COK UTANİYİRUM HANİ BİDE SOKTU CİKARDİ BOSALDİ DA YAOMİCAM OF AMK
hatirlamak icin 5. bolumu tekrar okuyun
Yazardan'
Semih Barış'ın dediğine alaycı bir tavırla "Evet abi" Barış aldığı cevapla Semih'i belinden kavrayarak kendine bastırdı Semih bu ani hareketle hafifçe inlemişti. Barış bu halina gülüp sarışının yanağını okşamaya başlamıştı. Yavaşça yaklaşıp dudağına yapışmıştı. Sarışın geçte olsa hafifçe çakma sarışına ayak uydurmaya çalışıyordu. Çakma sarışın, sarışının dudağını esir almış emiyor, ısırıyor kanatmak istercesine dişliyordu. Sarışın nefessiz kalmış olacak ki ani bir şekilde ayrılmıştı. Nefes nefese kalmıştı buna rağmen bişey demek için çakma sarıya baktı "Eve gidelim"
Yolda ikiside konuşmuyordu. Semih eve gidince sikilecek miyim diye düşünüyor, Barış siksem mi ki diye düşünüyordu. Eve geldiklerinde hemen arabadan inmiş eve gidip kapıyı açmıştı Barış. Semih onun arkasından gelip onu takip ediyordu. Eve girip hemen yatak odasına gitmeye başlamıştı Barış. Semih korkuyor hem istiyordu. Seçim onundu. Ya bu gece sevdiği adamla olacaktı ya da duracaktı.
Odaya geldiklerinde Barış hemen Semih'i yatağa atmış dudağına yapışmıştı. Semih ani hareketle Barış'ın ağıza inlemişti. Öpmüşmeleri devam ederken Barış hemen aceleyle ayrılmış ve Semih'in boynuna yönelmişti. Emiyor, ısırıyor ısırdığı yerleri yalayıp öpüyordu. Semih bu sırada sadece hafifçe inliyor ve boynunu daha çok açıp Barış'a yer veriyordu. Barış'ın Semih'in boynuyla işi bitince hiç durmadan Semih'in tişörtünü çıkarmıştı. Çıkarmak denmez gerçi yırtmıştı. Semih'in göğüsüne gelip orayada iz bırakmaya başlamıştı. Barış her ısırdığında Semih inliyordu.
Semih'in neredyse heryeri kızarmış ve morarmıştı. Barış bir çırpıda üstünü çıkarmış ve hemen ardından şortunu çıkarmıştı. Semih'in sorunuda çıkarınca ikiside iç çamaşırı ile kalmıştı. Semih utançtan yerin dibine girmek üzereydi ama Barış tam tersine hiç utanmıyordu. Barış nefes nefese "İleri gitmemi ister misin?" diye sordu. Semih hemen başını onayları biçimde sallayınca ikisinide iç çamaşırını çıkarmıştı. Semih iyice utanırken o işine devam ediyordu. Semihi yüz üstü çevirip parmaklarını Semih'in ağzına tutup "Yala" demişti Semih Barış'ın dediğini yapmış yalamaya başlamıştı büyüğün parmaklarını yeterince ıslattıktan sonra Barış elinin işaret parmağını Semih'in girişine dayayıp içine itmişti. Semih hafifçe inlemişti bu daha başlangıçtı.
Barış ikinci parmağını yani orta parmağını da sokunca gelgit yapmaya başladı makas hareketi yapıp deliği az da olsa genişletmeye çalışıyordu. Yeterli olduğunu düşündüğünde parmağını çıkarmış aletini Semih'in deliğine konumlanmıştı. Başını hafifçe sokunca Semih sadece mızmızlandı. Barış kendini direkt itince, aletinin tamamını sonunca bu sefer Semih sertçe çığlık attı ve inledi. Barış zafer ile gülümsedi ve gelgit yapmaya başladı. Semih delirmişcesine inliyor, çığlık atıyordu. Barış'ın kolay kolay durma ihtimali yoktu gibi gece epeyce uzundu.
...
Sabak kalktıkları gibi birbirlene şu soruyu sormuşlardı; Biz neyiz? Tabii ki de Barış bu soruya cevabı "Artık sevgilimsin değil mi?" demişti Semih ona bakıp "Çıkma teklifi bile etmedin" deyince Barış dizlerinin üzerine çökmüş ve Semih'in elini tutmuştu. "Benimle sevgili olur musun Semih Yılmaz"
COK UTANDİM YAZARKEN OF ELİMDEN BU GELDİ ASKLARİM☹️
diger smutu daha iyi yapmaya calisicam yarin okul var ve ben bunu gecein 3unde yazidm:(her neyse umarim okul güzel gecer :3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ghost boy / barsem
Fanfictionsemih Yanımda ki kişi seni niye bu kadar ilgilendiriyor barış abi?