four

160 9 1
                                    

30 Temmuz 2014
Skylar Justin'le her gün buluşamasa bile her gün telefonda konuşuyorlardı ve bu ikisini de fazla iyi hissettiriyordu.
Skylar gülerek telefonu kapatıp giyindi. Justin uzun zamandır onu güldürebilen tek kişiydi. Justin'le tanıştığından beri yüzünde bir gülümseme vardı.
Justin gergince nefesini verirken saçlarını tekrar düzeltti.
Bu seferki normal buluşmalarından değildi. Bu seferki bir randevuydu.
Justin özellikle yakın ve güzel bir restoran seçmişti çünkü Skylar yürümeyi severdi. Şansı olsa her yere yürüyerek gitmek istediğini söylemişti bir keresinde.
Kapı açıldı ve Skylar siyah eteği ve beyaz tişörtüyle gergince gülümseyen Justin'e yürüdü.
"Güzel görünüyorsun." Dedi Justin yutkunarak. Mükemmel demeliydi. Karşısında duran kız mükemmelliğin tanımıydı onun için. Skylar iltifatına karşı teşekkür etti ve yürüdüler.
Masalarında klişe mum ışığında yenen klişe bir yemekti. Ama ikisi için de bir klişeden fazlasını hissettiriyordu.
Skylar mutlu hissediyordu. Justin'den hoşlanmaya başlamasından çok değer verilmeye başlanması onu böyle mutlu ediyordu. Justin'in yanında değerli hissediyordu Skylar.
Skyler lavabodayken Justin onu düşünüyordu. Böyle güzel görünmesine onun neden olduğunu bilmek Justin'i mutlu ediyordu. O hep güzeldi onun için ama bu ilk randevularıydı. Ve Justin onlarca kızla randevuya çıkıp onlarcasını öpmesine rağmen ilk defa gerçekten farklı hissediyordu.
İlk defa kalbinin orada olduğunu bilmediği bir tarafını hissediyordu. Ve bu tarafı Skylar diye çığlık atıyordu.
Skylar'ın evinin önünde durduklarında bakışlarını kaçırdılar. Skylar her şeyin harika olduğunu, onu çok mutlu ettiğini mırıldandı. Justin'in gözleri parlarken Skylar'ın küçük bedenini sardı.
Gülümseyerek ayrıldıklarında Justin düşündüklerini kelimelere döktü. "Sanırım senden hoşlanıyorum Sky." Skylar şaşkındı.
"Sanırım?" Dedi imayla. Ve Justin aralarındaki iki adımlık mesafeyi dudaklarıyla kapattı.
Dudaklarını emmediler. Kesinlikle dil yoktu. Ama duygu dolu bir öpücüktü.
Vedalaştıklarında Skylar utanarak evine doğru koştururken Justin arkasından kıkırdamakla yetindi.
Ağırdan alacaktı bu sefer. Hormonları tavan yapmış ergenler gibi değilde gerçek genç insanlar gibi.
Hissederek.

Hai gece annemle babam uyu deyip ışığı kapattıktan sonra karanlıkta yazıyorum durumu siz düşünün
Umarım beğenirsiniz ne diyim oy yorum falan güzel olur
ily

bordeaux// justin bieberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin