bu kadar hizli bitirmeye niyetim yoktu fakat yeni hikayeye basliyorum o yuzden hemen bitirmem lazimdi. Asagidakilerden birisini secerseniz cok memnun olurum bende size gore hareket ederim❤️
1 yıl'
herşey çok iyiydi Barış ile 1. yılımızı kutlamak için bir restorana gidecektik.
O bende. önce hazırlanmış ve aşağı inmişti. Bende kıyafetlerimle uğramıştır, üstüme olmadığını düşündüklerimi kenara atıyordum. En son klasik bir şeyler giyinip aşağı inmiştim. Barış beni sabırla beklemiş ve bu sırada da elinde bir kutu tutuyordu. Benim geldiğimi gördüğü gibi kutuyu kenara koymuş beni süzmeye başlamıştı. Bu haline gülerek yanına yaklaşmıştım. Boynuna ellerimi dolamış, ona yaklaşarak onu öpmeye başlamıştım. O da bana karşılık veriyor ve belimi tutuyordu. En son nefessiz kalıp ayrıldığımız da sarılmıştık birbirimize.
Sarılmamız bitince elimden tutup beni arabayla götürmeye başlamıştı. Bunları yaparken gülümsüyor ve mutlu olduğunu her haliyle belli ediyordu. Arabaya ikimizde binince arabayı sürmeye başladı. İkimizden de çıt çıkmıyordu. Mekana gelince duruk ve indik. Benden önce davranmış hemen inip kapımı açmıştı. Bu centilmenliğine gülerken bir yandanda mekana girmek için kapıya doğru ilerlemeye başlamıştık. Önceden rezerve ettiğimiz masaya geçip oturduk. Gelen garsonla siparişlerimiz gelince yemeye başlamıştık.
Son lokmama gelirken Barış cebinden kutuyu çıkarmış ve bana bakmaya başlamıştı. O da uyanıyordu. Ben şok içinde olduğum yerde ona bakarken o derin bir nefes alıp kuyuyu açmıştı.
İçinde iki yüzük vardı. Barış "Semih Kılıçsoy, ya da Yılmaz mı demeliydim?" bunu derken gülmüştü. "Canım sevgilim benimle evlenir misin?" Dediği cümleyle daha çok şaşırırken o cevabımı beklemeye başlamıştı. "EVET" diye bağırmıştım. Sevdiğim adamla evlenmek mi? Rüyada değilim bu gerçek.
SON
destek veren, vermeyen herkes için teşekkür ederim 💞 Güzeldi bi kac yilin ardindan yazmistim. Neyse diger ficte gorusurz😝😉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ghost boy / barsem
Fanfictionsemih Yanımda ki kişi seni niye bu kadar ilgilendiriyor barış abi?