five

143 9 0
                                    

3 Ağustos 2014

"Merak etme bebeğim, birkaç saate yanına geleceğim." Skylar göremeyeceğini bilse bile dudaklarını büktü. Justin annesinin yanından dönüyordu ve bu da birbirlerini göremedikleri anlamına geliyordu.
Elindeki elmayı masaya bırakarak bahçeye çıktı. Ne zaman birşeyler hissetse çiçekleri sulardı. Her dökülen damlayla kendi duygularını çiçeklere aktardığını düşünürdü Skylar. Annesi yokken çiçeklerle paylaşmıştı duygularını. Çiçekleriyle ağlamıştı.
Zil çaldığında üstündeki siyah tişörtle kot şortuna baktı. Justin elinde poşetle içeri girdiğinde ona sımsıkı sarıldı. Beraber koltukta yayılmış film izlerlerken Skylar hayatını gözden geçirdi. Güzel bir çocukluk geçirdiği söylenemezdi. Okul hayatı iyi değildi, arkadaşı olmamıştı. Fakat birkaç hafta önce tanıştığı bu çocuk onu hepsinin edebileceğinden daha çok mutlu etmişti.
Skylar televizyona dalmış bakarken Justin onu inceliyordu. Uzun kirpiklerinin soluk teninde harika durması ve kahverengi saçlarının yeşil gözleriyle mükemmel bir şekilde eşleşmesi Justin'in iç geçirmesine sebep oldu.
Parkta tanıştığı bu kızı seviyordu. İyiki diyordu kendine. İyiki ona cüzdanını düşürdüğünü söylemiş.
Skylar kalkıp mutfağa gitti ve elinde Justin'in getirdiği atıştırmalıklarla dolu bir kaseyle geri döndü. Kendini yanına attığında Justin koluyla Skylar'ın omzunu sardı.
Bir kez daha değerli hissetti Skylar. Korunmuş hissetti kendini, Justin onu koruyordu.
Skylar gözlerini açtığında saat gece biri gösteriyordu. Kafasını kaldırdığında omzunda yatmış olduğu gözleri kapalı Justin'i gördü.
Yüzündeki ufak kusurların onu kusursuz yapışına bir kez daha hayran kaldı Skylar. Justin'in kolundan yavaşça sıyrılarak odasından battaniye getirdi ve gri kalpli pijamalarını giydi.
Ve alabileceği en huzurlu uykuyu sevdiği adamın kollarında aldı.

Her açıklamaya hai la başlıyorum ahahahwıdjs neyse dediğim gibi ben bu hikayeyi çok seviyorum umarım siz de seviyosunuzdur, oy yorum beni mutlu eder ily

bordeaux// justin bieberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin