«Сповідь»

0 0 0
                                    

April.

Мені завжди здавалось, що Лос-Анджелес — це місто можливостей, де можна почати нове життя. Проте, кожного разу, коли я дивилася на нічне місто з вікна свого дому, відчувала, як ці вогні давлять на мене, перетворюючись на туманні спогади про того, кого тут більше немає. Я часто бачила Тома на вулицях серед натовпу, у кожному незнайомцеві, що відвертався, помітивши мій погляд. Але кожного разу виявлялося, що це не він. Це були лише примари минулого, які не давали мені дихати.

Коли він зник, щось у мені також згасло. Я ходила цими ж вулицями, слухала музику, яку він мені показував, відвідувала ті місця, де ми любили проводити час разом, і щовечора питала себе, що могло статися. Це були мої вечори безсоння, наповнені муками невідомості й надією на те, що він повернеться.

Але цей день був іншим. Цього разу я отримала дзвінок від нього, реальний і водночас такий далекий. Його голос звучав хрипко, ніби через випробування, які він зазнав. Я зірвалася на ноги, щойно зв'язок обірвався, і кинулася до дверей. Чи могла це бути пастка? Чи, можливо, він просто грає зі мною? З Томом завжди було складно зрозуміти, де межа між правдою і його грою.

Я пам'ятала його останні слова: "Знайди мене там, де колись почули музику разом." Це місце було наше — кав'ярня, де ми проводили вечори, приховані від сторонніх очей. Де я могла довіряти йому без слів, а він — мені. Я відчувала змішані емоції — від страху до глибокої радості. І хоч би як це було небезпечно, щось у мені наказувало йти. Зрештою, якщо життя й справді грає з нами, то чому не прийняти цей виклик?

Я дійшла до кав'ярні, і, здається, все було так, як і раніше. Столи, за якими ми сиділи, м'яке світло, яке заливало кімнату, і знайомі запахи кави та ванілі. Але тепер тут не було Тома. Я стояла перед дверима, намагаючись стримати серце, яке пульсувало в горлі, коли раптом почувся його голос. Я озирнулася. Він стояв там, у тіні, і навіть не намагався сховатися. Його очі були темними, втомленими, але все ще такими знайомими. Він, здавалося, був зовсім іншим — старшим, більш замкнутим, але це був Том.

— Ти... Ти прийшла, — його слова звучали, як ніби він сумнівався в тому, чи я взагалі повернуся.

— Чому ти зник? — я не могла стримати запитання, яке відразу вирвалося з мого горла. — Що сталося з тобою?

Він замовк, ніби не знав, з чого почати. Його погляд став ще більш відчуженим, і я зрозуміла, що відповідей на ці питання я можу не отримати.

— Мені не можна було залишатися, — сказав він нарешті, але його слова не додавали ясності. — Я був змушений... і тепер я не можу пояснити все так просто. Ти не повинна була дізнатися цього, але якщо ти хочеш розуміти — ти повинна побачити це своїми очима.

Я стояла перед ним, і мої емоції розривалися між відчаєм і цікавістю. Що з ним сталося? Я не знала, чи готова я до того, що він міг сказати. Але у його очах була така глибока суміш болю і таємниці, що я не могла залишити це без відповіді.

— Я чекаю на твоє пояснення, Том, — сказала я, хоча голос моїй був змішаним з сумнівом. — І я не піду, поки ти не скажеш мені правду.

«Cello»Where stories live. Discover now