Alaz tedirgince asiye baktı ve kadına sadece başını salladı.
"Anladım,şimdi özel bir an yaşıyorduk da izin verirseniz devam etmek isteriz,iyi günler"alaz kadına hiç bakmayarak onu resmen kovmuştu.
Kadın bozularak asiye baktı,asi sadece düz bir şekilde olayı izliyordu sonra da kadın kendi yoluna bakarak gitmeye koyuldu.
"Pardon kusura bakma,ee nerde kalmıştık"alaz konuşarak asinin yanına oturdu ve asiden kurabiyeyi almak için elini uzatacağı sırada asi eline vurdu.
"Dokunma kurabiyelerime"asi sinirli bir şekilde kurabiye kabını kapattı ve ayağa kalktı.
Alaz şaşkınlıkla ona bakarak"asi nereye gidiyorsun daha çayımız bitmedi"
Asi sinirle"git o hanımefendiyle iç,ben sana köpeğe yaklaşma dedim sen gitmişsin kadınla samımı olmuşsun"asi sinirle yürüyerek alaza laf ediyordu.
Alaz yerinden kalkıp koşarak asinin yanına gitti ve kolunu tutarak onu çevirdi"asi beni dinler misin,bak yemin ederim kadınla hiç bir diyaloğa girmemiştim,birden şimdi geldi yanıma tanıyamadım bile o an seninle konuşuyordum yüzünü de pek hatırlamıyordum hatta"
Asi alazın omuzuna vurarak"bide hatırla istersen"diye bağırdı.
Alaz acıyla yüzünü buruşturarak"tamam özür dilerim,ama bir alakam yok gerçekten,hadi gel çayımızı içelim"alaz asiye yavru kopek bakıyordu,gerçekten onu üzücek hiçbir şey yapmazdı.
"Git,çayını acı iç,benim tatlı güzel kurabiyelerimi hak etmiyorsun,biriniz şaşırtın ya biriniz de-"asinin sözü alazın öpücüğüyle kesilmişti.
Küçük ve yumuşak bir öpüşmeyi paylaştıktan sonra alaz asinin gözlerinin içine bakarak"senden başka kimseye bakmam ben"dedi.
Asi gözlerini kırpıştırarak alaza baktı"bu seni affettiğimin anlamına gelmiyor"asi alazın omuzuna bir tane daha geçirirken"ama bir daha herhangi biri sana yaklaşıp öyle baksa seni öldürürüm"dedi.
Alaz gülümseyerek "Böyle bişey olmayacağına emin olabilirsin"dedi.açıkçası asinin bu tavrına çok yükselmişti.
Asi hiçbir şey demeden yürümeye devam etti.arkasını donduğu anda gülümsemesini saklamıyordu.
Alaz homurdanarak"Bari kurabiyemi verseydin ya"bağırdı,ama asi sırıtmakla meşgul olduğu için alaza cevap vermemişti.
Alazda gülerek başını iki yana salladı ve işine dönmeye koyuldu.
•
Yakışıklı itfaiyeci:asi ya
Ben senin gönlünü almak için
Kurabiye yapmak istedim
Ama yapamadım
Bişey doğru ilerlemedi.Asi:oha?
Noldu
gerek yoktuYakışıklı itfaiyeci:
Böyle yaptım fırına attım
Birden böyle oldu
Bu ne amkAsi:bu ne alamoamakaja
O kadar kötü yaptın kı ben bile anlamadım neden böyle olduğunuYakışıklı itfaiyeci:gülmen beni affettim anlamına mi geliyor
Evet de
Lütfen
Eğer hep güleceksen ben hep bişey yapamayayımAsi:olabilir
BilmemYakışıklı itfaiyeci:ettin ettin
Oh be
Bu saçma kurabiyeyi de kendim yiyeyim bari
Ziyan olmasın
Sana sonra daha güzelini yaparımAsi:dayanamıcam vericem buna ben
Yemek yedin mi?Yakışıklı itfaiyeci:hayır işten geldim gönlünü almak için anında bunu yapmaya koyuldum
Yemek yemeye vaktım olmadıAsi:vericem
bana gelsene
Yemek yerizYakışıklı itfaiyeci:gerçekten mi?
Kız sen beni affettin haa
KoşuyorumAsi:insan bir rahatsızlık vermeyeyim der
Heyacandan mi ne birden şiveli konuştu da
_________________________________
Kızlar normalde bunu yarın atıcaktım ama biraz sinirlendiğiniz için şimdi attım.
Hiç bir zaman üçüncü kişi yazmam sadece bir kavga yazmayı düşünmüştüm ki kavgadan sonra öpüşebilsinler ve aklıma kıskançlık geldi.
Devamını yarın atarım artık,keyfili okumalar💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IDDIA
RandomAsi iddia kaybettiği için alaza yürümesi lazım ama işler istediği gibi ilerlemez