12

354 24 28
                                    

Tuğba:sız hala konuşuyor musunuz ya
Ben o olayı unuttum
İki flört edip bitirdin sanmıştım ya

Asi:mal
Sen demedin mi cilve yap yüz versin diye
Bende kendimi kaptırdım
Şimdi de her şeyi onunla yapmak istiyorum
Beraber dizi izliyoruz lan
Benim küflü dizimi
Ve beğendi?

Tuğba:asi
Hayırlı olsun arkadaşım

Asi:vicdan azabı çekmem lazım mı?
Ben bi şey yapmadım ki
Bir İddia kaybettim
Cesur malının telefonunundan birinin numarasını rastgele seçip onunla flört etmem gerekti
Ki bu hayatımın aşkını bulmamı sebep oldu?
Senin bu sevgilin hayatında ilk kez işe yaradı tuğba
İlk kez ayrıl kanka demicem

Tuğba:yok ya
Çocuk nerden bilecek ki

Asi: hem söyleyemem ki
O kadar saygılı o kadar tatlı kı
Kırılmasından korkuyorum yavrumun
Bebek gibi bişey yaa

Tuğba:asi sen yanmışsın kızım
Ne diyim inşallah mutlu olursun

Asi:oluruz dımı😭

Yakışıklı itfaiyeci:napıyorsun?

Asi:cookie yapıyorum
Boyle booll çikolatalıııı
Pişsin hepsini yicem

Yakışıklı itfaiyeci:vaaay
Güzel
Bende işteyim
Yoruldum baya

Asi:oyyy
Bak bişey aklıma geldi
Kurabiyeleri getirsem beraber yesek?
Sever misin?
Sevmek zorundasın
Çünkü BEN yaptım

Yakışıklı itfaiyeci:zahmet olur ya bırak
Bu kadar yolu gelmeni istemem
Hava soğuk

Asi:erkek sus
Çay demle
Bir saate ordayım

Yakışıklı itfaiyeci:hey allahım
Tamam


Asi en güzel sonbahar kombinini yapıp kurabiyelerini alarak alazın yanına gitmeye koyuldu.Çok heyecanlıydı,alazı o rezil olaydan sonra ikinci kez görecekti.

Şimdi alazın çalıştığı yerin önünde duruyordu,alazı arayarak geldiğini haber vermiş ve onun yanına gelmesini bekliyordu.

Ve işte geldi,insan itfaiye ceketiyle neden bu kadar yakışıklı olur ki?normal bir ceket yani,bu kadar dikkat çekmeye gerek var mi?

Alaz elinde iki çay bardağıyla gülümseyerek asinin yanına geliyordu.asi içinden çayı da güzel taşıyamazsın şerefsiz diye geçirdi.

Selamlaşma faslından sonra ikili bahçedeki sandalyeye oturarak konuşmaya başladı.

"Genelde güzel yaparım ama yine de umarım beğenirsin,aç ağzını"asi alazın dibine girerek kurabiyeyi alazın ağzına doğru götürdü ve alaz da bir ısırıktan sonra çiğnemeye başladı.

"Asi?bu çok güzel olmuş"asi gözleri parlayarak alaza bakıyordu ve saçlarını arkaya savurarak"biliyorum canım"dedi.

"En son new yorkta böyle güzel kurabiye yemiştim"asi kaşlarını havaya kaldırarak alaza"sen baya zenginsin"dedi.

Alaz gülerek"evet yanı ailem zengin,merak etme mafya falan değiliz"diyerek asiye göz kırptı.

Asi gülerek başını sallamaya yetindi.

Birazcık sohbetten sonra alaz kaşıyla kurabiye  zarfını asiye göstererek"Bi tane daha versene"dedi.

Asi zarfı ona uzatarak kurabiyeyi almasını bekledi ama alaz beklentiyle asiye bakıyordu.

"Alaz alsana,ne bekliyorsun"
"Sen ağzıma versene"asi şaşkın bir şekilde alaza bakıyordu.
"Ne,ne diyorsun.terbiyesiz"asi panikten ne yapacağını şaşırmıştı.

Alaz gülerek"kızım kurabiyeyi diyorum ilki gibi sen yedir bana,ne anladın ki sen"son cümlesini sırıtmayla sormuştu.

"H-hiiiç,tamam aç ağzını"asi kızararak kurabiyeyi alaza verdi,alaz bir ısırık almadan önce,"inşallah hep böyle birbirimizin ağzına veririz"diyerek kurabiyesini çiğnemeye koyuldu.

Asi şaşkınca alaza bakarak,arkadan bir ses gelince kendini toparladı ve sesin kaynağına doğru dondu.

"Aa sız de mi burda çalışıyorsunuz"bir kadın alaza doğru gelerek ondan bu soruyu sormuştu.

"Pardon tanıyamadım"alaz kaşlarını çatarak bir asiye bir de kadına bakıyordu.

"Elif ben,hani geçen kahvecide köpeğim sizi rahatsız etmişti"

IDDIA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin