12 Ağustos 2014
Justin sinirle gözlerini etrafta gezdirirken Skylar korkuyu damarlarında hissetti. Skylar evinde başkası olduğunu anladığı an hemen Justin'i aramıştı ve Justin gelene kadar dolabında saklandı. Tıpkı babası annesine bağırırken yaptığı gibi.
Justin eve gelip genç hırsıza birkaç yumruk atmasına rağmen öfkesi geçmiyordu.
"Justin!" Çığlık atmak isterken sesi fısıltıdan ibaretti.
"Ya Skylar, ya sana zarar vermeye çalışsaydı? Ben gelmeseydim ne olacaktı?"
Polisler gelip çocuğu götürdükleri zaman Justin hala derin nefesler alıyordu. Skylar sakinleşmesi için ona sarıldı, elinin altında gevşeyen bedeni Skylar'ın korkusunu da geçirirken kafasını boynuna gömdü.
"Korktun mu?" Skylar sesini çıkarmadığında Justin ona yaklaşarak dudaklarını hissetti.
İlk randevularından sonraki ilk öpüşmeleriydi ve ağırdan alıyorlardı. Skylar mutluluğu her hücresinde hissederken Justin'in de ondan farkı yoktu.
Ve geri çekildiklerinde Skylar Justin'i bahçeye çıkardı. Çiçeklerle konuştular. Skylar onlara yanındaki adamı ne kadar çok sevdiğini anlatırken Justin gözlerini Skylar'dan alamıyordu.
Justin'in aşık olması için yaratılmış gibiydi.
Televizyon izlediler, yemek yaptılar. Skylar hazır çorbayı karıştırırken Justin klişe bir şekilde belinden sarıldı.
Şu zamana kadar klişelerden nefret eden Skylar, kitaplarda kusacak gibi hissettiği romantik ve klişe sahnelerin hepsini Justin'le yaşamak istediğini fark etti.
Hazır çorbalarını yerken konuştular ve konuştular. Birbirlerine sarıldılar, bahçede birbirlerini kovaladılar. Skylar kahkahalarla yere düştüğünde Justin de kendini yanına attı. Skylar tepesindeki gökyüzüne bakarken Justin onu izledi.
"Gökyüzü* çok güzel." Skylar karanlıkta yanaklarının kırmızılığının belli olmamasına teşekkür ederek Justin'e yanaştı.
İkisi de çok mutlu hissediyordu. Ve o anda Skylar mutluluğunu ikiye katlayan sözler duydu.
"Annemle tanışmaya ne dersin?"Son 3 bölüm:/ oy yorum yine diyorum finalden sonra bir de epilog yazıcam o zaman 4 bölüm oluyo yeni bölüm yarın gelir ily
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bordeaux// justin bieber
Short StoryTüm istediğim ve tek ihtiyaç duyduğum Birini bulmak Senin gibi birini bulacağım