Alaz ve cesur yuvarlak masanın yanındaki koltuklara oturmuş kızların lavabodan gelmesini bekliyorlardı.
"Nasıl gidiyor asiyle"cesur alaza göz kırparak soru sormuştu.
Alaz omuz silkerek"iyiyiz"dedi.
"Sız şimdi sevgilisiniz di mi"cesur alazla asinin ilişkisinin ne kadar ilerlediğini bilmek istiyordu,asinin hislerini tuğba ona anlatmıştı ama alazın hislerinden bir fikri yoktu.
Alaz"Yani burdan çıktıktan sonra olucağız diyelim"diyerek komuyu kapatmak istedi.vakit yaklaştıkça biraz paniklemişti.
Asinin hayır deme ihtimali var miydi?
Sağa sola doğru bakınarak birden gözü asinin çantasına takıldı.kız ona makyajımı tazelicem demişti ama çantasını burda unutmuştu.
Kendiside elini yüzünü yıkasa iyi olurdu.alaz asinin çantasını cesura göstererek geliyorum birazdan dedi.
Tuvalettin koridoruna girdiğinde sesler duymaya başlamıştı,seslere yaklaştıkça asi ve tuğba olduğunu anlamıştı.
Vay be bi idda yüzünden buralara geleceginizi hiç düsünmemistim,hatirlyor musum ilk zamanlar ne kadar isteksizdin sadece iddia yüzünden bunu iki tavlayayim sonra bırakırım demiştin.
Ne?
Alaz birden karnına sert bir yumruk yemiş gibi nefesi kesildi.
Ne diyordu?ne iddiasından bahsediyordu?
tuğba bak bu konuyu unut tamam mi,alaz bunu asla bilmeyecek.
Her şey bir oyun muydu?
Alazın kulakları uğulduyor başı donuyordu.ne demek alaz bunu bilmeyecek?daha ne zamana kadar onu kandıracaktı.
Alaz sesini düzgün çıkmasına dualar ederek konuşmaya başladı.
"Tahmini ne zaman bana söylecektin asi"
Asi şok olmuş bir şekilde arkasına dondu ve korkarak alaza baktı.
Çok soğuk bakıyordu.
Yine mi her şeyi mahvettim?
Asi alazın dolu gözlerine bakarak kendisinin de gözleri dolmuştu.
her şeyi mahvettin.
Sesi titreyerek "alaz...bir dinle"diyerek alaza yaklaştı ve elini tutmak istedi ama alaz hızlıca elini çekti.
Alaz buz gibi bir sesle"Anlat"dedi.
Alazın emrinden sonra tuğba korku dolu bakışlarlar onları yalnız bıraktı.
"T-tamam"asi derin bir nefes alarak anlatmaya başladı"sana ilk mesaj attığım gün vardi ya...bir gece önce ben cesurla i-iddiaya girmiştim ama kaybetmiştim"asinin gözlerinden yaşlar süzülüyordu gerçekten her şey bok yoluna gidiyordu.
"Sonra cesur benimle uzun zamandır sevgilim yok diye dalga geçti falan işte biraz laf dalaşından sonra ben de birini bulup tavlıcam görürsün sen dedim sonra da bana seni gösterdi yiyorsa bunu tavla diyerek beni gazladı"asi başını aşağı eğmiş bir şekilde olayı anlatıyordu.
Alaz alaycı bir gülüşle"sende iki tavlarım sonra bırakırım dedin"alaz histerik bir gülüşle başını sallıyordu.
"Alaz yemin ederim o zamanlar seni tanımıyordum,sonra konuştukça hislerim değişti.senden hoşlandığım an oyunu bitirdim,bak inanmıyorsan telefonumda mesajlar var...nerede telefonum"asi panikle sağına soluna bakınarak çantasını arıyordu.
Birden alaz kızın bir elini tutarak çantasını ona verdi.
"Dur şimdi gösteriyorum"asinin gözünden yaşlar akıyordu elleri titreyerek telefonunu bulmaya çalışıyordu.
"İstemez"alaz umursamaz bir şekilde asiye bakıyordu.alaz kısık bir sesle"Bitti asi"dedi.
Asi başını iki yana sallayarak"hayır hayır bitmedi.alaz beni bi dinler misin bak sandığın gibi değil"
"Ne sandığın gibi değil ya...haftalardır beni kandırıyormuşsun"
"Alaz ama dedim ya anladığımda oyunu bit-"alaz kızın sözünü keserek"her şeyi anladığında gelip bana söylecektin,eğer bana söyleseydin bir şey demezdim sana belki biraz üzülürdüm ama yine de bu kadar tepki göstermezdim.şimdi hisler başka bir boyuta geçti ve sen hala benden bunu saklamaya çalışıyorsun.ne yapıcaktın ömrünün sonuna kadar bana söylemeyecektin mi"
Asi gözlerinden yaşlar süzülerek kısık sesle"Söyleseydim beni bırakıp giderdin"dedi.
Alaz başını olumsuz anlamda sallayarak"Hayır asi...ama şimdi..."alazın boğazındaki düğüm konuşmasına engel oluyordu.ama şimdi seni bırakıyorum diyemezdi çünkü hala asiyi çok seviyordu ona onun kıydığı gibi kıyamıyordu.
Alaz bişey demeden arkasını dondu ve mekandan çıkmak için yürümeye başladı.
"Nereye...A-alaz"asi ağlayarak alazın peşinden gidiyordu ama alaz o kadar hızlı yürüyordu ki asi ona yetişemiyordu.
Alaz koridordan çıktıktan sonra tuğba ve cesurla karşılaştı.hepsi arkasından iş çevirmişti,onlara sinirli bir bakış attıktan sonra arkasında ki asiyi işaret ederek ordan ayrıldı.
Alaz bu gecenin güzel başlangıçlar getireceğini sanmıştı ama aksine her şeyin bittiği bir gecedeydiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IDDIA
RandomAsi iddia kaybettiği için alaza yürümesi lazım ama işler istediği gibi ilerlemez