9

104 14 4
                                    

nasilsinizz umarım iyisinizdir ben cok iyiyiimm😭🥳🤩

Barış aldığı tepkiyle iç çekmiş "Yavrum anlamıyor musun orası hep gittiğim mekan kızda bunu bildiği için orada garson olmuş benim sorunum değil." bunlar doğruydu. Semih biraz düşünmüş gibi yaptı ve oflayarak sessizce 'peki' dedi. Barış buna hafifçe gülmüş ve ayağa kalkıp ona yaklaşmıştı, yere çöküp dizlerinin üzerinde durmuş ve sevgilisinin elini tutmuştu. Semih buna içten içe sırıtıyordu ama ona hala tripliydi.

...

Saat neredeyse ikiye gelicekti. Barış ile Semih sonunda barışmış ve film izlemeye başlamışlardı. En sonunda Barış dayanamamış uyumuştu. Semih telefonunu eline alıp Arda ile konuşmaya başlamıştı. Derken Barış'ın telefonuna ard arda gelen bildime dikkat etti, merak edip telefonu eline aldı ve bildirime kilit ekranından bakmaya başladı.

Ece:
Barış
(12:40)
bilerek bakmıyorsun
(13:46)
ya herşey güzeldi
(13:57)
hayatında başkası mı var?
(14:54)
of bugün niye öyle yaptın?
(23:56)
nefret ediyorum senden.
(02:00)

Semih okuduğu mesajlarla durdu ve düşündü. Bence soruna gerek yoktu, Barış ile konuşsa yeterdi. Yanında uyuyan bendeni hafifçe dürttü. Eğer Semih uyuyor olsaydı Barış onu kucağına alır ve kolayca taşırdı. Semih mecburen sevgilisini uyandırmaya çalıştı. Sonunda Barış uyanınca beraber yatağa geçip uyumuşlardı.

Sabah ilk Semih uyandı. Uyandığı gibi banyoya gidip işlerini halletti ve mutfağa yöneldi bir kaç pankek yapsa yeterdi. Pankekleri pişirirken Barış çoktan yanına gelmişti. Semih'e arkadan sarılıp boynunu öpmüştü. Semih hafifçe kıkırdayıp pankekleri tavaya döküp çekil vermeye başlamıştı. Barış o an yapması gereken şeyin sofrayı hazırlamak olduğunu anlayınca işe başlamıştı.

Semih pankekleri tabaklara koyarken Barış'a dönüp önemli bir şey konuşmak istediğini söylemişti. Barış onu onayladıktan sonra Semih'in oturup yemesini beklemişti. Semih çok istekle yemiyor hatta zorla yiyormuş gibiydi. Buna daha fazla dayanamamış ve "Sana mesaj gönderen Ece." biraz duraksadı ve iç çekip devam etti "Barda ki kız mı?" tam Barış bir şey diyecekken "Restorandaki o kız" Barış kafasıyla onaylamış ve konuşmaya başlamıştı. "Evet, o kız gerçekten o kız. Seninle aramda bir şey yoktu o zaman, ama şuan var. Onu hemen engelleyip açıklamamı yapacağım hiç bir şey ilişkimden önemli değil." bunları derken Semih'in gözleri gülüyordu.

Yemekten sonra Barış dediğini yapmış kızı arayıp bir sevgilisi olduğunu ve bir daha görüşmek istemediğini söylemişti. Semih bunu keyifle izlemişti. En son kızı engellemişti Barış. Bu hareketi gerçekten Semih'in hoşuna gitmişti. Semih hemen oturduğu yerden kalkmış ve hemen Barış'ın yanına gidip sarılmıştı. Barış hemen ona karşılık vermiş ve onu hafifçe öpmeye başlamıştı. Semih bu hareketine gülüyor ve daha sıkı sarılıyordu.

Bu mutlu anı kimse bozamadı.

ruyamda ne gordum biliyor musunuz Galatasaray- Beşiktaş maçındaydim ve Beşiktaş'ı 9-0 yeniyorduk. neysee diger bolumu bi tik uzun tutucam😞

ghost boy / barsemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin