"Ahhh,hızlan.Alaz hızlan!"diye inledi asi.
Asi ellerini alazın boynuna sarıp kucağında zıplarken zevkten bayılmak üzereydi.Alaz ellerini asinin kalçalarına getirip yukarı aşağı yaparak asinin daha da derinliklerine girdi.
Aslında nasıl bu hale geldiler kendileri bile bilmiyordu.
Alaz asinin evine geldiğinde asi köfte patates yapıyordu alaz da ona yardım etmek için salata yapmaya koyulmuştu ama yardımdan daha çok asiyi izliyordu.
Yemeği yiyip masayı topladıktan sonra biralarını alıp salona doğru gittiler biraz ordan burdan konuşup sonra film izlemeye karar verdiler.
Kanepeye ilk oturma pozisyonları çok normaldı,sadece omuzları birbirine değiyordu,sonra kanepeye biraz daha yayılarak asinin sırtı alazın göğsüne değiyordu artık.
Sonra asi eğildi ve sehpanın üzerinden biraları alıp birini alaza vermek için arkasını döndü ve o anda burun buruna gelmişlerdi.
İkisinin de nefes alışverişi hızlanmıştı,asi dayanamayarak alazın dudaklarına yapışmıştı ve her ne olduysa o anda olmuştu.
Asi alazın kucağında zıplayarak dudağına yapıştı,zıplamaları hızlandıkça öpüşmeleri daha da vahşi oluyordu hatta alaz bazen asiyi nefessiz bırakarak kızın iki dudağını ve çenesini sertçe emiyordu.
İkisi aynı anda boşalarak alınlarını birbirine yaslamış bir şekilde nefeslerini düzene sokmaya çalışıyorlardı.
"Yatağa taşısana beni"asi arsız bir şekilde gülümseyerek alaza bakıyordu.
"Emin misin?bak canını acıtmak istemiyorum"alaz tereddütle asiyle bakarak gerçekten hazır olup olmadığını ölçüyordu.
"Lütfen"asi alazın dudaklarına doğru fısıldayarak"lütfen canımı acıt"dedi.
Alaz pis bir şekilde gülerek saniye bile geçmeden asiyle kucağında ayağa kalkarak"o zaman sen bilirsin"tabii ki canını actımıcaktı ona bulutların üstünde gibi hissetirecekti.
Asi derin bir iç çekerek ellerini oğlanın boynuna sıklaştırarak"vay be,hayaller beni kurtarırken kucağına almak,hayatlar beni yatağa atmak için kucağına almak"
Alaz gülerek kıza"ama hoşuna gidiyor"dedi.
Asi de ona meydan okuyarak"senin gitmiyor mu"diye sorduktan sonra anında birbirlerinin dudağına yapıştılar.•
Yakışıklı itfaiyeci:güzelim
İşten aradılar
Yangın vakası varmış
Gitmek zorunda kaldım
Çok derin uyuyordun
UyandıramadımAsi:günaydın
Gittiğini hissettim
Yanağıma bir öpücük kondururdu
Sonra da bir boşluk hissettim
Ama o kadar yorgundum ki gözlerimi açamadım bileYakışıklı itfaiyeci:birileri seni fena yormuş sanırım
Asi:ah bir bilsen
Böyle boylu poslu
Yakışıklı bir kahramandı
Ama başkalarını kurtarmak için erkenden gitmek zorunda kaldıYakışıklı itfaiyeci:baak sen
O boylu poslu kahraman şimdi gitmesi lazımmış
Ama sana daha sonra yazacağını söylememi istedi.Asi:ona söyle ki ben de onu beklicem.
Kolay gelsin💋Yakışıklı itfaiyeci:❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IDDIA
RandomAsi iddia kaybettiği için alaza yürümesi lazım ama işler istediği gibi ilerlemez