34

270 35 7
                                    

Alaz kendini aynada son kez kontrol ettikten sonra evden çıkmıştı.asinin evine gitmeden önce çiçekçiye uğramış ve sevdiği kadına en güzel buketlerden hazırlatmıştı.

Alaz arabaya bindiği zaman telefonu çalmaya başladı.arayan annesiydi.

"Alo,anne?"

"Alaz çabuk hastaneye gel deden fenalaştı"

"N-ne,noldu nasıl oldu"

"Kalp krizi geçirmiş çabuk gel ameliyata giricem ece çok ağlıyor"annesi telaşla ona olayı anlatıyordu.

"Tamam tamam geliyorum"

Alaz yoldayken asiyi aramış ve ona biraz geç geleceğini söylemişti,umarım çok geç kalmam da kızı bekletmem.

Hastaneye geldiği zaman hızla eceye sarılmış ve sandalyeye oturmuşlardı.

Uzun bir sureden sonra annesi ameliyattan çıkmış ve dedesinin durumu iyi olduğunu söylemişti.

Omuzunda uyuya kalmış eceyi rahatsız etmeyerek telefonunu cebinden çıkarttı telefonun tuşuna bastığında açılmadı siktir,telefon kapanmıştı.

"Anne,saat kaç"

"11:20"

"NE"alazın bağırmasıyla ece irkilerek uyandı.

"Anne şarj aletin nerde hemen ver acil"

"Oğlum sakın ol noldu birden,odamda git al"

Alaz koşarak annesinin odasına gitti ve telefonu şarja taktı iki dakika sonra telefon açıldı.asiden kaç cevapsız arama vardi,kız onu merak etmiş ve telefonu yine kapanmıştı.

Asiyi aramaya başladı kaç dakika bekledikten sonra asi telefonunu açmıyordu,böyle olmaz diyerek kimseye bişey söylemeden hızla hastaneyi terk etti.

Arabayı çalıştırarak hızla asinin evine gitmeye koyuldu,o sırada telefonu çalmaya başlamıştı.
Arayan cesurdu.

"Şimdi seni çekemem"diyerek telefonu kenara attı.

Cesur bir daha aradı ve alaz yine de açmadı,arabayı çok hızlı sürüyordu ve şimdilik kimseyle konuşamazdı.

Alazın telefonu bir kez daha çaldı ve alaz bu sefer sinirlenerek kimin aradığına bakmadan telefonunu açtı.

"NE VAR"

"Alaz tuğba ben"ağlıyor muydu o?

"Bişey mi oldu"

"Alaz asinin evini yanıyor"alaz ani bir frenle sokağın ortasında durdu"itfaiyeye aradık yolda.bizde yoldayız şehir dışından geliyoruz sen bizden daha erken gelirsin yedek anahtar saksının altında nolur asiye bişey olmasın"alazın kulağı uğulduyordu ne demek ev yanıyor,nasıl oldu,asi de babası gibi...alaz derin derin nefesler alarak başını iki yana salladı ve arabayı çalıştırarak hızla yola koyuldu.

Bu sefer birini daha kaybetmeyecekti.

Asi bira kutusunu yere fırlattı ve başını masaya yaslayarak boşluğu izlemeye başladı.

Başını masaya yasladığı an elini düz bir şekilde masaya bırakmıştı ve dikkat etmeden eli muma çarpmış ve masada çarpık bir şekilde durmuştu.

Mum öylece yere damlayarak dökülüyordu.

Asi de ilaç ve içki etkisiyle uykuya dalmak üzereydi,gözlerini kapatarak derin bir uykuya teslim olucağı zaman bir şeyin düşme sesi geldi.

Mum duşmuş ve halının alevlenmesine sebep olmuştu.

Uyku sersemi asi bir şey anlamayarak en son alevleri görmüş ve sonrasında da derin bir uykuya dalmıştı.

"ASİİ,ASİİ ORDA MİSİN,ASİ GÜZELİM CEVAP VER" alaz kapıya çarparak asiye sesleniyordu.

Lütfen uyanık ol.

"ASİ KORMA TAMAM Mİ,ÖNCE SENİ KURTARICAM SONRA DA EKİP YANGINI SONDURECEK"alaz konuşarak evin anahtarını bulmaya çalışıyordu ama stresten bulamıyordu.

"NERDE BU ANAHTAR"diye bağırıyordu.

Sonunda anahtarı bulduğuda derin nefesler almaya çalışarak kapıyı açmaya başladı.

Kapı açıldığında mutfağın tarafından dumanlar geliyordu.

Lütfen orda olma asi.

"ASİİ NERDESİN"

Alaz korkak adımlarda mutfağa girdiğinde asiyle karşılaşmıştı.

Kız öylece uyuyordu.

Alevleri umursamadan koşarak asinin yanına gitti.önce kızın başını ellerinin arasına alarak kaldırdı."asi?güzelim nolur uyan"asiden cevap gelmedi.

Alazda artık ağlıyordu.kızı kucağına alarak mutfaktan dışarı çıkmaya çalıştı.

"Alaz"asi onun ismini mi fısıldamıştı.

Kız gözleri kapalı konuşmaya çalışıyordu.

"Alaz"öksürük"geldin mi"bir öksürük daha.

"Geldim güzelim geldim"alaz kızın başına öpücükler kondurarak mutfaktan çıktılar.

"Alaz burası"öksürük"çok sıcak"öksürük"çok kötü"öksürük"kokular"asi öksürmekten doğru düzgün konuşamıyordu.

"Şş,tamam yorma kendini bak çıktık evden temiz hava alıcaksın şimdi"alaz hızlı bir şekilde apartmandan çıktıktan sonra ekip arkadaşları hızlıca işe koyuldular.

"Boğazım çok ağrıyor"öksürük"hastalandım mi"ekipten biri alaza yardım ederek kıza battaniye sarmışlardı ve alazın arabasının kapısını açarak koltukta oturdular.

Alaz kıza öpücükler kondurarak onunla konuşuyordu"iyisin bişey yok şimdi hastaneye gidicez hiçbir şeyin kalmaz"

"YA BU AMBULANS NERDE KALDI"
"Geliyor abi çok yakındaymış"

Alaz asiyi daha da sıkı sarmalarken sadece iyisin diyerek mırıldanıyordu.

"Alaz"asi yine kendini konuşmaya zorlamıştı.

"Efendim güzelim"

Asi kaç kuru öksürükten sonra"affetin mi beni"diye sordu.

Alazın gözünden bir damla yaş akarak kucağınaki kızın saçlarının arasında kaybolmuştu.

Asiye sıkı sıkı sarılırken"hiç küsmemiştim ki"bir öpücük"bu kadar uzattığım için özür dilerim"bir öpücük daha"geç kaldığım için özür dilerim"

Alaz yanağını asinin başına yaslayarak kızın kokusunu içine çekerek korkudan ağlıyordu.

"Seni çok seviyorum asi"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 10 hours ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

IDDIA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin