) "shit" zegt Ariana geschrokken. Even later hoor je haar ook zeggen i hate America en i hate Americans.......

200 reads in twee dag ben echt heel blij💖

Geadopteerd door Ariana GrandeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu