İlk Gün

0 0 0
                                    

Sabah İpeğin sesiyle uyandım. Benden daha heyecanlıydı anasını satayım. "MELİSA HADİ YA UYAN ARTIK. 9.KEZ ÇAĞIRIŞIM." en sonunda oflayarak uyandım. "Ne oldu ipek ne oldu." "KIZIM İŞİNİN İLK GÜNÜ, İLK GÜNDEN GEÇ Mİ KALMAK İSTİYORSUN?" söylediği şeyle hemen kalkıp giyinmeye başladım. Gri bir takım giyindim, içine siyah badi giyindim. Saçımı at kuyruğu yapıp sade bir makyajla güzelleştirdim. Son olarak beyaz bir ayakkabıyla kombinimi tamamladım.

Kombin👆

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kombin👆

" KIZLAR BEN ÇIKIYORUM." içerden onaylayan sesler gelince gülümsedim ve son kez aynadan kendime bakarak evden çıktım. Saatime baktığımda 07.21 olduğunu gördüm mesai 08.00 da başlıyodu, ve iş yerinde olmam için 39 dakikam vardı, gitmem yarım saati buluyodu. İnşAllah geç kalmam.

Şirkete girdiğimde saat 07.52 ydi, karşımda bana bakan kişi büyük ihtimalle sekreterdi. "Merhabalar ben Ömer beyin yeni özel asistanıyımda. Odası nerede acaba?" karşımdaki kız ilk önce beni süzdü ondan sonra kısa bir kahkaha attı. Sinirim bozulmuştu, "Tatlım, sen kim ömer taşkın kim. Güldürme beni hadi yallah başka kapıya canım hadi." o sırada içeri giren erkekle kız hemen oturduğu yerde dikleşti. "H-hoşgeldiniz can bey." ismini öğrendiğim can bey bana bakıp sekretere geri döndü, "Masal ne oluyo burda." sakinlikle sorduğu soruda hafif sinir ve tehditlik sezmiştim. "Can bey bu hanımefendi geldi, ömer beyin yeni özel asistanıyım odasını öğrenebilir miyim dedi. Bende ömer beyin asla ama asla özel asistan almayacağını bildiğim için nazikçe kovuyorum." demesiyle ağzımın içinde "Nazikçe mi? HAH, nazikçeymiş." diye mırıldandım. "MASAL. Biz buraya gelen insanları ne zaman kovduk! BİR DAHA BÖYLE BİR SAYGISIZLIK İSTEMİYORUM! Aksi takdirde işine son verilir. Ve ömerde geldi." arkamdan gelen adım sesleriyle arkama yavaşça döndüm. Gördüğüm yüz ile şaşırmıştım, çünkü kendisi çocukluğumda karşı dairemde oturan ömer taşkındı. Çocukluk arkadaşım, ilk aşkımdı. "Ne oluyo burada can?" "Masal kendi kafasına göre insanları kovuyodu ömer." "Masal. Ne demek istedi can." sesinde tehdit sezmiştim. "Ö-ömer bey, h-hanımefendi ömer beyin yani sizin özel asistanınız olduğunu söyleyince inanmadım. Çünkü siz istemediğinizi belirtmiştiniz, bu yüzden nazikçe kovmak istemiştim." hemen araya girip "Ve sizi görmek istediğimi odanızı sormuştum." dedim ömer bey saniyelik bana bakıp masala geri döndü. "BİR DAHA BENİ GÖRMEK İSTEYEN OLURSA KİM OLURSA OLSUN HABER VER MASAL. ŞİMDİ GİT MUHASEBEYE, ÇIKIŞINI VERSİNLER." "Ömer bey bence hiç gerek yok yanlış anlaşılma olmuş olabilir benim için işimden olmasına gerek yok." ömer bey bir bana birde ağlayan masala baktı. Ağzının içinde birşeyler mırıldandı ancak duyamadım.

1 saat sonra

Masalı kurtardıktan sonra ömer beyin arkasından odasına gidiyorduk. Bir odanın önünde durunca etrafıma bakındım. Sonra kapı açıldı ve ömer bey içeri girdi, sonra benim girmemi bekledi. "Hoşgeldin ismini biliyorum ancak kendini tanıtır mısın?" herkesin korktuğu ömer taşkın bu muydu? "İsmim melisa soy adım nazar, 22 yaşındayım. Muhasebe okudum, ancak bir işe giremediğimden dolayı mesleğimi yerine getiremiyorum. Bu yüzden özel asistanlık ilanına bakınırken sizin ilanınıza rastladım. Bende hemen başvurdum." dikkatle dinlerken cümlemin bittiğini fark etti ve konuşmaya başladı. "Tanıştığıma memnun oldum melisa, buyur bu sözleşme. Bir göz at ondan sonra imzalayabilirsin." verdiği kağıdı elime alıp incelemeye başladım. Sonuna gelince imzalayıp geri verdim. "O zaman artık işine başlayabilirsin, yapacaklarının listesi masalda var. Ondan alabilirsin." kafamla onayladıktan sonra dışarı çıktım, masalın yanına gidip kağıdı istedim. Benimle iletişim kurmadam kağıdı verdi ve işine geri döndü. Göz devirip odama yani ömer beyin tam yanındaki odaya geldim. Dosyayı inceledikten sonra ömer beyin odasına gittim, kapıyı tıklattım içeriden gir sesi yükselince içeriye girdim.

