3. Bölüm

71 21 10
                                    

12.10 ÖĞLE ARASI:

12\E sınıfı ile tanışmıştım, şimdi ise öğle molasındaydık. Öğle molası 13.10 da bitiyordu 1 saatim vardı. Çantamı alıp öğretmenler odasından çıktım bir dönerciye gidip döner yiyecektim. 12\E'nin önünden geçerken duyduklarım ile yerimde durdum.

Alpay "Nasıl kaçacağız okuldan?"

Sara "Teker teker kaçalım yoksa çok dikkat çekeriz."

Poyraz "Gençler biz zenginiz güvenliğe para verelim ve çıkalım."

Araf "Onu bizde düşündük ama okulun sahibi katı kurallar koymuş, müdüre bile para versek müdür reddeder o derece durum kötü."

Mert "Aç kaldım, yazık bana lan."

Atakan "Yemekhaneden yada kantinden bir şeyler yeriz."

Mert "Yemekhanenin yemekleri kötü, kantin desen güzel bir şey yok!!!! BEN AÇIM VE CANIM DÖNER İSTİYOR!!!!!" dedi yalandan ağlayarak.

Zeynep "Hocam!" Zeynep'in bana seslenmesi ile herkes bana dönmüştü.

"Çantalarınız hariç herkes eşyalarını alıp 10 dakika içinde bahçeye yanıma gelsin. Tüm sınıfı karşımda görmek istiyorum." dedim ve merdivenlere doğru ilerledim. Çantamdan telefonumu çıkarıp asistanım Pınar'ı aradım.

Pınar "Alo, Alev Hanım."

"Alo Pınar atacağım konuma 5 dakika içinde servis gönder."

Pınar "Tabi efendim." demesi ile telefonu kapatıp konum attım. Telefonu kapatıp bahçeye baktım, öğle molası olduğu için tek tük öğrenci vardı. Banklardan birine oturdum, telefondan Ahmet abiyi arayıp açmasını bekledim.

Ahmet "Alo."

"Alo Ahmet abi, benim Alev."

Ahmet "Alev, nasılsın kızım?"

"İyiyim abi, sen nasılsın?"

Ahmet "Bende iyiyim kızım."

"Hep iyi ol Ahmet abi, abi ben şimdi oraya geleceğim ama tek gelmiyorum o yüzden bize yer ayarlar mısın?"

Ahmet "Tabi kızım ayarlarım, kaç kişilik olsun?"

"22 kişilik olsun abi, birde abi biz gelene kadar bol soslu dönerleri de ayarlar mısın?"

Ahmet "Tabi kızım, her şeyi hazırlıyorum ve gelmeni bekliyorum."

"Tamam abi, görüşürüz."

Ahmet "Görüşürüz." telefonu kapatıp geri çantama koydum.

15 dakika sonra;

Öğrencilerin hepsi karşımda durması ile ayağa kalktım, 12\E'nin hepsi karşımdaydı.

"Evet, hepiniz beni takip edin." dedim ve çıkışa doğru ilerledim.

Ayaz "Hocam nereye gidiyoruz?" dedi merakla.

"Birazdan görürsün." dedim.

Güvenliğin önüne gelip güvenlikçiye döndüm.

"Ben matematik öğretmeni Alev, 12\E benle beraber çıkacak." dedim.

Güvenlik "Çocukların başına bir iş gelirse sorumluluk size ait olur hocam."

"Biliyorum şimdi kapıyı açarsanız sevinirim." dedim. güvenlikçinin kapıyı açması ile hep beraber okuldan çıktık. Okulun önünde olan servise doğru ilerledim.

Şoförün kapıyı açması ile öğrencilere döndüm. "Binin." demem ile hepsi sıra ile servise bindi, en son benimde binmem ile şoföre gideceğimiz yeri söyledim.

ÖĞRETMENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin