25 Temmuz 2014
"Yani erkek arkadaşın yok?" Skylar genç oğlanı onayladı ve gülümsemeye çalıştı. "Sanırım bu işime gelir." Üstü kapalı fakat çok da kapalı olmayan cümlesine karşılık Skylar utançla bakışlarını kaçırdı.
Başka bir sokağa girdiler konuşarak. Birbirlerine telefon numaralarını verdiler ve daha çok konuştular. Skylar uzun zaman sonra iyi vakit geçiriyordu ve bu sefer kendini kısıtlamaya niyeti yoktu.
"Ve tam olarak burada yere kapaklanmıştım!" Dedi Justin gülerek. Skylar içten kahkahasını serbest bırakırken Justin gülmeyi bırakıp dikkatle kızı inceledi. Gülmenin ona nasıl yakıştığını fark etti.
Anlaştıkları gibi akşam sinemanın önünde birbirlerini gördüler ve Justin komedi filmine biletleri alırken Skylar onu inceledi.
Film bittiğinde ve ikisinin de yüz kasları gülmekten yorulduğunda geç olan saate aldırmadan ana caddede gezmeye devam ettiler.
Kahve içtiler, pamuk şeker aldılar. En sonunda tanıştıkları parkta tanıştıkları banka oturdular. Justin dövmelerini gösterirken Skylar onu hayranlıkla izledi ve kendisininde dövme yaptırmak istediğini ama hiç fırsat bulamadığını söyledi. Justin kolunu omzuna attı. Biliyordu. Daha tanışalı 1 haftayı yeni geçmiş olmasına rağmen Skylar'ı biliyordu. Fırsat bulamamasının yalan olduğunun ikisi de farkındaydı.
Korkuyordu Skylar. Bu berbat hayatında hatırlanacak bir şey bile olmayışını ileride dövmesine bakarak hatırlamaktan korkuyordu.
Yine Justin Skylar'ı evine bırakmışken bu sefer farklı bir şey oldu. Skylar Justin'in boynuna sıkıca sarılırken Justin kokusunu içine çekti.
Çok isterdi şimdi Skylar'ın dudaklarını hissetmeyi. Ama henüz erkendi. Skylar rahatsız olabilirdi ve Justin bu riski düşünmekten dahi rahatsız olmuştu.
Bunun yerine Skylar'ın yanağına küçük ama çok şey vaat eden bir öpücük kondurdu.Hai, umarım beğeniyorsunuzdur çünkü bu oturtabildiğim ilk ve tek kurgu. Ayrıca bunu yazmayı çok seviyorum. Bu yüzden oy ve yorumla değerli hissettirebilirsiniz
ily
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bordeaux// justin bieber
Short StoryTüm istediğim ve tek ihtiyaç duyduğum Birini bulmak Senin gibi birini bulacağım