Selam kızlar eğer yazım yanlışım varsa kusura bakmayın o kadar yoğun ve yorgunum ki kontrol edemedim.
__________________________________Herkes nikah salonundan çıkmış ve gecenin geri kalanını nereye gitsinler diye düşünüyorlardı.
Asi arkadaşlarına"Ben çok acıktım ya önce yemek mi yesek"teklifinde bulunmuştu.
Alaz sırıtarak kızın kulağının dibine gelerek eğlenceli bir ses tonuyla"ben alırım senin açlığını bunları boşver"diyerek asiyi erken gitmek için ikna etmek çabalarındaydı.
Asi gülerek ona sessizce sus işareti yaparak tuğba ve cesura döndü"ee ne diyorsunuz"
"Ben diyorum ki yolda bişeyler atıştıralım ve gece kulübüne gidip dans falan edelim ya ben sadece nikah kıydım hala gelin olarak doyasıya dans etmedim"
Tuğbanın teklifi herkes için mantıklı geldi neyseki kızların elbiseleri de gece kulübü için uygundu,sade bir nikah olduğu için ikisi de mini elbiseler tercih etmişlerdi.
"Tamam o zaman konumu atarım size,nolur sağ salım gelin"tuğba alaz ve asiye gözlerini devirerek bakıyordu,ikinci bir rezillik(ki bu asi için rezillik yerine büyük bir eğlence ve zevkti)çıkmasını istemiyordu.ama yine de asinin bu hallerine gülmeden de edemiyordu,arkadaşını üzün zamandır böyle mutlu görmemişti,uygun bir zamanda bu aşkın mimari olduğunu arkadaşına söylemeliydi.
Asi ve alaz elele tutuşup arabanın olduğu yere gitmeye başladılar.
Arabaya geldikleri zaman asi alazın elini bırakmak istediğinde alaz izin vermeyerek kızı kendine doğru çekerek birden bedenini bedenine yapıştırdı.
Alaz arabasını otoparkın en karanlık ve issiz yerinde park etmişti sadece üstteki gece lambası ve arabanın ışıkları orayı aydınlatıyordu.
Alaz ellerini kızın belinde sıklaştırarak onun hareket etmesini engelledi ve asinin dudağına doğru fısıldayarak"Nereye"diye sordu.
Asi şaşırarak alazın omuzlarından tutundu ve sorgular bir sesle konuşmaya başladı"arabaya biniyorum"
"Asi gel bunları bırakalım karı koca beraber takılsınlar,ben seni başka bi yere götüreyim...ne dersin"alaz asiye umutla bakarak onun kabul etmesini bekliyordu.
"Biraz duralım sonra gideriz,zaten en yakın arkadaşımın en özel gününde giyinme odasında seviştim kendimi kotu hissettim biraz ya"asi dudaklarını büzerek başını sağa sola doğru salladı.
Alaz kızın büzmüş dudaklarına derin bir öpücük kondurarak"bişey olmaz ya sıkma canını"
Asini başını sallayarak alazın boynuna sarıldı,kaç dakika sıkıca sarılarak berilli bir ritimle sağa sola sallanıyorlardı,asi böyle hiç bir sebebi olmayan sarılmalara bayılıyordu.istediği zaman istediği yerde birden alazın boynuna atlamak ve sadece onun kokusunu içine çekmek istiyordu.
"Alaz,hadi geç kalıyoruz.hem sen aç değil misin ya"asinin bu sözlerinden alaz geri çekilerek çapkın bir şekilde asinin gözlerini içine bakarak"hatırlatayım ben yemeğimi bir saat önce giyinme odasında afiyetle yedim,ama biraz daha isterim tam doymadım"diyerek kıza göz kırptı.
Asi bir kaşını kaldırarak alaza bakarak"hmm...akşam yersin,ama önce enerji toplamamız lazım"diyerek dudağına derin bir öpücük kondurarak geri çekildi ve arabaya bindi.
•
Herkes tam bir saat sonra sözleştikleri gece kulübüne gelmişlerdi.
