«Вогонь»

0 0 0
                                    

Мені було всього 15 років, коли вперше потрапила в таку безглузду ситуацію, що сміялася з себе навіть через кілька років. Це був звичайний шкільний день, і, як завжди, ми сиділи в класі з Томом. І, як завжди, я була трохи відволікана, не могла зосередитися на уроках, бо думала про щось інше. Але все стало ще дивнішим через одну дуже дивну і дуже нелепу ситуацію, яка змінила те, як я себе сприймала в школі.

Ми сиділи на уроці хімії. Том завжди був у центрі уваги, навіть коли нічого не говорив. Його погляд був таким, що кожен його рух здавався обдуманим і важливим. Я ж, здавалося, була не в своєму світі. Признаюсь, я навіть не помітила, як запалала свічка на столі. Це була частина якоїсь лабораторної роботи, і я, на диво, була дуже нерівною в своїх діях, тому, коли я нахилилася до столу, щоб підняти підручник, моє волосся злегка торкнулося до вогню.

Все сталося миттєво — спалах, і я відчула запах паленого волосся. Я підстрибнула, одразу зрозумівши, що щось не так, і через кілька секунд мої пальці були вже на голові, намагаючись загасити цей маленький вогник, який, здається, вирішив розпочати свою власну історію.

Але замість того, щоб лякатися або панікувати, я побачила його — Тома. Він просто дивився на мене, і я одразу зрозуміла: він сміється. Не прямо з мене, а швидше з моєї паніки, з моїх спроб загасити те, що неможливо було загасити просто руками. Звісно, з класу вже летіли дивні погляди та сміх, але це був його сміх — гучний і трохи знущальний, хоча і доброзичливий.

— Ейпріл, якщо не хочеш, щоб волосся вигоріло, може, спробуєш не запалювати його на уроках? — сказав він із таким виразом обличчя, якби це був лише черговий жарт.

Я відчула, як щоки почервоніли. Всі сміялися, і я сміялася теж, хоч це й було зовсім не смішно. Я ж була вперта, і це було одночасно і дико смішно, і безмежно соромно. Тому замість того, щоб заховатися або поцілити Тома чимось важким, я просто відвернулася і почала махати рукою, ніби це все було частиною плану.

— Та ну тебе! — відповіла я через сміх, наче все було в порядку. — Це просто маленька аварія.

Але це смішне маленьке нещастя було тим моментом, який я б ніколи не забула. І хоча моє волосся було трошки обгоріле, відчуття від того, як ми сміялися разом, насправді було важливіше за будь-які прикрості. Це був той перший випадок, коли ми почали бути не просто знайомими, а справжніми друзями, з якими можна було пережити будь-яку дурницю і зберегти це без сорому.

Через роки, коли я вже стала старшою, я не могла не сміятися з того моменту, і навіть зараз, коли згадую це, в мені прокидається той самий легкий сміх. І хоч це був такий простий, іноді абсурдний момент, саме він залишив після себе той перший справжній зв'язок між нами, коли все здавалося легким і веселим, навіть якщо ситуація була зовсім іншою.

«Cello»Where stories live. Discover now