4

235 16 18
                                    

Yazardan'

Semih sarhoşluğun ve ortamda ki müziğin etkisiyle masaya çıkıp dans ediyordu. Kenan ve Arda Semih'e peçete atıyor, alkışlarla destek veriyordu. Barış kolay sarhoş olmazdı bilinci hala yerindeydi sadece uyuşukluk hissediyordu biraz kafası gitmişti sadece o da Semih'e bakarken aynı bunu düşündü. Kafası güzel o yüzden Semih'i orda görüyordu. Ama sadece kendini kandırıyordu. Gözlerini Semih'e dikmiş sapık gibi onu izliyordu. Beş dakika geçtikten sonra Barış'ın yanına siyah saçlı güzel bir kız gelmişti Barış'a yaklaşıp ellerini oğlanın boynuna koymuştu. Barış ne kıza bakıyordu ne de ondan etkileniyordu. Kız ona telefon numarasını verdikten sonra yanından gitmişti.

Semih'

Kenan ve Arda ile güzel vakit geçiriyordum. Onlarla tanışmak gerçekten bana da iyi gelmişti. Kerem onlara benim takımda dışlandığımı söyleyince telefon numaramı almışlar grup oluşturup bana yazmışlardı. Gerçekten çok tatlı bir çiftlerdi çift diyorum çünkü sevgililerdi. Bunu da sadece ben biliyordum. Onlara Barış'ı söylemiştim onlar beni Barıştan hoşlandığımı ikna ettirmişlerdi. Kendi aralarında plan yapmışlardı dünkü o dans ettiğim kız ve bu bar herşey planlanmıştı. Barışın hep bu bara geldiğini söylemişlerdi soluğu bu barda almıştık. Müzik bitince direkt oturdum Arda ve Kenan'a dönüp "Bana baktı mı?" dedim Arda "Sadece sana baktı yanına bir kız geldi ona bile bakmadı sana baktı" Yüzümde zafer gülümsemesi vardı. Tekrar onlara bakıp "Şans dileyin Barışın yanına gidiyorum" Onlarda şans dilemişlerdi.

Yavaşça Barış'ın oturduğu masaya yaklaşıyordum beni fark etmiş. Sadece bana bakıyordu. Karşısına oturup gözlerine bakmaya başladım ve "Dansım güzel miydi ilgini çektim sanırsam" bunu söylerken hafifçe sırıtıyordum. "İnanılmazdı ama keşke insanların içinde yapmasaydın tek olduğumuz zaman yapabilirsin bana dans etmeyi seviyorsun değil mi?" Ona karşı alaycı bir şekilde "Sana karşı dans etmemi mi istiyorsun? Direkt dansında yapayım mı?" "Evet, olur" "Anlamadım?" cevap biraz şok ediciydi. "Doğru anladın." Sarhoşluğun etkisiyle Barışın yanına oturdum kafam yerimde olsa yine yapardım. Barış bana bakarken ellerini belime koymuştu. "Barış" Ona Barış dememe şaşırmıştı "Abi nerde Semih?" "Artık yok" Barış aldığı cevapla sırıtmış Semih'e yaklaşmıştı. Semih düşünmeden Barışın dudağına yapışmıştı. Barış bunu fırsat bilmiş Semih'in alt dudağını dişleri arasına almıştı. Semih sadece Barış'a ayak uydurmaya çalışıyordu.

...

Semih ve Barış eve geldiklerinde düşündükleri tek şey o andı. Yarın antrenmanları vardı birbirlerinin yüzlerine nasıl bakacaklardı? Hiç bir şey olmamış gibi devam mı edeceklerdi? Yoksa bu sevgili olmaları için bir adım mıydı? İki sarışın da bunu düşünerek uykuya daldı.

ARKADASLARR BARİSİN SEMİHİ TUTUSUNU GÖRDÜNÜZ MÜÜ COK İYİYDİ VE COK TATLİLARDİ AMK😍😍

ghost boy / barsemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin