Asi yolda alazı kaç defa aramasına rağmen alaz cevap vermemişti.
Asi:alaz telefonlarıma cevap verir misin?
KonuşalımAsi alaza iş yerine geleceğini söylemedi çünkü kaçıp gitmesinden korkuyordu.
Asi itfaiye bahçesine girdiğinde bir ses duydu.
Sen çok çok tamamsın
Saf ve güzel nasıl can yakarsın"Noluyor ya"asi kaşlarını çatarak sesin geldiği tarafa gitti birden adinin tolga olduğu bildiği alazın arkadaşını sandeyle üstüne ritim tutarak gözlerini kapatmış bir şekilde şarki söyleyerek gördü.
Bile bile koşuyorum bak peşinden
Acı biber gibi beni yak derinden"Çk çk çk"asi başını iki yana sallayarak tolgayı izliyordu,tolga birden yerinden irkilerek ayağa kalktı.
Asi kollarını göğsüne kavuşturarak"koskoca itfaiye adamsın hareketlere bak"diyerek tolgayla dalga geçiyordu.
"Yeng-ay pardon asi miydi adın?"tolga panikleyerek asiden soru sormuştu.
"Eve asi benim adim,sen de tolga olamlısın"
"Evet benim"
"Alaz burda mi,konuşmamız lazım onunla"
Tolga kaşlarını çatarak"yoo,gelmedi hiç"
Asi sinirlenerek"ne demek gelmedi,evde de değil telefonlarımı da açmıyor,nerde bu"bağırıyordu.
"Sakin ol ya,neden bu kadar sinirlendin,arar seni belki meşguldur"
Asi derin bir nefes alarak üzgün bir sesle "Meşgul değil,aramaz o beni"dedi.
"Otur anlat ne oldu,kavga falan mi ettiniz"ikili yan yana oturarak asi tüm olayı tolgaya anlattı.
"YUH,ne zamana kadar söylemicektin"tolga birden dizlerine vurarak"ah alazım neler çekmişsin sen"diyerek dert yanıyordu.
Asi tolganın omuzuna bir tane çarparak"bana bak acı biber,sana bir çarparım butun sinirimi senden çıkarırım,alazı ara ve hoparlöre koy hadii"
Tolga sevimsiz bir şekilde asiye dönerek"sırf sırtından bıçaklanmış arkadaşımın nasıl olduğunu bilmek için arıyorum,senin için değil yani"diyerek alazı aramaya koyuldu.
Asi de gözlerini devirerek alazın cevap vermesini bekledi.
Kaç saniye bekledikten sonra alaz cevap verdi"tolga,bi şey mi oldu"
"Alaz nerdesin ya,gelmiyor musun işe"
"Ben 1hafta yokum,izin istedim"
Asi duyduklarından sonra şok olmuştu tolgaya kaş göz yaparak nerde olduğunu sorsun demişti.
"Bir hafta mi,nereye gittin oğlum"
"Kendi evimize dondum,eceyleyim"
"Aside geldi seni sordu,kız perişan haldeydi,ayrıldınız mi siz"tolga asiye bakarak alazın ağzını arıyordu.
"Oldu öyle şeyler...sonra konuşuruz"alazın sesi çok yorgun ve üzgün geliyordu ve tolganın cevabını beklemden telefonu kapattı.
Asinin gözleri dolmuştu,sanki dün beraber gülüp eğlenmemişler gibi şimdi ne haldeydiler.
Asi burnunu çekerek tolgaya dondu"bana bak...alazla her gün konuşup bana konuşmalarınızın ekran görüntüsünü atacaksın,nerde ne yapıyor ne zaman gelir bunlardan hepsi haberim olucak...anladın mi beni"
"Tamam yenge"
Asi ilk defa yenge kelimesinden rahatsız olmamıştı.
Asi numarasını tolgaya vererek ordan ayrıldı her yeri çok ağrıyordu ve çok o da çok yorgundu üstelik alazla da konuşamamıştı.
•
Asi:alaz nerdesin
Niye cevap vermiyorsun
Lütfen gel konuşalım
İş yerine gittim
Bir hafta izin almışsın
Niye böyle yapıyorsun ya
Ben çok kötüyüm
Üstelik regl de oldum
Her yerim ağrıyor
Üzgün olduğum zaman ağrılarım çok fazla oluyor(15:00)
Yiaaa🥺 (16:00)
Bana çikolata ve yemek mi gönderdinn
Peki mesajlarıma niye dönmüyorsun?Ya bari görüldü at
GÖRÜLDÜ ATMAZSAN İNŞALLAH HİÇ BİR ZAMAN KALKMAZ
görüldüNE?
EĞER CEVAP YAZMAZSAN SİKİN KOPSUN
görüldü
Yazıyor...Alaz:yemeğini ye
Poşetin içinde bir karışım var onu sıcak suyla karıştır iç
Ağrı için iyi gelirAsi:nerdesin sen ya
bana yazmak için İlla sikin mi kopmalı?
Yemeğimi de yemiyorum
Karışımı da içmiyorum
Ağrıdan öleyim de görAlaz:asi yapma böyle
Ecenin yanındayım
Bana biraz zaman verAsi:ya ne zamanı
Sana diyorum gel konuşalım
Sorunu çözelimAlaz:gelirim
Ama şimdi değilAsi:tamam be
Ne halın varsa gör
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IDDIA
RandomAsi iddia kaybettiği için alaza yürümesi lazım ama işler istediği gibi ilerlemez