9.8

662 64 29
                                    

Aşkım 💖: aşkım aşkım

Napıyorsun kelebeğim

Asi Prensesim: heyheylerim tepemde eve gidiyorum

Aşkım 💖: noldu

Asi Prensesim: yemekhanede yemek yiyecektim ıspanak yapmışlar

Nefret ederim

Açlıktan midem sırtıma yapıştı zaten bir umut gittim olana bak

Aşkım 💖: sağlıklı diye nefret ediyorsun dimi

Asi Prensesim: tadı berbat

Daha nolsun

Aşkım 💖: ne yiyeceksin peki

Asi Prensesim: bilmiyorum makarna falan yaparım herhalde

Aşkım 💖: anladım canım

Asi Prensesim: otobüse bineceğim aşkım yazamam

Görüşürüz sonra

Aşkım 💖: tamam varınca yaz bana

Asi Prensesim: tamammm

*

Asi Prensesim: alaaaz

Bana yemek mi söyledin 🥹🥹🥹

Aşkım 💖: evet balım

Döneri çok severim demiştin

Makarna falan yeme

Tatlı da söyledim sevdiğin yerden birazdan gelir

Asi Prensesim: neden zahmet ettin

Çok teşekkür ederim

Aşkım 💖: ne zahmeti bebeğim

Hadi ye hepsini

Asi Prensesim: görüntülü arayayım mı

Aşkım 💖: olur ara eve gidiyorum zaten

Asi Prensesim: ama dikkatin dağılır o zaman

Varınca ara sen direkt

Aşkım 💖: kenara çekiyorum bekle

Arayacağım ben seni

Asi Prensesim: tamammm

*

Yaklaşık beş dakika sonra Asi yemeğini önünde hazır bekletirken telefonu çaldı. Aramayı anında cevaplandırdı ve açar açmaz Alaz'a neşeyle el sallarken ''Merhaba aşkım.'' dedi.

Alaz da aynı şekilde karşılık verirken Asi Alaz'ın dışarıda bir yerde oturduğunu fark etti. ''Neredesin Alaz?''

''Bir parka oturdum şimdi hem senle rahatça konuşurum hem de temiz hava almak istedim.'' Asi kafasını olumlu anlamda salladı. ''Hadi yesene yemeğini güzelim. Soğutma.''

''Alaz hem et hem tavuk döner söylemişsin... Neden bu kadar zahmet ettin ki?''

''Ağzını aramak için hangisini daha çok seviyorsun diye sorduğumda ikisi de benim bebeklerim demiştin ben de seçemedim iki tane söyledim işte.'' Asi kıkırdarken önce tavuk döneri açıp yemeye başladı çünkü eti sona saklamak istiyordu. ''Tatlın da geldi mi güzelim?'' Asi ağzı dolu olduğu için kafasını sallayarak profiterol kabını gösterdi. Alaz'la birlikteyken bir pastaneden profiterol sipariş etmişlerdi ve Asi çok beğenmişti. Alaz da aynı yerden aynı tatlıyı almıştı Asi'ye.

Asi dürümünün yarısındayken sessiz sessiz kendisini izleyen Alaz'a döndü. ''Alaz sen nasıl bu kadar düşünceli olabiliyorsun?''

''Genel olarak çok düşünceli bir insan değilim aslında.'' dedi Alaz. ''Sadece seni çok fazla seviyorum ve rahat etmeni istiyorum.''

Asi gülümserken aynı anda gözlerinin dolduğunu hissetti. ''Beni daha önce kimse böyle düşünmemişti-''

''Düşünemez zaten.'' Alaz'ın sert çıkan sesi Asi'yi güldürmeye başladı çünkü Alaz'ın odağı değiştirmeye çalıştığı çok belliydi. ''Sadece ben düşünebilirim böyle.''

Asi yemeğini yerken Alaz da onu izlemeye devam etti. ''Sevgilim ben Instagram'da haftalık yemek hazırlayan insanları görüyorum hep.'' diye lafa girdi sonunda. ''Sen de öyle yapsana... Hafta sonu birkaç saatini ayırıp birkaç çeşit yemek yaparsın bütün hafta idare eder seni.''

''Gerek yok ki.'' dedi Asi. ''Böyle yemekhaneden falan idare ediyorum... O da olmazsa makarna tost falan doyuruyorum karnımı bir şekilde.''

''Benimleyken hiç üşenmeyip çiğ köfte yapmıştın-''

''O senin içindi ama.''

Alaz'ın ağzı kulaklarına varmıştı. ''O zaman benim için biraz da kendini düşünüp yediklerine dikkat edemez misin?''

Asi'nin gözleri bir kez daha dolarken kafasını olumlu anlamda salladı. ''Peki tamam... O gördüğün videoları bana da gönder fikir olsun en azından.''

''Anlaştık.'' Alaz son derece mutlu olmuştu. ''Aşkım şarjım az kalmış eve gidene kadar bitmesin-''

''Tamam tamam... Benim de ses kaydı dinlemem lazım aslında.'' Alaz sorarcasına baktı. ''Derslerde ses kaydı alıyorum sonra oturup onları yazıyorum.''

Alaz kaşlarını çattı. ''Çok vakit almıyor mu ya?''

''Alıyor ama ne yapayım ders esnasında yazamayabiliyorum.''

''Peki tamam... Ben rahatsız etmem seni yarın konuşuruz.''

Asi kameraya el salladı. ''Görüşürüz sevgilim.''

''Görüşürüz aşkım. Seni çok seviyorum.''

''Ben de seni.'' İkisi de birbirine yeterince el salladıktan sonra telefonu kapattılar.

*

Ballarım bu arada Alaz'ın Asi'ye yemek söylemesi Asi'nin döner alacak parası bile yok mu olarak algılanmıyordur umarım esas nokta Alaz'ın bunu düşünmesi yani yanlış anlamanızı istemem 

.

miss americana & the heartbreak prince | aslaz textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin