-10-

0 0 0
                                    

Víc a víc prohluboval naše polibky, cítila jsem jak mu jeho pero tvrdne v kalhotech a to byla ta chvíle kdy veškerá moje sebeúcta odešla jak kdyby tam nikdy nebyla.

Dala jsem svou ruku na jeho rozkrok, začala jsem ho pomalu hladit od zdola nahoru a zpět.

Přesunul svou ruku na můj zadek a přitáhl mě ještě blíže k sobě, začal mi ho mačkat a ještě víc dravěji me líbat. Věděl ze jsem jeho, už dávno to věděl.

Šel se mnou k posteli. Hodil mě na ni. Šel nade mě, sáhl pod mé šaty a musel cítit jak moc ho chci z toho jak jsem byla vlhká. odsunul mé kalhotky na stranu a olízl si dva prsty. Rychle a bez zeptáni svými prsty do mě zajel a ja nahlas vydechla. Zrychloval a Zrychloval.

Už jsem skoro byla když v tom přestal. ,,Ještě ne zlato, nejsem s tebou hotov"

Rozepl si kalhoty a vytáhl svou chloubu.
Čekala jsem hodně ale toto opravdu ne, měl nejméně 20 cm.

Všiml si jak se koukám. ,, Copak copak, došla ti slova?" hravě se na mě pousmál.

Jen jsem kývla hlavou. Zasmál se.

Sundal si kalhoty. Svým penisem přejížděl přes můj vchod, když jsem zamručela protože už jsem nechtěla déle čekat rychle ho do mě zasunul až po kořen. Hodně nahlas jsem zavzdychala. Chytl mě pod krkem a začal rychle přirážet. V tu chvíli jsem byla ráda že okolo této vily byl jen les.

,,Udělej se pro mě princezno" řekl.
Po jeho slovech jsem se neudržela a udělala jsem se.

Pořád ale přirážel a ja uz to nemohla vydržet, klepali se mi nohy jak nikdy v živote.

Trápil mě a škrtil a udělal se i on mně na břicho.

Otřel mi to a lehl si vedle mě. Začal mě hladit po tváři a ješte trochu udýchaně řekl ,,Jsi jen moje a od teď mi patříš".

temná posedlostKde žijí příběhy. Začni objevovat