4 Eylül 2014
Skylar Justin'in tişörtü içinde huzurlu hissetti ve hazır çorba dışında bir şeyler yiyebilmek amacıyla sokağın başındaki markete gidip kahvaltılık aldı.
Anahtarı kapıya sokup ittirdiğinde Justin'in duşta olduğuna dair su sesleri kulağını doldurdu. Hızla becerebildiği kadar bir kahvaltı hazırladı ve masaya yerleştirirken Justin geldi. "Günaydın." Skylar kollarını boynuna doladığında yüzünde çoktan bir gülümseme oluşmuştu. Justin dudaklarını kızın dudaklarına bastırdığında Skylar'ın hala ilk öpüşmeleriymiş gibi heyecandan eli ayağına dolaşıyordu. Justin onun bu durumuna kıkırdayıp masaya oturdu ve kahvaltılarını yaptılar.
Skylar şezlongda uzanırken Justin elindeki kolayı Skylar'a verip yanındaki şezlonga oturdu. Uzun zamandır havuza gitmemişti Skylar. "Önümde biraz daha öyle uzanırsan kendimi tutamayacağım Skylar." Skylar kıkırdayarak Justin'in omzuna vurdu ve kaçmaya başladı. Justin havuzun kenarında onu kovalarken yakaladığında ikisinin de dengesini kaybetmesi için çok geçti. Havuzun dibini boyladılar ve kahkahalar attılar.
Justin Skylar'ı kendine çekmiş öperken Skylar da ona karşılık veriyordu. Havuzdan çıktıklarında Skylar havlusuna sarılmış Justin'se Skylar'a sarılmış eve girdiler. Skylar duş alırken Justin ona giyebileceği şeyler çıkardı.
Tüm işleri bittiğinde Justin kızı öpüp evden çıkmıştı. Skylar böyle aniden işleri olduğunu söyleyip gitmesine anlam verememişti ama yorgunluğu ağır bastığından Justin kokan yastığa sarılarak uyudu.
Skylar yüzünde gıdıklanmalar hissettiğinde yeşil gözlerini araladı. Justin ona tepeden bakarken gülümsedi.
"Gel hadi." Adam kızın elinden tutup aşağıya indirdi. Işıklar yanmıyordu ve mumların loş ışığı odayı büyüleyici yapıyordu.
Justin dolaptan çıkardığı beyaz şarabı kadehlere doldurdu ve karşılıklı içtiler. Justin Skylar'ın olanlara anlam verememesini anladı ve ayağa kalkıp arkasındaki çekmeceye yürüdü. Elinde kırmızı kutuyla Skylar'ın arkasına geçtiğinde Skylar konuşamadı bile.
Boynunda hissettiği metalik soğukluk içini titretirken parmak uçlarıyla kolyeye dokundu.
Skylar'ın sandalyesinin önünde diz çöktü Justin. "Skylar seni asla bırakmayacağım." Ve o anda kız dolu gözleriyle adamın üzerine atladı ve yere düşerlerken kahkaha sesleri evde yankılandı.Bir sonraki bölüm final::::/ veda konuşması hiç yazmadım şimdiden garip hissediyorum.
ily
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bordeaux// justin bieber
Short StoryTüm istediğim ve tek ihtiyaç duyduğum Birini bulmak Senin gibi birini bulacağım