Yorganın altında kendi sıcak nefesim yüzünden sıcaktan bayılabileceğim ve nefes alamadığım halde öylece bekliyordum. Bir milyon tane şeyi aynı anda yaşıyordum, korku, sevinç, kırgınlık, sevgi, nefret, açlık, havasızlık, nefes alamama sorunu, yükselen sıcaklık.Kalb atışlarım her geçen saniye biraz daha zorluyordu göğüs kafesimi. Ama beni şu an en çok zorlayan şeylerden biri açık bıraktığım saçlarımın terden sırılsıklam olup yüzüme yapışmasıydı.
Benim aptal kafam işte. Saçlarımı neden uyumadan önce toplamamıştım ki?
Çünkü yeni banyo yapmıştım ve kuruması için de açık bırakmıştım. Evdeki herkes kurutma makinesinin sesinden rahatsız olduğu için ben de bu şekilde uyumak zorundaydım. Uyumadan önce neredeyse bir saat boyunca ağlamıştım, şimdiyse gözlerim yandığı için rahatsızlığımı daha da artırıyordu bu durum.
Yatağıma doğru yaklaştığını duyduğum ayak sesleriyle nefesimi tuttum,tüm bu rahatsızlığımın nedeni evimizde şu anda yabancı birinin olmasıydı.
Uykumdan aniden titreyerek uyanıp yerimden kalkmıştım, boğazım acıdığı için su içme ihtiyacı hissetmiştim çünkü. Mutfağa doğru giderken kendimi iyi hissetmediğimi anneme söylemek için önce annemlerin yatak odasına girmek istedim. Umrunda olmazdı büyük ihtimalle, ama en azından ateşime baksın istemiştim.
Odanın kapısına yaklaştığımda tamamı kapanmamış kapı arasından sadece ay ışığıyla üzerindeki siyah giysiyleri seçebildigim adam yatakta uyuyan babama silah doğrultmuştu. O an korkudan nefesimin kesildiğini hissetmiştim ve ne şekilde odama geri döndüğümü bilmeden yorganın altına saklanmıştım. Benim sadece 12 yaşım vardı, kendimi korumanın herhangi başka bir yolu var mıydı ki?
Ard arda gelen silah sesleri yüzünden ellerimle kulaklarımı kapatıp sesleri susturmaya çalıştım. Ama bir faydası yoktu, hala aynı şekilde duyuyordum. Gözlerimi sımsıkı kapamış ve bitmesini bekliyordum sadece. Eğer ölürsem bir anda olup bitmesini istiyordum, hemen, şu anda.
Kesilen silah seslerinin ardından odama girip yatağımın baş ucunda bana çok uzun gelen bir süre boyunca sessiz duran adamdan kulak tırmalayıcı, sert ve soğuk bir ses geldi.
"Artık özgürsün, küçüğüm. Hep istediğin gibi. Kimsenin sana zarar vermesine izin vermem."
Adam odamdan aynı düzenli ve keskin ayak sesleriyle ayrılırken gözlerimi açabildiğim kadar açmış nefes almaya çalışıyordum yorganın altında. O gittikten sonra daha fazla dayanamayarak yorganı kafamdan çektim ve derin nefesler alarak yataktan indim.
Terden dolayı yüzüme yapışan saçlarımı iki elimle arkaya doğru atıp kulağımın arkasına sıkıştırdım. Yatağın yanında,yerde oturup dizlerimi karnıma çektim ve gecenin bitmesini bekledim böylece.
🔹🔹🔹
Odamdaki yüksek sesli konuşma ve ayak sesleriyle açtım gözlerimi, gece oturduğum yerde uyuyup kalmıştım."Burda çocuk var." dedi bir yabancı. Ailem yabancılarla konuşmama asla izin vermezdi. Evden yalnız okula gitmek için çıkardım. O zaman bile babam bırakıp, sonra da alırdı beni okuldan.
Odama başka yabancı bir adam girdiğinde onunla da konuşmadım, polis üniforması giymişti bu adam diğerinin aksine.
"İyi misin?" dedi az önce konuşan, onun da polis olduğunu tahmin ettiğim adam.
Ona herhangi bir cevap vermeden oturduğum yerden kalkıp odamdan çıktım, evimizin her yerinde polisler vardı. Benden 7 yaş büyük abimin ve daha 3 aylık olan kız kardeşimin odalarına girdim sırayla, ama hiçbirini göremedim.
Bu sırada polis üniformalı bir kadın bana yaklaştı. "Adın ne, canım, senin?"
"Melek." dedim. Sesim yeni uyandığımdan dolayı farklı çıkmıştı, bir de boğazım acıyordu.
"Siz kimsiniz? Annem nerede?" diye sordum. Şu an rüyadaydım galiba, çünkü herşey fazla garipti.
🔹🔹🔹
O gün uyandığım en garip sabahtı, çünkü annem, babam ve abim ölmüştü. Küçük kız kardeşimle bir başıma kalmıştım, yalnız, kimsesiz.....
______________________________________
Merhaba aşklarım❤️❤️❤️
Hesaba erişimimi kaybettiğim için kitabımı yeniden yayınlamaya başlıyorum. Bu Türkçe yazdığım ilk kitap olduğu için yazımında çok fazla teknik ve satırlarda mantık hataları vardı ilk yayınladığımda. Bu yüzden güncellemeyi istiyordum zaten, uzun zamandır planladığım birşeydi.
Daha önce de belirttiği gibi bu kitapta pedofili bir karakter, ya da 18 yaş altı cinsellik bulunmamaktadır. Bu tür şeyler okumayı da, yazmayı da asla, hiçbir şekilde doğru bulmuyorum.
Son olarak hikayemi beğendiyseniz oy vererek bana destek olabilirsiniz. Eleştirel yorumlara da açığım, teknik hatalarımı hatırlayabilirsiniz. Çünkü bilerek hata yapmıyorum ve doğrusunu öğrendiğim anda düzeltiyorum zaten. Ben Türkçe öğretmeni falan değilim, sadece bir yazarım işte. Teknik hatalardan rahatsız oluyorsanız bunu bilerek okumanızı tavsiye ederim.
Yeni bölümleri de artık burdan yayımlayacağım. Her gün güncellenmiş bölümleri atacağım yeni bölüme kadar. Okuyan ve yorum yapan herkesi çok öpüyorum. 😘😘😘
6 Kasım 2024
Şehla Eliyeva
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALANCI (+18) (yeniden yayınlanıyor)
Mystery / Thriller"Ne yaptığın için bu hale geldiğimi biliyor musun, küçüğüm?" dedi dudaklarını dudaklarımdan birkaç santim araladığında. "Benim olanı başkalarına sunuyorsun. Benim olanla başkalarının altında inliyorsun. Şu an benden saklamaya çalıştığın herşey zaten...