Kuruluş Lisesi'ne hoşgeldiniz efenim ✨
Kucağında bilgisayar, monitör kasası ve hoparlörlerden oluşan bir yığınla bodrum kata doğru inen merdivenlerde can çekişiyordu Gonca.
İnce bedeni ağır yükü taşımakta zorlanırken buraya kadar gördüğü hiçbir öğrencisinin yardım etmemiş olması da cabasıydı.
Kocaman yığın önünü kapattığı için attığı adımları göremiyordu. Yığının tepesindeki iki ufak hoparlörden birisi yavaşça aşağıya kayınca düşeceğini sandığı için refleksen gözlerini kapamış, başını çevirmişti.
Ancak düşme sesi gelmedi.
Onun yerine tanıdık bir sesin kendisini azarlayışını duydu Gonca.
"Ne yapıyorsun sen? Almışsın boyun kadar yükü, önünü bile göremiyorsun!"
Sesin sahibini tanımıştı lakin cevap vermeye fırsat bulamadan elindeki ağırlıklar yok oluverdi.
"Ver şunu bana."
Görüş açısı netleştiğinde merdivenin bir basamak aşağısında durmasına rağmen hala kendisinden uzun olan adama baktı.
"Ali hocam..."
Ali onun konuşmasına fursat vermeden Monitör kasasının altından tutup üstündekilerle birlikte aldı ve Gonca'nın elinde sadece küçük bilgisayarı bıraktı. "Müzik sınıfına mı?"
Başını salladı Gonca. Onun yapılı cüssesi önünde yürürken elindeki bilgisayarı kolunun altına koyup peşine takıldı. Merdivenleri teker teker inerken bir yandan da onu azarlıyordu Ali.
"Kendi cüssene bakmadan kocaman yükün altına girmişsin."
"Boran hocaya yardım-"
"İyi de güzelim, hayır demek o kadar zor değilki."
Güzelim kelimesini duyunca Gonca'nın yanakları elma gibi kızarmış, birisi duyar korkusuyla panik olmuş, ardından susturmak için adamın ayak bileğini hafifçe tekmelemişti.
Ali, onun panik olmuş halini tatlı bulurken telaşına kıkırdadı. Bodrum katındaki müzik sınıfına girdiklerinde içeride prova yapan öğrencileri görünce yüzü düşmüştü. Halbuki yalnız kalmayı planlıyordu güzel sevgilisi ile.
Elindeki eşyaları masaya bırakıp ellerini de masaya yasladı ve başını eğip gözlerini onun üzerinde gezdirdi. İncecik bedenini sarıp sarmalayan siyah elbisesi, sarif boynuna bağladığı kırmızı fuları ve lavanta kokan parfümü ile zaman ve mekan farketmeksizin arzulanacak bir kadındı Gonca.
Hele ki o cilveli bakışları, gülüşü, salına salına yürümesi...
Geçirdikleri onca gece yetmemiş olacak ki gündüzleri de okulda olduklarını umursamadan kızgınlığı gelmiş Mart kedisi gibi köşe bucak onun peşindeydi Ali.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alternatif FarBel hikayeleri 🌹✨
ФанфикAynı başlık altında yayınlanan bölümler istisna tutulmakla beraber, her bölüm farklı bir evrende veya aynı evrenin farklı zamanlarında geçecektir. İstek sahneleri yorumlarda belirtebilirsiniz✨