-7-

106 5 0
                                    

*MULTİMEDİA ARDA*

"Boşver kız surat o kız seni haketmiyor zaten."
Ne mi olmuştu? Cem beni kıskandığını söyledikten sonra abi olarak diye ekleyip gitmişti.Ben de şuan kantinde Arda'nın terk edilişi üzerine ona teselli veriyordum.
"Doğru kız,benim gibi yakışıklısını nerde bulcak be hıh o kaybetti valla!"
Bu dediği ego dolu cümlesine gülümsemekle yetindim.
"Ee kız senin var mı sevdiğin, sevdiçeğin"
"Of Arda kimi sevcem ben ya"
"Öyle deme kız"
"Kız surat diyorum ama kız ruhlu da oldun iyice"
"Aman be aman iyi sustum ben"
"Neyse ben sınıfa gidiyorum"
"Bir Mina klasiği! Neyse git haydi"
"Görüşürüz"
"Bay bay aşkığğmm"
"Of Arda"
Arkamı dönüp sınıfa doğru yürümeye başladım.Bu aralar işi çok ihmal ediyordum,en iyisi işe gitmekti zaten okulun bitmesine iki ders kalmıştı ve matematik çekicek günümde değildim.Sınıfa girer girmez çantamı aldım ve dışarı çıktım.
Yolda yürürken Telefonumun çaldığını duydum,Arda arıyordu. "Efendim kız surat"
"Nerdesin kız sen?"
"Valla matematik çekmek istemediğim için işe gitmeye karar verdim."
"Tamam madem akşama bize gelde konuşalım"
"Bazen kız olduğunu düşünmüyor değilim kız surat"
"Ya of gelicek misin gelmicek misin?"
"İyi gelirim.Görüşürüz"
"Görüşürüz"
Sesi tuhaf gelmişti ama takmadım.İşe geldiğimde fazla müşteri vardı ve arkadaşlarım izinliydi.Ne büyük süpriz ama! Tüm kafenin işlerine baktıktan sonra saat 20:00'dı.Arda'nın mesaj attığı yere giderken annemi arayıp zar zor izin aldım.Arda'nın verdiği adrese geldiğimde bir yalının önünde durdum.Arda gibi bir insan nasıl böyle bir yerde oturuyorduki?
Eve ilerledim ve kapıyı çaldım.Kapıyı açan hizmetçi bana içeriye kadar eşlik etmişti kafamı yerden kaldırıp karşımdaki kişilere baktığımda Aslı denen kadın ve Arda yan yana durmuş bana bakıyorlardı..

Karanlık KadınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin