-11-

0 0 0
                                    

Ráno bylo jiné než obvykle. Když jsem otevřela oči, první věcí, kterou jsem si všimla, byla jeho přítomnost. Ležel vedle mě, jeho ruka pevně obtočená kolem mého pasu, jeho tělo horké a těsně u mého. Měla jsem pocit, že svět kolem nás je zastavený, že všechno ostatní neexistuje. Jen on a já, v této chvíli, ve své vlastní bublině.

Cítila jsem jeho vůni, směs mužnosti a něčeho, co mě pohlcovalo. Byla jsem unavená, ale zároveň vyčerpaná v dobrém slova smyslu. Tělo mě bolelo, ale bylo to příjemné, protože každá část mě si připomínala tu noc, co jsme spolu strávili. Byla to vášeň, kterou jsem nikdy neznala, a teď jsem se v ní ztrácela.

Včerejší večer mi připadal jako sen, jako něco, co jsem si vysnila, ale teď jsem byla tady, v jeho posteli, a věděla jsem, že to, co se stalo, je realita. Ale jak moc byla ta realita skutečná? A co to pro mě vlastně znamenalo?

Pomalu jsem se otočila, abych se podívala na něj, a jeho oči, ty ledově modré oči, které mě pronásledovaly, se na mě okamžitě otevřely. Dívál se na mě, s tím samým pohledem, jako kdyby věděl všechno, co se mi honí hlavou.

„Dobré ráno," řekl klidně, jeho hlas byl hluboký a tišší, než jsem očekávala. Byl to hlas, který měl veškerou moc, ale zároveň byl i jemný, jakoby mě uklidňoval.

„Dobré ráno," odpověděla jsem, ale v mých slovech bylo něco, co jsem sama nepochopila. Těžko se mi hledala slova. Překonala jsem všechno, co jsem si myslela, že o něm vím, a najednou jsem byla ztracená.

„Jak se cítíš?" Zeptal se, ačkoliv věděl, jak se cítím. Věděl všechno. Všechno, co jsem prožila, i co jsem skrývala.

„Zraněně," přiznala jsem se tiše. Bylo to pravda. A přece jsem to necítila jako bolest, spíše jako připomínku.

„To je dobře," řekl s lehkým úsměvem, jako by se mu líbilo, že jsem otevřená, že cítím něco skutečného. „To je přesně to, co jsem chtěl, abys cítila. To znamená, že tě mám."

Mé srdce poskočilo. Bylo to, jako bych uslyšela výrok, který měl obrovský význam, ale zároveň mě to děsilo. Bylo to definitivní. Měl mě.

„Ty..." Zaváhala jsem. „Měl jsi mě včera. Co teď?" Zmateně jsem se podívala na něj, jako bych se snažila pochopit, co to všechno znamená.

On se usmál, ale byl to úsměv, který byl stejně náročný na vysvětlení jako jeho slova. „Teď je to jednoduché. Teď jsi moje. Celá."

Srdce mi vynechalo, a najednou jsem se cítila, jako bych byla uvězněná v jeho slovách, v jeho přítomnosti. Byl dominantní, byl silný, a já, i když jsem to nechtěla, jsem byla pod jeho vlivem.

„Ale to není jen tak," pokračoval, jeho ruka se jemně posunula na můj krk, jeho prsty mi projížděly vlasy. „Teď už je to jinak. Už patříš jenom mně. A to není něco, co bys měla popírat."

Díval se na mě, jeho oči hluboké a tvrdé jako oceán. Cítila jsem, jak se ve mně mísí strach a touha. Bylo to silné. Bylo to skutečné. A přestože jsem věděla, že to není jednoduché, že to, co teď bylo mezi námi, mě může zničit, nemohla jsem odolat. Ne, nebyla jsem schopná říct ne. A věděla jsem, že už nikdy nebudu schopná.

„A co když to nechci?" zeptala jsem se, aniž bych si byla jistá, co od té otázky očekávám.

„Nechceš?" odpověděl s pohledem, který ve mně zanechal pocit, že nemám vůbec žádnou možnost. „Nejsem si jistý, že na to máš vůbec právo."

„Co když..." začala jsem, ale jeho prsty na mé tváři mě umlčely.

„Tohle už není otázka, Emily. To už je hotové," řekl klidně, jeho hlas byl pevný. „Patříš mi. A to, co cítíš, je jen začátek."

Měla jsem pocit, že v té chvíli ztrácím všechno, co jsem dosud měla, a zároveň jsem se toho nechtěla vzdát. Bylo to, jako bych stála na okraji propasti, a on mě držel pevně za ruku, abych nepadla.

A v tom okamžiku jsem pochopila, že pro mě neexistuje cesta zpět.

temná posedlostKde žijí příběhy. Začni objevovat