Yazardan'
Barış evden çıktığı gibi "o" kızla buluşmadan önce evine gitmeye başladı. Eve vardığında banyoya gidip güzelce banyo yapıp üzerine şık bir takım elbise giymişti. Kızla sadece buluşacaktı ortada ciddi bir şey yoktu.
Arabasına binip kumral kızla buluşacağı mekana gitmeye başlamıştı. Mekana gelince içeri girdi ve etrafa bakındı kırmızı elbiseli kızı görünce ona doğru yaklaştı. Kız onu görünce ayağa kalktı ve Barış'a yaklaştı birbirlerine sarılıp masaya geri oturdular. Garsonu çağırıp yemeklerini söylediler. Yemekleri beklerken Barış etrafa bakıyordu. Kumral kız ona bir şeyler anlatıyordu ama Barış oralı değildi.
...
Garson yemekleri getirince yemeye başladılar ortam gerçekten güzeldi. Loş ışık, biraz yavaş müzik, ve dans eden insanlar. Bir dakika dans edenlerin arasında Semih mi vardı?
Hayır hayal olmalı. Barış alkol almamıştı ama. Barış sadece sarı oğlana bakıp o olup olmadığa bakıyordu. Evet oydu. Kumral kız Barış'ın daldığını görünce numaradan öksürdü Barış hemen kumral kıza bakıp mahçup olmuş gibi gülümsedi. Kız bir şey demeden yemeğe devam etti. Barış yemeğini yemiyor hala Semih'e ve onunla dans eden siyah saçlı kıza bakıyordu.Kumral kız daha çok dayanamadı ve " Aşkım istersen kalk dans edelim" Sorun dans etmek değildi. Fakat Barış onayladı ve kalkıp yavaş müzikle dans etmeye başladılar Barış Kumral kıza bakması gerekirken sarışın çocuğa bakıyordu.
Kumral kız artık bıkmıştı her şeyin farkındaydı. Yavaşça dans ederken birden durdu ve tuvalete gitmek istediğini söyledi Barış kızı umursamadı ve tamam anladımda başını salladı. Kız gidince Semihte durdu masaya geri gitti. Siyah saçlı kızda onun karşısına oturdu. Barış bunu fırsat bilip telefonunu eline aldı ve Semih'e mesaj attı.
barış x semih
barış:
yanındaki kim?semih:
yanımdaki kişi seni niye bu kadar ilgilendiriyor Barış abi?barış:
abini de sikerim Semih kim o?semih:
tanımıyorum desembarış:
anlaşıldı keyfine bak sen
görüldüKumral kız tuvaletten geri gelince tekrar masaya oturdu oturduğu anda Barış kumral kızın elini tuttu ve gülümsedi. Kız umudu kesmişti ama galiba tektar bir umut oluşmuştu. Ya da öyle sanıyordu.
Biraz daha mekanda kalıp eve gitmeye karar vermişlerdi. Kalkıp arabaya bindiler ve Barış kızı kendi evine bıraktı veda ettikten sonra kendi evine gitti.
Evine geldiği gibi kendini yatağa attı. Yarın tatildi o yüzden rahattı ama içi rahat değildi Semih'i kıskanmıştı. Neden peki? Bunu kendine soracak vakti yoktu. Hemen yatıp sabah olmasını istiyordu.
...
Barış'
Sabahın erken saatlerinde kalmıştım. Bildirimlere bakmak için telefonumu elime aldım açtığımda iki tane günaydın mesaji vardı. Evet biri o kız diğeri Semih. Semih mi dur ne. Hemen yataktan doğrulup mesaja baktım evet günaydın mesajı. Tabii ki de hemen Semih'i cevapladım. Hala şaşkınım ama kalkıp elimi yüzümü yıkadım ve Kerem'i aradım hemen açmıştı zaten ona dün olanları anlattım mesajıda unutmadım. Çok bir şey demedi ama kenan, arda ve Semih'in yakın olduğunu söyledi ne ara diye sorunca da Semih'in dışlanma durumunu herkese anlatmış Kenan ve Arda da Semihle takılmaya başlamışlar böylelikle de samimi olmuşlar ve yakınlaşmaya başlamışlar. İyi güzel haber. Çok uzatmayıp telefonu kapadım ve mutfağa indim kendime güzel bir kahvaltı yapıp biraz hava almak için dışarı çıktım.
...
Üç saattir dışarı da öyle yürüyordum aklıma gelen bir bara gitmekti öylede yaptım en yakın bara gidip içeri girdim hemen boş bir masa bulup oturum garsondan bir şeyler isteyip beklemeye başladım beklerken de etrafa bakıyordum. Garson içeceği getirince direkt kafaya diktim. İki, üç, dört ve beş artık kafam az da olsa güzeldi. Etrafa boş bakışlar atıyordum. Bir baktım masaya çıkıp delicesine tepinen sarı bir çocuk.
Yo hayır yine mi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ghost boy / barsem
Fiksi Penggemarsemih Yanımda ki kişi seni niye bu kadar ilgilendiriyor barış abi?