إقتباس...

7 1 0
                                    

إقتباس....
حته منى الجزء الثانى..

#للكاتبة_الصغيره_آيه_يحيى_الأمير
حنين & معتز ❤️‍🩹....

فى شقة حنين...

حنين نايمه وحليم نايم جنبها وصالح بيلعب فى وشها بحركات تضحك : غغغغاااااافففففف😄😄..

يقهقه معتز على شكل صالح ويجى يشيله يعيط
حنين تكشر وما زالت مغمضة : يوووه تعبت.
معتز يبصلها بحب : هعمله أنا الببّرونة نامى.
حنين تفتح عينيها وتبصله ببرود : خلى بالك منهم هحضر الببّرونة وجايه ثوانى وتقوم تروح ناحية المطبخ.
معتز يشيل صالح يبص على حليم ويرجع يبص لـ صالح تانى : إنت إيه رأيك فى الموضوع ده ماما زعلانه منى أنا عارف إنى غلطان فى حقها بس أنا كده ومش عارف أتغير يتابع بتنهيده طويله : بحبها بس مكنتش أعرف إنه زعلها وحش أوى كده.
ترد حنين وهى بتشيل صالح : أنا زعلى مش وحش بالعكس دا أنا لمِت الموضوع الوجع أكبر من كده بكتير.   تتنهد تنهيده طويله وتقعد ﷽ حبيب ماما كنت جعان.
معتز يقعد جنبها : حقك عليا يا حنين إحنا ع الوضع ده من شهرين دا غير فترة البعد اللى قبلها كده كتير.
حنين الدموع محبوسه فى عينيها : مش كتير يا معتز صدقنى مش كتير إنت كسرتنى معاك مش حاسه بالأمان الحب لوحده مش كفاية الحب من غير أمان ميبقاش حب الخوف بيوتر العلاقة بيخليها مهزوزه وإنت وترتنى بما فيه الكفايه أنا خايفه وأنا معاك .  تتابع بعياط : أنا بحبك بس خايفه خايفه أوى وأنا معاك الحب لوحده مش كفاية الحب لوحده مش كفاية يا معتز صدقنى حس بيا أنا موجوعه أوى.
معتز يقبل جبينها وياخد راسها على كتفه : بحبك.  بحبك ومقدرش أعيش من غيرك هعوضك هبقا شخص جديد شكلينى زى ما إنتِ عايزه أنا بحبك وعايز راحتك.
يصحى حليم ويعيط.
تضحك حنين ترفع راسها تبصله وهى بتمسح دموعها : طيب احم أعمل إنت ببّرونة لحليم.
معتز يبتسم بحب : حاضر.

حته منى للكاتبه الصغيره آيه (الجزء الثانى)  حيث تعيش القصص. اكتشف الآن