•I Hope Your Enjoy It𓍯𓂃𓏧♡
﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌
«سڵاو،کەمێک درەنگ کەوتم وایە؟»
بە دەنگە نەرم و لێوە پڕ لە بزەکەی پرسی ..•••
«بــەڵــێ، تەنها کەمێک»
تای وتی ..«ببورە بۆ ئەوەی لە چاوەڕوانیدا هێشتمیەوە»
بە هێمنی وتی کاتێ تاڵە ئاڵەکانی قژی خستە پشت گوێیەوە ، کە بووە هۆی ئەوەی گەرمیەک بە گۆشتی لای چەپی سنگی قژ لوولەکە بڕوات کاتێ ڕوخسارە مانگ ئاسا بێ خەوشەکەی دەرکەوت ..«نـــــا ئاساییە!! بەم شێوەیە نیە تکایە بفەرموو دابنیشە وە تکایە ئەوەندە مەڵێ ببورە»
بە دەنگە قـــــوڵــــەکەی هێواش هێواش هێواش هێواش هێواش هێواش هێواش وتی کاتێ دواجار بە تۆنێکی جەختکردنەوە داوای لە کوڕەکە کرد ئەم وشە بچووکە زۆر دووبارە نەکاتەوە بێگوومان زۆر زیادەیە لە کاتێکا هیچی نەکردوە ..«خۆزگە دەمتوانی بەڵام ڕاهاتووم لە وتنی لام بۆتە وشەیەکی ئاسایی ڕۆژانە ... » وشەکانی خستە ڕوو کاتێک لە تەنیشتی دانیشت ، بەڵام بێگوومان هێشتا مەودایەکیان هەبوو چارەڕەشەکە ڕووی لە ئەو کرد و درێژەی بە قسەکانیدا ..
« تەنانەت کە وات وت خەریک بوو دووبارە بیڵێمەوە بەڵام لە کۆتا چرکە دا مێشکم زەنگی ئاگادارکردنەوەی لێدا»بە نزمە پێکەنینێکەوە وشەکانی وت .. بەڵام چ جوانیەک لەو پێکەنینیدا هەبوو خودایە !!
لە ڕاستیدا قژ لوولەکە سوێند ئەخوات ئەمە جوانترین پێکەنینە بینیویەتی ئاخر ددانە سپی و ڕێکەکانی کە هاوشێوەی مرواری بوون زۆر زۆر زۆر زۆر جوان ڕێکەوتبوون لەگەڵیدا بە جۆرێک دڵ تێر نابێت لە تێڕامانی ...
تا سنورێک کە کوڕەکە لەخۆی پرسی
باشە مرۆڤێکی وا بێ خەوش و کەم کورتی چۆن ئەبێت بوونی هەبێت خودایە ؟
تای بزەیەکی کرد لە شیرینی ئەو
بەڵام بزەیەکی لە دڵەوە بزەیەک کە چەندەها مانگە لێی ونە بزەیەک کە وەک ئەوانەی تر درۆ و ساختە نیە بزەیەکی جوان وەک ئەو کەسەی هۆکارە بۆ دروستبوونی ..کاتێ بە پەنجە باریکەکانی خەریکی سڕینی ئەو ئاوە بوو کە بەهۆی پێکەنینەوە جێ مابوو لە ژێر چاوی پرسیارێکی ئاراستەی قژ لوولەکە کرد وتی :
YOU ARE READING
"چـاوەکـانت دەڵێـنـ≯🖤^
Short Story✼ •• ┈┈๑⋅⋯ ୨˚୧ ⋯⋅๑┈ •• ✼ چـــاوەڪــــــانـــت ڕۆمــــــانہ منـــیـــشـــ ئــــــاشــــــقۍ خـــوێـــنــــــدنەوەیــــــم!!!♡ ┌─────━┿──┿━─────┐ •𝐂𝐨𝐯𝐞𝐫:𝐓4𝐞𝐤𝐨0𝐤_𝐯𝐤 •𝐖𝐫𝐢𝐭𝐞𝐫:𝐓4𝐞𝐤𝐨0𝐤_𝐯𝐤 •𝐒𝐭𝐚𝐫:1/1/2023 •𝐄𝐧𝐝;...