Cesur gelmeden mekanın sahibi olduğu arkadaşıyla konuşmuş ve onlara özel bir masa hazırlatmıştı.
Gülüşmeler içkiler havalarda uçuşuyordu,asi alazı elinden tutup kaldırarak"hadi dans edelim"diyerek onu pistte çekiştirdi.
İkisinin de elleri her zaman ki yerlerini almış,asinin kolları alazın boynunda alazın iki eli asini beli ve kalçasının arasında bir yerdeydi.
İkili gülüşüp sallanarak dans ederken birbirilerinin yüzlerinde buldukları her yere öpücükler konduruyorlardı.
Alaz birden kızın kalçasını sıkarak kızı kendine yapıştırdı ve kulağının dibinde asinin duyabileceği bir tonda konuşmaya başladı.
"Akşam seni başka bir yere götürücem,senin ev iptal"
Asi neşeyle alaza bakarak"Nereye götüreceksin"sordu.
Alaz"Sürpriz"dedikten sonra kızın dudağına yapışarak yoğun bir öpüşmenin başlamasına sebeb oldu.
Alaz çok mutlu hissediyordu kendini,bu akşam asiye hisslerini açacaktı.
•
Danslar edilmiş,içkiler içilmiş ve artık herkes yorgun düşmüştü,artık eğlencenin yeterli olduğunu diyerek herkes kalkmaya yetindi.
Kızlar önce lavaboya gideceklerini bildirmişlerdi.
"Ya tuğba çantamı unuttum,rujun var mi"asi oflayarak dalgınlığına homurdanmıştı.
"Evet var,al aşkım"tuğba gülümseyerek asiyi izliyordu.
"Asi parlıyorsun resmen,alaz gerçekten sana iyi geliyor"
"Bişey diyim mi tuğba,alazla konuşmaya başladığımdan beri artık ağlayarak uyumuyorum ve kriz geçirmiyorum"asi içten gülümseyerek alazın ne kadar ona iyi geldiğini anlatıyordu.
"Senin için çok mutluyum,seni öyle görmek canımdan can alıyordu ama şimdi arkadaşım eskisinden daha da iyi karşıma duruyor ve bu beni çok duygulandırıyor"tuğba gözleri dolmuş vaziyette asinin elini tutarak konuşuyordu.
Asi"Yaa tuğba yapma bak beni de ağlatacaksın "diyerek arkadaşına sıkıca sarıldı.
İkili tuvalettin kapısını açarak koridora girdiler,asi birden tuğbanın önüne gelerek son kez nasıl olduğunu sormuştu.
"Çok güzelsin.nereye gidiyorsunuz ki"
"bilmiyorum alaz sürpriz dedi"Tuğba başını aşağı yukarı sallayarak gülerek"Vay be bi idda yüzünden buralara geleceğinizi hiç düşünmemiştim,hatırlıyor musum ilk zamanlar ne kadar isteksizdin sadece iddia yüzünden bunu iki tavlayayım sonra bırakırım demiştin"dedi.
Asi birden tuğbaya doğru işaret parmağını sallayarak"tuğba bak bu konuyu unut tamam mi,alaz bunu asla bilmeyecek"kızı uyararak bir şey dememisini tembihliyordu o zamanlar alazı bu kadar seviceğini hiç düşünmemişti ki.
şimdi de eğer alaz öğrense onu bırakıp gideceğinden çok korkuyordu.
"Tahmini ne zaman bana söylecektin asi"asi birden alazın sesini duymuştu.
Korktuğu başına gelmişti.
İşte şimdi her şey bitmişti.
__________________________________Alaz har şeyi duydu🫠yorumlarınızı çok merak ediyorum.sizin için çok klişe olabilir ama bence güzel bir yüzleşme için böyle öğrenmesi daha iyi oldu.
Umarım beğenmişsinizdir❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IDDIA
RandomAsi iddia kaybettiği için alaza yürümesi lazım ama işler istediği gibi ilerlemez