final

121 6 2
                                    

17 Temmuz 2014

Skylar gözlerini kırpıştırarak yatağında doğruldu ve içeri giren güneş ışıklarını gülümseyerek izledi. Yanında Justin olmadığını görünce evin içinde gezindi. Dün gece yarın erken gitmesi gerekebileceğini söylemişti adam. Skylar kendine kahve yaparken dünki anlar aklına geldi ve kızardı. Komodininin üzerine bıraktığı kolyeyi almak için yatak odasına yöneldi.
Ama kolye orada değildi. Panikle etrafı ararken telefonunu buldu ve Justin'i aradı.
Ama yanılmıştı. Rehberinde Justin isimli herhangi biri yoktu. Justin Skylar'ı kendi evine bırakmıştı gece. Skylar hemen Justin'in evinin yolunu tuttu. İçinde bir ağlama isteği vardı. Justin'in evine giderken tanıştıkları parkın önünde durdu ve parkın her tarafını taradı ondan bir iz bulabilmek için.
Terk mi etmişti yani? Kızı hiç bırakmayacağını söylemişti adam, yalan mı söylemişti?
Aniden hayatına girip kızın tüm hayatı olduktan sonra böylece çekip gidebilmiş miydi adam?
Rüzgar gözyaşlarına çarparken daha hızlı koştu kız.
Evin önüne geldiğindeyse yerinde çakılı kaldı. Nasıl olabilirdi bu? Çevresine baktı, bütün evler aynıydı. Justin'in olması gereken evin önünde dizlerinin üstüne çöktü.
Çevreden geçen insanları aldırmadı. Aldıramadı. Hiçbir şeye gücü kalmamıştı. Önünde durduğu ev Skylar'ın eski eviydi. Onun ve ailesinin eski evi. Babasının onları terk ettiği ve annesinin kendini avizede sallandırdığı eski evleri.
Skylar gözlerindeki yaşları silerek evin içine girdi. Taburenin üzerine çıktığında son düşündüğü Justin oldu. Ve avizede,annesinin öldüğü yerde sallanırken o uçsuz bucaksız rüyasından hiç uyanmamış olmayı diledi.

Final üzdü..:( biraz kısa bir final oldu ama başka ne yazacağımı bilemedim.
Veda****
Okuyanlara çokçokçok teşekkür ederim okuyarak bile beni çok mutlu ettiniz ve yalnız bırakmadınız ilk defa tam kurgulu bir hikaye yazdım ve bitirdim o yüzden mutluyum ama aynı zamanda en çok yazmayı sevdiğim hikaye bitti
Çok teşekkürler sizi çokçokçokçok seviyorum
(Bu arada kitabın adına dair bir açıklama yapayım. Bordeaux bir şarap markası aynı zamanda benim içtiğim ilk şarap)

bordeaux// justin bieberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin