bir arkadastan yardım aldim😝
anamdanmessicidogdum bu bolum sana🙇🏻♀️💗
"Barış ben bilemiyorum ya basın öğrenirse ve kariyerin kötü olabilir benim kariyerim neyse ama senin kariyerin çok önemli"
Sarışının dediklerine karşı çakma sarı güldü ve gözlerinin en derine bakmaya başladı. "Tüm cihan gelip ayırmaya çalışsa senden ayrılmam emin ol kariyerim sikimde değil. Sadece seni istiyorum" bunları derken küçüğün elini kavramış, tutmaya başlamıştı. Sarışının gözleri dolarken ayağa kalkmış ona sarılmıştı. Gözlerinden yaş süzülmüştü küçük oğlandan. Sarışın hemen karşılık verip "Evet" diye fısıldamıştı. Çakma sarı onu iyice kavramış daha sıkı sarılmıştı. Bu mutlu anı bozan telefonun sesiydi.
"Barış baksana telefona" Barış hayır anlamında başını sallamış ve küçüğünden ayrılmamıştı. Telefon kapanıp, hemen geri çalmaya başlamıştı. Barış önemli bir şey olabilir diyerek küçüğünden ayrılmış telefonu açıp kulağına götürmüştü.
"Barış bara gidiyoruz geliyor musun? İstersen senin sarıyıda çağır nasıl olsa onsuz duramıyorsun" Bertuğ gülerken Barış "Tamam geliriz" diyip telefonu Bertuğ'nun yüzüne kapatmıştı. Semih nolduğunu sorunca "Bara gidelim bizimkiler diyor, gelmek ister misin?" Semih olur anlamında başını sallayınca hazırlanmaya başlamışlardı.
...
Arabada çalan 'Çayır biçiyom çayır' karşısında Semih sadece durup dinlemekle yetinmişti. Barış tam tersine şarkıyı bağıra çağıra söylüyordu. Semih nasıl olsa o mutlu diyerek onun eğlenmesini izliyordu.
Mekana geldiklerinde Barış hemen grubunu görmüş onların yanına gitmişti. Semih arkasından ilerleyerek onu takip ediyordu. Barış masaya oturup arkadaşlarıyla sohbet etmeye başlamıştı. Semih, Arda ve Kenan'ı görünce hemen yanlarına geçmişti. Arda, Kenan ile yaşadığı anıları anlatıyordu. Diğerleri içki içip şakalaşırken neredeyse çoğu kişi sarhoş olmuştu. (barış bile olduysa siz düşünün ne kadar içmişler)
Her şey yolunda gidiyordu. Zaten çoğu kişi sızmıştı. Arda, Kenan ve Semih hiç içmedikleri için sarhoş değillerdi.
Çok geçmeden masaya bir kız yaklaştı kumral saçlı güzel bir kız' Barış'a yaklaşıp bir şeyler demişti. Barış kafasını sallayıp "Hayır" dese bile kız gerilmiş bir şekilde Barış'ın yanından ayrılmıştı. Ben ne olduğunu bile anlamamıştım.
O kumral kız daha fazla dayanamamış uzaklaşmadan hemen geri gelmiş ve Barış'a daha çok yaklaşmış hemen dudağına yapışmıştı. Bunu Arda ve Kenan da görmüştü. Semih olduğu yerde sadece bakıyordu. Barış kızı hemen itmiş, Semih'e gelmeye çalışmıştı. Arda ve Kenan, Barış'ı durdurmuştu. Çünkü Semih'in ya tokat atacağını ya da bağırıp çağıracağını biliyorlardı.
Semih bu ortamda daha fazla kalmak istememiş olacak ki hemen kapıya yönelmişti. "Semih!" diye bağıran Barış'ı umursamadan mekandan çıkmıştı. Hemen bir taksi bulup evine geri dönmüştü. Arda onu on kere aradığı için eve gelince Arda'yı aramış ve evinde olduğunu söylemişti. Arda iyi niyetinden Semih'in yanına gelmek istemişti. Semih gerek olmadığını söyleyip telefonun kapatmıştı. Hemen duşa girip yıkanıp çıkmıştı. Kendini yatağa atınca düşündüğü tek şey o olaydı.
Çok geçmeden uyuyan Semih, gecenin dördünde zilinin çalmasıyla uyanmıştı. Kapıyı açtığında karşısında tahmin ettiği gibi Barış vardı. Semih onu daha da üzmek için "Noldu onunla geçirdiğim gece yetmedi mi? Bana geldin ve sevişecek miyiz?" bunu söylerken ne kadar zorlansana Barış için bunu duymakta zordu.
"Güzelim yapma kızı ittirdim zaten o geldi bana ben ona gelmedim ki" dediklerinde haklıydı tek sorun o kumral kızın eski flörtü olmasıydı. O kız Barış'ın orada olduğunu nereden biliyordu, daha önemlisi Barış niye bu saatte buradaydı? Semih ikisinin kapıda ayakta kaldığını fark ettiğinde "İçeri geç konuşmalıyız" dedi ve kapıyı biraz daha açıp Barış'ın geçmesi için kenara geçmişti. Barış hemen eve geçip salona gitmişti. Semih arkasından gelip Barış'ın karşısına oturmuştu. Konuşmak için bir şey bekliyordu. Barış gergindi sevdiği kişiyi tek bir hamlede kaybedebilirdi, bunu da asla istemezdi. Konuşacak çok bir şey yoktu. "Özür dilerim o kız gerçekten sikimde değil tek sevdiğim sensin güven bana o kızın beni öpeceğini bilseydim o mekanın yanından geçmedim." Semih iç çekmiş ve "Tek bir sorum var" Barış "İstersen yüzlerce soru sor hepsini cevaplarım ben" Semih'in her ne kadar hoşuna gitsede bunu belli etmemeliydi şuan tek bir cevapta Barış'ın kucağına atlayacak gibiydi. "O kız senin orada olacağını nereden biliyordu?"
Hastaneden döndüm ve astım hastası olduğumu öğrendim😜 Tabiikide takmadım ve bunu yazdım 😞🙏🏻 Aman neyse opuldunuz muck💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ghost boy / barsem
Fanfictionsemih Yanımda ki kişi seni niye bu kadar ilgilendiriyor barış abi?