Konstelacja przedstawia kompas magnetyczny używany przez nawigatorów i marynarzy.
~OO~
Pierwszym aktem Hermiony jako głosu korony jest zawieszenie Dworu na dziesięć dni.
Drugim jest zebranie wspomnień wszystkich, którzy byli na cmentarzu.
Trzecim jest zapewnienie, że ich więźniowie będą dobrze traktowani.
Nie będzie masowej egzekucji.
Wszyscy staną przed sądem.
~OO~
Zmarłych chowają o zachodzie słońca.
Pogrzeby są prywatne.
Draco jest blady i wyczerpany, wyraźnie cierpiący dla tych, którzy znają go najlepiej, ale pozostaje na skraju klifu, dopóki ostatni żar na stosie nie zgaśnie.
Hermiona czeka u jego boku, gdy wszyscy wychodzą.
Kaida ciężko stąpa w pobliżu.
Draco wyciąga różdżkę.
Czarną Różdżkę.
- Możesz ją zatrzymać - Hermiona delikatnie sugeruje. - Wojna jeszcze się nie skończyła.
- Nie mogę ryzykować, że wpadnie w niepowołane ręce. - Spojrzał na nią. - Nie mogę też ryzykować, że mnie zepsuje.
- Co zrobisz?
Draco nie odpowiada, ale ona wie, kiedy podejmuje decyzję.
Wyrzuca ją z krawędzi klifu.
Kaida oddycha.
Czarna Różdżka zamienia się w popiół, kiedy trafia do morza.
~OO~
Draco więcej czasu spędza na śnie niż na byciu przebudzonym.
Wraca do zdrowia.
Firenzo zmienia mu bandaże w nocy. Vasades strzeże go podczas krótkiej nieobecności Hermiony w ciągu dnia.
Sześć wschodów słońca mija zanim Draco wyzdrowieje na tyle, by móc stanąć o własnych siłach.
Siedem mija zanim może się poruszać bez rozrywania świeżo zasklepniętej skóry.
Osiem dni mija zanim Kaida odbędzie swój pierwszy lot na swoich leczonych skrzydłach wokół zamku.
Dopiero dziewiątego dnia Hermiona opuszcza ich na dłużej niż kilka godzin.
To pierwszy dzień, który poświęca w całości na zebranie jak największej ilości informacji. Odwiedza rannych, wyleczonych i ich gości, którzy w końcu przygotowują się do powrotu do domu.
W tej chwili Syriusz wyzdrowiał na tyle, by pocieszyć jej ducha. Hermiona próbuje go odgonić, ale nie zamierza odpoczywać, podczas gdy ich mała rada bliskich przyjaciół i jej rodzina omawiają plany dotyczące Dworu.
CZYTASZ
Kingdom Come
FanfictionLos królestwa wisi na włosku, gdy król Draco walczy o panowanie nad Nienaruszalnymi Królestwami ze swoją nową królową, Lady Hermioną, u swego boku. Zmuszona do odłożenia na bok swoich idealistycznych przekonań, musi przyjąć rzeczywistość, w której w...