Uyarılar: dümdüz smut...
Bu bölüm tamamen cinsellik üzerinedir. Rahatsız olacaklar direk bölümü geçsin.
#Mitaiçinadalet
Anahtarını bulmakta epey zorlanmıştı.
Sebebi ise yanında duran, üşümüş ellerine üfleyen kızının hala kollarının arasında, az önce sokakta yaşadıkları absürt maceranın etkisiyle titriyor oluşuydu.
Sonunda kapıyı açmayı başarınca onu belinden tutup içeriye yönlendirdi Faruk.
İç sesini dinlese koridora varmadan onu tekrar bedeninin altına hapseder, her zerresini tatmak için bir an bile beklemezdi.
Ama masumane tavırlar sergileyen bebeğini vahşice davranarak korkutmak istemiyordu.
Ayakkablılarını girişte çıkartıp Sakin adımlarla salona ilerlediler. Salona girdiklerinde Mita koltukta uzanmış, önündeki minderin kumaşıyla oynuyordu.
Kediyi görünce sevinçle yanına koşuşturdu Belgin. "Çok tatlısın seeen!" Kediyi tek hamlede kucağına alıp koynuna soktu ve bebeğiyle oynayan küçük bir kız gibi sarıldı ona. "Benim de kedim var biliyor musun?"
Faruk onun bu haline gülerken koltuğa çöktü. "Biliyorum, fotoğraflarını göstermiştin."
Mita Belgin'in kucağında kurtulmak için çırpınırken Belgin onu umursamayarak daha sıkı sarıldı ve koltukta Faruk'un yanına oturdu.
Mita da artık hareket etmeyi bırakmış, ölü taklidi yapıyordu belki bırakır diye.
Bebeği yanına oturunca ona doğru döndü Faruk. Soğukta kızaran yanakları evin sıcak havasıyla buluşunca iyice kızarmış, al elmalara dönmüştü.
Kucağındaki kedinin tüylerini okşarken dudaklarında tatlı bir tebessüm peyda olmuştu.
Faruk ise onu izlerken istemsizce gülümsediğinin farkında değildi.
Bir süre daha öylece onu seyretti ama içinde giderek büyüyen arzu ve erotik dürtüler bedenini yakıp kavurmaya başladığında daha fazla oturamadı yerinde.
Sokakta yiyiştikten sonra evde oturacak değillerdi sonuçta.
Koltukta rahatsızca kıpırdanıp ayağa kalktı Faruk. "Ne içersin? Çay, kahve, şarap?"
"Şu anda şarap iyi gider." Dedi Belgin, ona imalı bir bakış atarak.
Faruk onun bu cüretkar tavrına sırıtıp mutfağa ilerledi. "Şu anda şarap çok iyi gider..."
•||•
Elindeki kadehi öpülmekten şişmiş dudaklarına götürdü genç kadın. Acı sıvının boğazını yakmasını seviyordu.
Yaktığı kadar zevk veriyordu. Tıpkı aşk gibi.
Yudumlarına son verip bardağı indirdiğinde çenesini kavrayan soğuk parmakları hissetti yanan teninde.
Başını sevgilisine çevirdi ve onun dudaklarını bir kez daha hapsetmesine izin verdi. Şaraptan ıslanmış dudaklarını emerken bir eli de belini kavramıştı Belgin'in.
Alt dudağının dişlendiğini hissedince ufak bir inilti koyvermiş, fakat sesi ikisinin arasında kaybolup gitmişti.
Bilinci açıktı, otokontrolü sağlamdı ama kesinlikle çakır keyif olmuştu. Şaraptan değil, Faruk'un ardı arkası kesilmeyen öpücüklerinden.
Dudakları ayrılınca alınları birbirine yaslı bir şekilde durdular öylece. Loş ışık üzerlerine düşerken kulaklarında hafif çalan müziğin sesi yankılanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alternatif FarBel hikayeleri 🌹✨
FanfictionAynı başlık altında yayınlanan bölümler istisna tutulmakla beraber, her bölüm farklı bir evrende veya aynı evrenin farklı zamanlarında geçecektir. İstek sahneleri yorumlarda belirtebilirsiniz✨