"Ömer bey 1 saat sonra kartanesi holding ile bir toplantınız bulunmakta bir işiniz varsa iptal ettirebilirim?" ömer bey önündeki işten kafasını kaldırdı ve bana baktı. "Melisa özür dilerim ilk günden yoruyoruz ama saat 17.45 e almanı istiyorum toplantıyı çok önemli bir işim çıktı." kafamla onaylayıp not aldım. "Tamam ömer bey, başka birşey yoksa çıkabilir miyim?" kafasıyla onay verince arkamı dönüp odama gittim. Hemen şirket telefonumu elime alıp kartanesi holdingin numarasını tuşladım. "Merhabalar ben Para Siempre holdinginden melisa nazar, kartanesi holdingi sahibi yakup bey ile mi görüşüyorum?" karşıdan tok bir ses geldi. "Evet benim buyrun." "Merhabalar yakup bey, ömer beyin çok acil bir işi çıktığı için toplantı saatini ertelememi istedi, sizin içinde uygunsa saat 17.45 e alabilir miyiz?" yakup bey biraz düşündükten sonra "Tamam saat 17.30 ta orda olurum ancak 10 dakikayı geçerse terk ederim şirketi. Haberiniz olsun." yüzümde oluşan gülümsemeyle "Tamam yakup bey teşekkür ederiz. İyi günler dilerim." telefonu kapattığımda saat 14.50 ydi hemen ömer beyin odasına gidip kapıyı çaldım, duyduğum gir sesiyle içeri girip konuştuğumuz tüm herşeyi anlattım. Onaylayan ömer bey ceketini alıp hızlıca odadan çıktı. Çıkmadsn öncede elime dosyaları tutuşturup "Ben gelene kadar kontrol et doğrusunu yanlışını bul sekretere götür düzeltsin, sonra onları ezberle. Toplantıda sen anlatıcaksın. Anlaşıldı mı?" kafamla onayladıktan sonra çıktı gitti. Gelmesi 2 saati bulurdu saate baktığımda 15.10 olduğunu gördüm hemen odama gidip doğrularını ve yanlışlarını ayırmaya başladım.

Saate baktığımda 16.48 olduğunu gördüm, masal hanıma gitmiş düzelttirmiştim. Ve ezberde yapmıştım. Birazdan ömer beyde gelirdi, demeye kalmadan geldi zaten. Ömer beyin odasına gittim duyduğum gir sesiyle içeriye girdim. "Ömer bey dediklerinizi yaptım, üstüne ezberde yaptım. Yapabileceğimden hiç şüpheniz olmasın." ömer bey dosyayı eline alıp incelemeye başladı. Arada kafasını kaldırıp bana bakıyodu. "Tamam hepsi doğru gözüküyo. Umarım bu toplantı başarılı geçer melisa, çünkü holdingimiz için önemli bir holding kartanesi holdingi. Ve bizim holdingimizin isminin anlamını biliyor musun?" kafamla onayladım ve konuşmaya başladım. "Evet biliyorum ispanyolcada Para Siempre sonsuzluk, sonsuz anlamına gelir. Sizde bu şirketi hatta holdingi sonsuza kadar devam ettirmek istiyorsunuz. Hatta ve hatta yurtdışında ve yurtiçinde birden fazla şirketiniz var, iç mimarlık, dış mimarlık akıla gelebilecek tüm sektörlerden var. Çok fazla konuştum değil mi? " ufak bi sırıtıp mimiklerini geri toparladı. Saatine baktı ve "Saat 17.40 bence toplantı salonuna gitsek iyi olur. " onaylayıp toplantı odasına gitmeye başladım. Yakup beyde geldiğinde anlstmaya başladım. Toplantı bitince yakup beyin olumlu cevabıyla ömer beyle birbirimize bakıp gülümsedik. Sonra yakup beye bakıp geldiği için teşekkür ettik.

İş Bitiş Saati

"İstersen evine kadar bırakayım? Hava karardı çünkü." yandan gelen sesle irkildim. Kafamı eğip içeriye baktığımda ömer beyi gördüm. Hemen kabul edip arabaya bindim. Gideceğimiz yeri söyledim ve yola koyulduk. Arada ömer beye baksamda dışarıyı izliyordum. En sonunda vardığımızda ömer beyin konuşmasıyla anlamıştım "Geldik melisa. Birde seninle birşey konuşmak istiyorum." ömer beye dönerek. "Buyrun ömer bey." dedim. "Hemen reddetme ve celallenme. Bu şirket benim çocukluğumun hayali, yani kendimden vazgeçerim ama bu şirketten vazgeçmem. Ve ailemde 1 ay içerisinde evlenmezsen şirketi elinden alırım diye tehdit ettiler. Sahte bir evlilik istiyorum. Sözleşme üzerinden, istediğin zaman boşanabiliriz. Ama sadece ve sadece ikimizin arasında kalacak. Söz mü?" durup düşünmeye başladım." Ömer bey ben biraz düşünsem. Fikirimi yarın size söylesem, sorun olur mu?" "Hayır sorun olmaz ne kadar erken o kadar iyidir aslında." "İyi akşamlar ömer bey." "İyi akşamlar melisa." arabadan indim ve eve doğru yürümeye başladım. İçeri girdiğimde arabanın sesini duydum, içeri girmemi beklemişti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 3 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ya İmkansızsak?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin