*2 ay sonra*(özür bölümü🤭)

375 25 21
                                    

2 ay geçmişti tam 2 aydır aram ile evliydim. Okul okumama izin vermişti okuyordum.

En son ki bayılmam da aramın anlatmadı ile hastaneye kaldırılmışım doktor yaşadığı olaylar ve stresten kaynaklı olduğunu söylemiş.

Aram ile birbirimize alışmıştık hatta bugün onun ile birlikte olucaktım yani onun daha haberi yok odaya geldimi anlıycak.

Saat 6 olmak üzereydi mutfağa bakıp eksik gedik varmı diye ama yoktu hizmetliler hepsini halletmişti.

Sofrayı kurmalarına yardım edip odama gidip üstümü değiştirdim. Fiziğim güzeldi ne giyersem giyeyim vücut hatlarım belli ederdi.

 Fiziğim güzeldi ne giyersem giyeyim vücut hatlarım belli ederdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çanta hariç böyle siz daha farklı düşünebilirsiniz

Aşağı inip kapıyı açtım korumalar beni görünce başını eğmişti.

"Neden başınızı kaldırmıyorsunuz"

"Ben öyle istiyorum karıcım"

"Ama-"

"Aması yok hadi içeri hadi"

Off bu şimdi izin vermez bahçeye de çıkayım.

Aram yanıma gelip elini belime sardı.

"Aram yapma biri görücek"

"Kim görücek karıcım hem sen niye böyle dışarı çıktın"

"Aram ya niye böyle yapıyorsun"

"Ya başka biri senin vücudunu,yüzünü her yerini görsün istemiyorum neyini anlamak zor bunun"

"Boş bir neden evliyim zaten daha ne uzatıyorusun"

"Evli olman onların sana sarkıntılık yapmıyacağını değiştirmiyor bir daha böyle dışarı çıkmıyacaksın anladın mı?"

"Aram eve hapis mi olayım ne bu kıskançlıklar ya"

"Gerekirse gerekli olmadıkça bahçeye de çıkma"

"Daha fazla konuşmayalım ben senayı çağırmaya gidiyorum sende üstünü değiştir sofraya gel"

"Roni bek-"

Eğer biraz daha aram ile konuşsaydım büyük bir kavga edicektik.

Senanın odasının kapısını çalıp bekledim odadan gel sesi gelince yavaşça kapıyı açıp içeri girdim.

"Yenge senmiydin"

"Benim kuzum noldu sana"

"Bişi yok ya Sidar ile kavga ettik "

"Güzelim Sidar biraz kıskançtık bak kuzenim diye demiyorum beni de kıskanırdı herşeyden herkesten Sidar benim kuzenim değilde abim gibiydi herşeyime karışırdı sen merak etme Sidar gönlünü alacaktırr."

"Öyle mi dersin yenge"

"Bana güvenmiyormusun yoksa ?"

"Yok yok güveniyorum sen merak etme "

AĞA'NIN KÜÇÜK GELİNİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin