Uyarılar: Sapıklı bölüm
(Bu sefer hepsinden ciddiyim, 18 yaşından küçük bacılarım okumasın kimsenin vebalini alamam ben üstüme)
Bölüm sınırı: 120 yorum
Gonca'mın geceliği 👇🏻
Kütahya sarayına yerleşeli daha üç gün olmamıştı ki aniden çıkan bir isyana müdahale etmek için Gonca'sının yanından ayrılmıştı Alaeddin.
İsyan kolay bastırıldı, lakin suratına aldığı birkaç darbe ufak tefek sıyrıklara yol açmıştı. Canı neredeyse acımamıştı ama bunun hatununun endişesini dindirmeye yetmeyeceğini bilirdi içten içe. Saraya geri döndüğünde onu kapıda dört dönerek beklerdi iki gözünün çiçeği. Kavuşmanın verdiği duygusallık, habersiz gittiği için yediği fırça derken kendisini Gonca tarafından hamam katına sürüklenirken buldu Alaeddin.
Şimdi odalarındaydı. Hatunun ısrarı ile bir güzel yıkanmış, temiz gömleğini giymiş, nemli saçları alnına dökülürken yatağın köşesinde azarlanmış yaramaz bir çocuk gibi otururdu.
Kapının gıcırtısı ile döndü o yana. Gonca elinde bir parça havlu, bir tas su ile süzüldü kapıdan içeriye. Keskin bakışları ve ciddiyetinden ödün vermeyen sureti ile Alaeddin'in önündeki sehpaya bıraktı elindekileri. "İyice yıkandın mı?"
Başını salladı ve çocuksu bir tavırla olumlu bir şeyler mırıldandı.
"İyi." Yatağın kenarına, erinin yamacına oturup sehpadaki tasa uzandı. "Yaralarını ayrıyetten temizlemek lazım gelir."
Onu daha fazla öfkelendirmekten çekinse de gördüğü ilgi hoşuna gitmişti Alaeddin'in. Canı acımazdı lakin hatununun kendisini böylesine muhafaza edişi, alkadar oluşu pek bir hoş ederdi gönlünü.
Yine de içinde tuttu bu düşüncelerini. Hatunun gözlerinde gördüğü bir parça kırgınlık ve hayal kırıklığı konuşma hakkını elinden alan bir hatası gibiydi.
Gonca o sırada havlunun ucunu tastaki ılık suyla yıkamış, yüzündeki ifadeyi bozmadan erine dönmüştü. Şöyle bir baktı onun simasına. Kaşının üzerinde ufak bir çizik, dudağının kenarında da bir tane, ve elmacık kemiğinde muhtemelen yediği bir yumruktan kalan morumsu leke... "Kahretsin," diye geçirdi içinden. "Hala çok yakışıklı."
Hatunun kendisini bakışlarına esir etmesiyle başını ondan yana çevirdi usulca. "Hayrola Gonca'm? Pek bir öfkelisin?"
"Acaba kimden sebep!" diye gürledi Gonca. "Sabah bir kalktım, yanımda yoksun. Cenke gittiğini bile Gülce'den öğrendim Alaeddin! Ne çok korktum bilir misin sen!" Ses tonu sonlara doğru kısılmıştı, içini dökmenin verdiği rahatlıkla derin bir nefes alıp tekrar sehpaya döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alternatif FarBel hikayeleri 🌹✨
FanfictionAynı başlık altında yayınlanan bölümler istisna tutulmakla beraber, her bölüm farklı bir evrende veya aynı evrenin farklı zamanlarında geçecektir. İstek sahneleri yorumlarda belirtebilirsiniz✨