two

269 12 0
                                    

20 Temmuz 2014

Skylar sabah uyandığı gibi kendini Starbucks'a attı. Kahvesi elinde çantasını kapatmaya çalışırken aceleyle koşturdu. Birkaç saniye içinde büyük bir sarsıntıyla savrulmuş ve korna sesleri duyulur olmuştu. Gözlerini korkuyla etrafta gezdirince Justin'in bileklerini saran ellerini ve daha sonra endişeyle bakan gözlerini gördü. "İyi misin Sky?" Adının kısaltılması hoşuna gitmemesine rağmen sesini çıkarmadı ve sadece başını salladı. Bileklerini saran elleri yavaşça geri çekildiğinde yere düşmüş soğuk kahvesine baktı. "Sana bir kahve ısmarlamama ne dersin?" Skylar tam ağzını açmış gerek olmadığını söyleyecekken Justin kızın ince bileğini tutarak Starbucks'tan içeri soktu.

Klişe şeylerden konuşurlarken Skylar az konuşmaya özen gösteriyor ve dikkatlice Justin'in söylediklerini dinliyordu. Normalde olsa kalkıp gitmek için çaba harcardı ama bir şekilde orada oturup konuşmalarının devam etmesini istiyordu. "Yani mezun oldun?" Başını salladı Skylar. Justin'in de okuduğu üniversiteye dair şeyler öğrendi. Kendinin gitmeyecek olması ise acı bir gerçekti.
Yaklaşık bir buçuk saat süren konuşmalarının sonunda Justin Skylar'a evine kadar onunla yürümeyi önerdi.
Yanyana yürürlerken Skylar kafasındaki düşünceleri uzaklaştırmaya çalıştı. Tanışalı 3 gün olmuştu ve her şey klişe bir şekilde gelişmişti. Yine de sesini çıkarmadı Skylar ve evinin önüne geldiklerinde Justin'in kollarının onu sarmasına izin verdi.

Hai biraz oy ve yorum olsa çok güzel olur yeni bölümü her gün en fazla 2 güne bir atacağım. ily

bordeaux// justin bieberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin