16 Ağustos 2014
Skylar içini kaplayan heyecanla Justin'in ona uzattığı elini tuttu. Restorana girip masalarına oturduktan dakikalar sonra Krem rengi elbisesiyle bir kadın masaya yaklaştı. Justin ayağa kalktığında Skylar annesi olduğunu anladı ve o da kalktı. Tanıştıklarında Skylar'ın heyecanı biraz gitmişti çünkü tahmin ettiği gibi olmamıştı. Justin dışında dünyanın geneliyle yaşadığı iletişim sıkıntısı Bieber ailesi için geçerli değil gibiydi.
"Justin'in senin gibi bir kızla birlikte olmasına çok mutluyum." Dedi Pattie. Skylar'ın yanakları kızarırken teşekkür etmekle yetindi ve Justin'in parıldayan gözlerine baktı.
Justin Skylar'ın masanın üzerinde duran elini tutarken Pattie kolunu gördü. Pattie gözleriyle Justin'e uyaran bakışlar gönderirken Skylar neler olduğunu çoktan anlamış elini Justin'inkinden kurtarmıştı. Şimdi ise masada gergin bir bekleyiş sürüyordu. "Belki de kalkmalıyız." Kalktıktan ve Pattie ile vedalaştıktan sonra biraz yürüdüler.
"Bak Skylar.." Ve Skylar kafasını yere eğdi. Dolu gözleriyle yerdeki ezilmiş çimlere baktı. Muhtemelen annesi Justin'e ondan uzak durması gerektiğini, onun sorunlu bir kız olduğunu söylemişti ve şuan Justin onun dediklerini yapıyordu.
Skylar kendinde güç toplamaya çalıştı, en azından ona uzak durmaları gerektiğini söylerken onun yüzüne son kez bakabilirdi.
"Annemin ne dediği veya ne düşündüğü önemli değil Skylar." Skylar şaşkın ve dolu gözlerini Justin'e çevirdi. Damlalar gözünden düşerken Justin kıza yaklaştı ve gözyaşlarını öptü.
"Hey, neden ağlıyorsun?" Skylar cevap vermeden Justin'e sıkıca sarıldı.
Onlarınki basit bir yaz aşkından fazlasıydı. Skylar gerçek aşka inanmazdı ama Justin bu düşüncesini de tersine çıkarmıştı.
Sadece birbirlerine ihtiyaçları olduklarını fısıldadılar kulaklarına.Finale doğru gidiyoruz::(( bunu yazmayı çok seviyorum ama kurgu bitiyor ondan sonra saçma sapan bir şeye dönüşmesini isteyeceğim son hikaye. Oy yorum yaparsanız;;) neyse ily
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bordeaux// justin bieber
Short StoryTüm istediğim ve tek ihtiyaç duyduğum Birini bulmak Senin gibi birini bulacağım